Eksamensforberedelse

B niveau eksamen

11. oktober 2016 af JV16 - Niveau: B-niveau

til sommers når vi får afvide hvad vi skal op i, er det så på den måde at man kommer op i sine b fag feks mine B fag er fransk og matematik! 

kommer jeg så op i to eksamer eller fire eksamer ( fransk - mundtlig/skriftlig - matematik - mundtlig/skriftlig) 

altså kan jeg kommer op i alle fire eller kun en af hver eller begge ?

ps går i 2.g og desuden så ja jeg ved at jeg er dårlig til at forklare


Brugbart svar (0)

Svar #1
11. oktober 2016 af K92H (Slettet)

Det kommer både an på, om du har været til eksamen i 1.g, og om de pågældende fag bliver udtrukket til sommer.


Svar #2
12. oktober 2016 af JV16

har ikke været til eksamen i 1.g men håber du forstår mit spørgmål angående jeg kan komme op i både skriftlitg og mundtlig i begge fag


Brugbart svar (0)

Svar #3
12. oktober 2016 af K92H (Slettet)

Ja, jeg forstod godt dit spørgsmål, men som sagt så kommer det også an på, om dine fag bliver udtrukket, og det gælder både skriftlig og mundtlig. Men i og med at du ikke har været til eksamen i 1.g, er der nok sandsynlighed for, at du skal til eksamen i 2.g, men det kan ligeså godt bare være en enkelt eksamen. 

Jeg havde selv ikke nogen eksamen i 1.g, men skulle til gengæld op til én eksamen i 2.g og havde så de resterende 10 eksamener i 3.g (inkl. AT og SRP). Jeg mener dog, at antallet af eksamener er skåret ned til 8 i alt siden da. 

I min klasse var vi eksempelvis nogle stykker, der både skulle op i mundtlig og skriftlig engelsk, mens de resterende kun skulle til den skriftlige eksamen, fordi de havde haft flere eksamener i løbet af 1.g og 2.g. 


Skriv et svar til: B niveau eksamen

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.