Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 11261 til 11280 af 95433
-
JÆLP!!
Forumindlæghej der nogen der har lavet en formal billedanalyse før,som kan hjælpe mig lidt?? har rimelig svært ved det.. -
religion - eksamensoplæg
Forumindlægjeg sidder og forbereder religion mundtlig eksamen, men ved ikke hvordan spørgsmålene kan lyde. så jeg ville høre om der er nogle der evt har et eksamenoplæg de kan ligge ind eller om der er nogle der ved hvordan sådan et forlyder. på forhånd tak. -
Mundtlig kristendom
ForumindlægHejsa :) Jeg skal til mundtlig kristendom på mandag, og nu sidder jeg og vil gerne forberede mig... Jeg ved hvilke tekster der bliver opgivet, men er der mere som jeg kan gøre? Er det de tekster man har læst i løbet af årene, som man kommer op i, eller er det nogle man ikke kender? Og hvad skal m... -
Gennemsnit
ForumindlægHej Er der nogen der ved hvor man kan regne sit gennemsnit ud for HTX. Har set de der for gymnasiet og HF, men der er nogle af mine fag ikke med. -
Spændningsrækken
ForumindlægHej, jeg har et spørgsmål i kemi som hedder så ledes: Giv eksempler på pratisk betydning af spændningsrækken. Håber der er nogen der kan hjælpe :) -
Bølger
ForumindlægHeyy .. Jeg kunne godt tænke mig at øve nogle regneopgaver om bølger, lyd og lys. er der ikk nogen rare folk, som kender gode links til sådan nogle opgaver man kan øve på ? -
jordens fart om solen
Forumindlæghey jeg har en opgave i astronomi der lyder: Jordens afstand fra solen er 149,6 millioner km. Beregn Jordens fart i sin bane om solen, idet vi antager, at banen er en cirkel? hvordan gøres dette? -
Hjælp til matematik aflevering
ForumindlægHej allesammen, jeg står og har svært ved at se mig ud af den her matematik aflevering. Har svaret på noget af det selv, men kan simpelthen ikke lige finde ud af at svare på de andre spørgsmål. -
samfundsfag/psykologi
ForumindlægHej :) Jeg går på en 3-årig HF og har i år samfundsfag og psykologi som jeg skal aflustte til december. Jeg har haft meget svært ved at forstå psykologi og har været usikker på samfundsfag, så jeg overvejer stærkt at tage fagene om. Er der nogen der vil have mulighed for at undervise mig i de to... -
studie tvivl
ForumindlægHeej Jeg går på hhx og har valgt vø afsætning på a og matematik b samt finans b det første spørgesmål er når jeg så får de endelige karaktkter får jeg så de karakter jeg har fået i første år ? på eksamsamens beviset i 3 år og kan jeg godt vælge samfundsfag i 3 år ? -
Ulighed
ForumindlægHalløjsa Jeg sidder og fumler med lidt uligheder (Ved hjælp af nulpunkterne (-2,0) og (4,0) som jeg ikke rigtig kan finde ud af derfor ville jeg bare lige høre om der er nogen som ville hjælpe eller give nogle hints −3x2+6x+24<0 -
Respiration
ForumindlægJeg sidder med en tværfaglig opgave og skal svare på: Forklar hvilke kemiske reaktioner der sker i muskelcellerne. jeg føler mig helt lost!!! Er gået fuldstændig i stå. håber på lidt hjælp på forhånd tak -
sammenhæng mellem de 4 naturkræfter & tilstandsformer
ForumindlægHej igen Tak for hjælpen sidst, men nu har jeg et nyt spørgsmål, som nok er lidt bredere end før: Hvilken sammenhæng har de 4 naturkræfter (tyngdekraften, den elektromagnetiske kraft, svag- og stærk kernekraft) med stoffers tilstandsformer og disses smelte- og fordampningspunkter. den desperate -
Bladets farvestoffer
ForumindlægHej studieportalen. Jeg er ved at lave en rapport til d. 1. sep. og skal svare på dette spørgsmål: 4. Blåt lys trænger længst ned i klart vand. Hvordan er rødalger (f.eks. Laminaria saccarina) tilpasset til at vokse på større vanddybder end grønalger? Jeg kan dog ikke helt finde ud af hvad jeg sk... -
Forskellige blodkar?
ForumindlægHejsa Hvad er de forskellige blodkar? -
Definitionen af lineær
ForumindlægHvad er definitionen af lineær? Jeg ved at på latin er det linearibus, men har svært ved at finde. hjælp -
Eksponentiel udvikling
ForumindlægEN VENLIG SJÆL SOM HURTIG VIL HJÆLPE? plz -
Kvote 1 (manglende fag)
ForumindlægHej. Er det sådan, at man godt kan søge kvote 1 selvom man mangler nogle af de fag el. mangler et niveau for at opfylde adgangskravene. Kan man stadig så søge kvote 1, eller SKAL man opfylder alle adgangskravene. Jeg kunne nemlig godt tænke mig at søge medicin (ikke år), men til næste år. Jeg ... -
Kan man slippe for merit? - HF
ForumindlægHej Jeg droppede ud i 2.g på STX og er i stedet startet på HF enkeltfag. Jeg har derfor fået merit for drama på C-niveau, hvor jeg fik 4 i årskarakter, hvilket trækker mit gennemsnit ned. Jeg afsluttede billedkunst her før jul med et flot 12-tal, så jeg behøver ikke at have drama stående på eksa... -
Hurtig rettelse :)
ForumindlægRette? :D I haven't celebrated Christmas, because i'm Muslim and haven't celebrated the New Year's Eve beucase my grandfather losed hes life and therefore showed we respekt for him and thats it's tradionelly. I haven't anything special have bettet things to because there w...
