Søgning på: religion eksamen stx. Resultater: 11441 til 11460 af 40685
-
Homoseksualitet perspektivering Engelsk Eksamen i USA måske anden minoritet som er undertrykt hjælpe? ^^
ForumindlægKan i finde på noget Homoseksualitet perspektivering til noget over i USA. måske noget med en anden minoritet som er undertrykt -
Kemiske, Fysiske og Elektriske egenskaber - Isotoper - Fysik Eksamen imorgen
ForumindlægMange tak for alt hjælpen jeg har fået! Har et par spørgsmål mere :) Hvad er kemiske, fysiske og elektriske egenskaber - inden for atomer? Og kan i give et par eksempler for dem? Samt er alle isotoper ustabile? Og hvis ikke, hvad er det så der gør dem ustabile. Tak på forhånd! -
Opgave 4.019 i "Vejledende eksempler på eksamens opgaver i matematik".
ForumindlægHej folkens.. Jeg vil meget gerne have hjælp til denne opgave, i bogen som er den på matematisk linje 2-årigt forløb til B-niveau. Opgaven lyder sådan her: Tabellen viser aktiviteten af et radioaktivt stof målt på forskellige tidspunkter. Tid(timer) | 0 | 10 |... -
nogen der gider kigge på min spansk eksamen?
Forumindlæghar lige været til skriftlig spansk idag, og håber der er nogen der lige gider kigge min opgave igennem for fejl, eventuel med karakter :) Opgave 1) – svar på spørgsmål spørgsmål 1 + 2. 1. La Asociación surgió como respuesta a la tragedia del 11 marzo de 2004. En Madrid del 1... -
?
Forumindlægnogle der ved om man skal op til en skriftlige kemi eksamen -
Kan man opgradere Samf C til B hvis man har været til eksamen på C niveau
ForumindlægIdag var jeg lidt uheldig at få 02 til samfundsfag C eksamen. Kan jeg på nogen måde opgradere Samf C til B eftersom at karakteren 02 vil trække gevaldigt ned i mit gennemsnit, men også fordi jeg mener at jeg kan få højere karakter. -
Spørgsmål vedr. mundtligt eksamen (Biologi-C)
ForumindlægHej Jeg skal snart til mundtligt eksamen, men jeg er lidt udvidende på dette område. Jeg ved at jeg skal trække et spg. Der efter har jeg 24 minuters forberedelse, som jeg faktisk ikke ved, hvad jeg skal bruge på? Skal jeg prøve at læse det, som kan besvare min eksamensspørgsmål eller ska... -
Hjælp til min tysk mundtlig eksamen 24 timers forberedelse
ForumindlægHej allesammen. Jeg er ved at forberede mig til min tysk mundtlig eksamen, som er i morgen. Jeg har trukket en artikel, som handler om arbejdsløse. Jeg er meget i tvivl om hvad jeg skal snakke inde til eksamen om denne tekst. Altså jeg har indtil videre brugt denne side til at analysere artikle... -
Optagelsesprøve
ForumindlægHeej allesammen. Vi har lige fået standpunkts karakterer og jeg har fået: dk: 7,10,7,7 i mat: 7,4,7 i eng: 10,7 i tysk: 10,7 bio og geo: 10 fysik/kemi: 7 religion:7 historie: 7. Men min mat lærer mener jeg ikke er parat til stx. Det er sikkert derfor jeg har fået det 4 tal i problemregning,... -
Hjælp til lidt rettelse af det jeg skal sige i morgen til eksamen, nu med ordentlig vedhæftet fil :)
ForumindlægHar fået skrevet det jeg vil sige i morgen til min eksamen kl 10:45. Ville være rart at få kigget det igennem for grammatik fejl, da jeg ikke lige er den bedste til den slagts. Jeg har vedhæftet min fremlæggelse som fil.. på forhånd tak for hjælpen :) -
Eksamen i Eø på C-niveau - mangler virksomhed.
