Søgning på: matematik a 2009 august HTX. Resultater: 11281 til 11300 af 160040
-
Skæringspunkter i mat A
ForumindlægJeg har opgaven som er linket, hvordan skal jeg finde x-værdien i hånden -
Fysik A - mundtlig eksamen
ForumindlægHej venner, Selvom jeg dog ikke ved endnu om jeg skal op i fysik mundtlig vil jeg gerne går igang med at opstille udkast til dispositioner så jeg ikke kommer under pres. ;) Derfor ville jeg spørge om der ikke er nogen, der kunne give nogle geode fif omkring hvad der er godt at komme ind på i de... -
Kemiopgave. A-niveau
ForumindlægHej alle I flinke hjælpere..jeg har et problem med en opgave som jeg ikke kan få til at passe.. håber I kan hjælpe..Der skal fremstilles en halv liter borvand ud fra borax og 1,0 M saltsyreBorvandet skal indeholde 2,0g borsyre pr 100ml.Jeg skal lave en opskrift på hvorledes den angivne portion bo... -
Mængdeberegning kemi A 2010
ForumindlægJeg forstår ikke Mathons udregning i # 13 i linket https://www.studieportalen.dk/forums/Thread.aspx?id=1005432 Der gælder vel ifølge reaktionsskemaet, at 2*n(MnO4-) = 5*n(Sn2+) ⇔ n(Sn2+) = 2/5*n(MnO4-) Men Mathon siger i stedet for n(Sn2+) = 5/2*n(MnO4-) Hvorfor får vi i... -
Afsætning A mundslig eksamen
ForumindlægEr der nogle som er i besidelse af en oversigt over fagets kernestof beskrevet som essentielle emner? :-) -
spørgsmål, Kemi A
Forumindlæghvis jeg skal vise ved beregninger at der er anvendt et overskud af et stof(HCl), skal jeg så sammenligne stofmængderne af de to stoffer eller masserne?? -
Engelsk eksamen A. Vurdering?
ForumindlægHej, er der nogen der vil læse min stil igennem, og sige evt en karakter? Jeg er så usikker på den. Ved sidste termin fik jeg 02. Kæmpe overraskelse. Så vil gerne forberede mig lidt.. Tak på forhånd x) -
A Journey - vurdering!! :)
ForumindlægHej alle. Som mange andre herinde, var jeg til skriftlig engelsk eksamen idag. Jeg er dog i tvivl om, hvor godt jeg har ramt genren, og hvor god min opgave egentlig blev. Dermed må i meget gerne læse den igennem, og dernæst komme med jeres mening og vurdering. I må også gerne komme med et bud på,... -
Årsprøve i musik A niveau...
ForumindlægJeg skal besvare en masse tekniske spørgsmål om et Kor af Händel.Koret hedder "And he shall purify", og jeg ville lige høre om nogen af jer har arbejdet med det før...?? -
Engelsk a-niveau tekst
ForumindlægJeg har brug for hjælp til denne her tekst som skal oversættes til engelsk: Det er måske fordi døden er lydløs og for det meste usynlig, at kemiske bekæmpelsesmidler i nogle årtier er blevet anvendt med overbevisning og god samvittighed. Imidlertid bliver følgerne af de dkjulte uhyreligheder svæ... -
Disaccharider Kemi A
ForumindlægHar problemer med opgaven her: 197: Et disaccharid, som ikke reducerer Fehlings væske, giver udelukkende D-glucose ved hydrolyse. Foreslå en mulig opbygning for disaccharidet. -
Engelsk A Eksamen skriftligt
ForumindlægHej søde mennesker :) Hvis nogen af har lyst, så må i meget gerne læse min engelsk stil igennem, og gerne vurdere, hvor meget den lægger på? Tak på forhånd :) -
Kemi A eksamen
ForumindlægHej Hvordan synes I det gik? Hvor mange point (rigtige) skal man enlig have for at få et 4-tal eller 7-tal? -
Aflevering A niveau
ForumindlægHejsa! Er der en der vil være så venlig at rette en oversættelse i min aflevering? Der er tale om små 100 ord -
AFSÆTNING A EKSAMEN - HASTER
ForumindlægHey derude. Håber i kan hjælpe her på falderebet (skal til eksamen imorgen). Hvis man etablere shop-in-shops, er det så under indirekte eller direkte eksport eller noget helt trejde?? Håber på svar hurtigst muligt. Tak og held og lykke med eksamnerne. -
Dansk A Storbyen ( eksamensopgave)
Forumindlægjeg har valgt opgave 1 fra storbyen- skriv et analyserende oplæge til et hf hold om storbyen i litteraturen er der nogle der kan hjælpe mig igang, ved slet ikke hvordan jeg skal startet på den ? -
Fantasihistorie på Engelsk A
ForumindlægHej peoplee. Jeg skal skrive en fantasihistorie på engelsk. Write your own fantasy story (700-900 words). Make sure you include magical inventories, setting and characters that belong to the genre. Jeg er helt blank og kan virkelig ikke finde rundt. En sød sjæl der vil hjælpe med lidt? ideer,... -
Hvordan foregår dansk A eksamen?
ForumindlægNogen der kan forklare detaljeret? Mange tak -
Modeller til Trojka A
ForumindlægHej Er der ikke nogen som har alle de der forskellige modeller som er i bogen på computeren? SÅ er det lidt nemmere bare at skrive ind direkte på dem da man er vant til den måde modellen er lavet! Eller måske selv har lavet deres egen måde at indskrive på modellerne til analysering af en virkso... -
Tysk A oversættelse
ForumindlægHej :) Jeg har lidt svært ved mit tysk .. Vi har fået en dansk oversættelse som vi skal oversætte til tysk. Håber nogen kan hjælpe med at se om der er nogle få fejl i den :) Da vi et par dage senere leger i nærheden af ismejeriet, kommer drengens fader og siger, at han vil tale med os. Vi ved go...
