Søgning på: srp engelsk mediefag. Resultater: 11221 til 11240 af 32040
-
Amerikansk politik - Samf/Hist
ForumindlægHej Har valgt at skrive studieretningsprojekt i Samfundsfag A og Historie A Jeg har valgt at emnet skal hedde Amerikansk politik. I starten ville jeg skrive om det igangværende valg, men synes det er svært at komme ind på historiedelen, og finde materiale til den del. Jeg har snakket med min lære... -
Tæller alle A fag dobbelt til mundtlig eksamen
ForumindlægTæller alle A fag dobbelt til mundtlig eksamen i 3.g? -
B niveau eksamen
Forumindlægtil sommers når vi får afvide hvad vi skal op i, er det så på den måde at man kommer op i sine b fag feks mine B fag er fransk og matematik! kommer jeg så op i to eksamer eller fire eksamer ( fransk - mundtlig/skriftlig - matematik - mundtlig/skriftlig) altså kan jeg kommer op i alle fire ell... -
INDHOLDSFORTEGNELSE
ForumindlægHeeyy Jeg skal lave en indholdsfortegnelse, og der var en god måde hvor man kunne lave den på word. Det er hvor den bliver helt liige med prikker og sidetal og emne. Man markerer alle overskrifterne og derefter wuptiii så kommer det hele til at være i indholdsfortegnelsen heeelt lige.. Noget i de... -
ægypteb
Forumindlæghej.. sidder med srp opgave..... er der nogen der har styr på hvordan ægyptiske samfundet var opbygget... altså det var kongen, embedsmand og præsterne der haved magten... men hvad med skriver?? havde det også magt? hvis ja hvordan?? -
Vurdering af studieretningsprojekt
ForumindlægHej.. Er der egentlig nogen her, som hjælper med SRP ved at kigge opgaver igennem og derved komme med nogle gode råd på hvad man kunne gøre anderledes, manglede, rette osv? -
Agent Orange - Vietnamkrigen (biologi)
ForumindlægHej jeg skriver SRP om Agent Orange - Vietnamkrigen, er der nogle der har kilder om hvad Agent ORange gør ved kroppen (hvordan påvirker den DNA og fører til misdannelser)? -
Hvor langt?
ForumindlægHvor langt skal man være kommet med sin SRP inden man begynder at skrive? :) -
Reklamekroner
ForumindlægHvordan siger man "reklamekroner" på engelsk?? -
KLIK HER!!!!!!!!!!!! DIABETES TYPE
ForumindlægHej derude Jeg søger omgående en biologi lærer eller en der er smadder god til biologi. Jeg er igang med min srp nu og regner med at bliver færdig når ugen slutter. Kunne derfor godt tænke mig at få en personlig lærer/ biologi orienteret person til at hjælpe mig med opgaven og finpudse den lidt. ... -
Eksamenssæt 2007
ForumindlægHej vil høre om der er nogen der blev student sidste år 2007, og var op i skriftlige engelsk...?? -
SSO Emne
ForumindlægJa jeg har så valgt engelsk som fag. Emnet sidder jeg stadig og tænker lidt over.Jeg kunne skrive om Storbrittanien efter WW2. Noget med imperiets opløsning eller dets "forfald" til en andenrangs magt.Hvad synes i om emnet? Hvad kunne jeg evt. komme ind på?Er ikke selv den store histori... -
Eksamensprojekt HF
ForumindlægHej er der nogen der har skrevet eller har nogle ideer i forhold til emner man kan skrive om, jeg skal nemlig skrive eksamensprojekt, jeg tænker at jeg vil blande kemi og biologi kan i komme med nogle forslag til hvilke emner jeg kan skrive om? -
Studieretningshjælp!!: Mat A fys B el. Bio A kem B?
ForumindlægJeg står i den meget uheldige situation, at geovidenskabslinjen ikke blev oprettet. Dette vil sige at jeg nu står mellem 2 valg: Mat A Fys B Kem B eller Bio A Kem B (for derefter at opgradere til Mat A og Fys B) Jeg er bange for at Fys B ikke er min interesse, og jeg aner ikke hvad mit andet A-f... -
Eksistentialisme i storbritanien
ForumindlægHej alle! Jeg skal snart i gang med min SRP, og jeg har valgt at skrive om eksistentialisme i dansk og engelsk. Problemet er at jeg ikke kan finde nogle eksistentialistiske tekster eller forfattere på engelsk, eller fra england! Jeg håber i kan hjælpe mig. Ps: Hvis i har nogle ideer til Dansk... -
Emne?
ForumindlægHej.. Jeg vil gerne skrive i engelsk og historie og ved ikke helt hvad jeg skal vælge? Har tænkt noget med apartheid men ved ikke rigtigt. Hvilke materiale kan man bruge hvis man vælger emnet? i Engelsk og historie? Plzz hjælp mig.. Det vil betyde virkelig meget for mig!!.. :) Tak Sana ps: hå... -
DONALD TRUMP
ForumindlægHej Er i gang med min diskussion i SRP og har brug for hjælp til faktorer jeg kan indrage der har spillet ind på at Donald Trump vandt. -
Videnskabelige gennembrud og teknologiske landvindinger 1851-1914
ForumindlægSå er emnet for eksamen i almen studieforeberedelse 2010 frigivet (AT eksamen 2010). Emnet er: Videnskabelige gennembrud og teknologiske landvindinger 1851-1914 Opgaven er vedhæftet dette indlæg og alle er velkomne til at bidrage med input. Held og lykke til alle fra redaktionen på Studieportale... -
Ordbøger
ForumindlægFindes der ikke nogen programmer som man kan bruge som ordbøger..Kunne nemlig godt bruge engelsk-dansk og dansk-engelse -
Youth Outline
ForumindlægJeg skal lave en outline på engelsk om youth pls kom med eksempler Tak
