Søgning på: historie noter stx. Resultater: 11401 til 11420 af 33650
-
fysikjournal?
Forumindlæger en fysikjournal ikke bare brugt for at læreren kan se om man forstod forsøget? -
ismer
ForumindlægHej.Jeg vil gerne spørger om de alle begreber, som ender med ismer har noget "fællestræk", og hvorfor ender det med isme. jeg er ikke dansker, så har jeg brug for lidt mere forklaring til det. Ordbogens forklaring er ikke nok for mig. På forhånden tusind tak -
Fysik A notater
ForumindlægHejsa allesammenJeg skal til studenter eksamen i mundtlig fysik snart. Jeg har fysik på A niveau og mangler virkelig nogle gode notater til bøger såsom: Orbit3, Fysikkens Verden 3, Fysikkens Spor eller andre.Jeg har haft disse emner:- Beskrivelse af bevægelse og impuls: Herunder: Sted, hastighed,... -
Skabeloner
ForumindlægJeg skal til prøve i erhvervsøkonomi A niveau imogern. Jeg har nogle huller i min skabelonsaming, så jeg vil hører om ikke der var en der ville sende alle sine skabeloner til mig. Det ville være en meget stor hjælp.Min email er: [email protected] -
engelsk mdt.
ForumindlægEr det godt at have sine tekstopgivelser med til prøven ??Er det godt at sige at man vil starte dette sjov selv og lære. Læreren og Censor noget :) -
Matematikeksamen i 2g!
ForumindlægJeg er kommet i den situation at jeg skal op til matematikeksamen i 2g på HTX, da jeg afslutter faget på andet år. Jeg kunne dog godt tænke mig blive lidt bedre til det, inden jeg skal op til den mundtlige eksamen, som dels går ud på der skal ses på mit eksamensprojekt, men også bliver stillet sp... -
Verdenen går under om 100 - 200 år.
ForumindlægTeknologien raser frem som aldrig set før, og udviklingen er eksponentiel! Selvkørende el biler1., hydrogen batterier2., kvantecomputere3., og 3d printer, samt mange andre teknologier, her i blandt robotten4.. Specielt robotten er jeg bange for. For hvad sker der, når robotten om små 70 år, kan t... -
Målteori
ForumindlægJeg vil gerne have hjælp til afleveringsopgaven påhttp://www.aula.au.dk/courses/IMFMALTEOE06/document/Ugesedler/uge35.pdfJeg vil helst lave opgaven selv, men jeg vil gerne have nogle hints til hvordan jeg kommer i gang med den. -
Kommunikation
ForumindlægHejMin dansklærer er lige begyndt på et nyt emne: Kommunikation: En analysemetode!! jeg er ikke helt sikker på at jeg forstod hendes oplæg, så hvis der er nogen der har hørt om noget lignende eller kan henvise til et sted hvor jeg kan læse om det, ville det være dejligt!Derudover skal vi prøve de... -
den Socialanalytiske model
Forumindlægjeg skal lave en socialanalyse men har ikke en model over det... har søgt på google og fundet ordet men ikke en model... nogle der kan hjælpe mig? -
SSO... Problemer!!!
Forumindlæghey... jeg skal skrive om jødeforfølgelsen 1933-1945... men har et lille problem... kan ikke finde nogle links eller bøger, hvor der står hvor meget matrialle eller mandskab, tyskerne brugte på at forflytte jøderne.... Hjælp!!! -
isolering
Forumindlæghejsa jeg har en ligning der hedder... sint=0 hvordan finder jeg t?? altså hvad er t i denne ligning? -
Matematik-Hf-niveau´s skræk
ForumindlægHej hjælpende menneske! Jeg skal op i matematik på c-niveau på mandag. Jeg må ærligt indrømme at jeg ikke er god til matematik. Jeg ville bare høre om der evt. er nogle der ligger inde med nogle redegørelser og eksempler (altså svar til mundtlig eksamen) på de emner man kan komme op i. Ekspotine... -
Potens funktion, a siger da ikke meget?
ForumindlægHej I en konkret sag betyder a jo ikke noget konkret, det er bare et tal som er der, ikke? -
Forklaring!!
ForumindlægHej,,,,der er nogle ord, som jeg skal forklare det på engelsk, men har tænkt og tænkt og ved ikke hvordan jeg skal forklare det. Håber er nogen der gider at hjælpe. MVh denizz Forklaring skal være på engelsk...har forklaring til de andre, men det er kun disse ord., som jeg ikke kan fortælle på e... -
Symbol for stokastisk uafhængighed
ForumindlægGodaften ... nu har jeg ledt her og der efter et sådant symbol uden held. Findes der en package eller? Symbolet er sådan set bare \vDash drejet 90 grader mod uret. PFT -
Mundtlig eksamen
ForumindlægSkal meget snart op til mundtlig engelsk på B-niveau, og søger efter noget inspi til en disposition! Nogen der kan sende et eksempel på en dispositionen eller noget lignende. -
Styrkekonstant / eksponent
ForumindlægJeg kender definitionen på Ks og pKs, men forstår ikke helt hvordan eller til hvad man bruger dem? Hvorfor har man brug for to forskellige? -
Fibonacci
ForumindlægNogen der kan give et eksempel på hvordan man manuelt udregner Fibonaccifølgen?? Help me ;D -
Dansk-eksammen
ForumindlægHej alle! Min lillebror skal til FSA mundtlig dansk eksammen i morgen. Alt det som han har forberedt er der nogle der har nogen råd til, hvordan han så kan huske det???? DET HASTER på forhånd, rigtig mange tak! :-)