ForumindlægHej Guys! Jeg skal til eksamen i erhvervsøkonomi i næste måned, og jeg mangler bare at finde en virksomhed. Jeg arbejder selv i føtex, men da jeg har lavet skriftlig opgave om den virksomhed, samt Kvickly, må jeg ikke bruge dem. Jeg skal vælge et af de emner vi har været igennem, og har valgt ... -
Tysk Eksamen - Neukölln so fern, so nah
ForumindlægHej! Jeg ville høre om der var en venlig sjæl, som ville hjælpe mig med tysk? Jeg har trukket "Neukölln: so fern, so nah og jeg skal til tysk eksamen i morgen kl 13. Teksten er lidt svær og derfor søger jeg hjælp herinde? Håber på at få svar hurtigst muligt! På forhånd tak! -
Eksamen i Teknologi A ? - HTX - Opgave struktur ?
ForumindlægHeej Jeg skal op i teknologi A eksamen, hvor vi skal udarbejde en opgave, hvor vi bla. har resumer af alle lavet arbejder gennem 1,2 og 3 g Derudover skal vi dokumentere vores kunnen indenfor de forskellige punkter i teknologi. (som problemtræ, miljøvurdering mv) Nogen som har prøvet det ? Vil ... -
24-timers fysik forberedelse, til stud eksamen. C.
ForumindlægHej alle! Skal til afsluttende fysik eksamen imorgen, har 24 timers forberedelse. mit spørgsmål lyder som følger: Energiformer, energiomsætning og mekanisk energi. Giv en mundtlig præsentation af emnet "Energiomsætning og mekanisk energi." Hvad kan være væsentligt at inddrage her og på ... -
Dansk eksamen, lyrik - rap - en dag tilbage
ForumindlægHej, jeg har dansk eksamen om 2 uger og har trukket 'lyrik'. Jeg har tænkt mig at vælge rap, tænkte på at perspektiverer 'en dag tilbage' og 'gennem byen en sidste gang'. Er der eventuelt nogen der har været oppe i det samme eller noget lignende, som har nogle note... -
Historie B 24 timers eksamen imorgen
ForumindlægPersonen der skulle have hjulpet mig til min historie B 24 timers eksamen har ikke mulighed for det alligevel, derfor leder jeg elsker en historie lærer eller studerende der kan komme hjem til mig imorgen kl 12. Timeløn er 150 kr i timen. Pensum vedhæftet Kan kontaktes her eller på 71717187 -
Tysk 24 timers eksamen (Mangler online ordbog) Haster!
ForumindlægHejsa.. Jeg sidder og er igang med at forberede mig til 24 timers eksamen i Tysk! Men jeg har et problem! Jeg mangler en ordbog og kender ikke andre sider end Google Translate.. og jeg gider ikke at bruge det da der er mange fejl. så tænkte på om nogen af jer derude kender til nogen a... -
HTX / MAT A 2009 Skriftlig eksamen
ForumindlægHej Jeg kunne virkelig godt tænke mig at arbejde lidt med mine opgavebesvarelser og forbedre mit matematik niveau. Så tænkte om der nogen der ligger inde med besvarelsen på sidste års eksamen? Da i år nok sikkert også er meget a la den. Så kunne jeg meget godt tænke mig at kigge på det stof den... -
Skal til eksamen i næste uge, har brug for lidt hjælp til de forskellige begreber.
ForumindlægJeg har aldrig været til eksamen i EØ/VØ, og har brug for lidt hjælp, da der er mange ting jeg ikke husker så godt, altså begreber, såsom afskrivninger. Jeg vil bare høre til om der var en eller nogen der kunne tænke sig at hjælpe, mig og så skrive nogen forskellige begreber op. Altså hvad de bet... -
Hjælp til gode råd om Idræts eksamens teoretiske del!
ForumindlægHej. I dag var jeg oppe i Idræt eksamen hvor jeg viste idræts massage og dans - hvilket var til et 12 tal (efter min mening) I morgen er det så idræt teoretisk. Her vil jeg høre om der er nogen der har været oppe og hvad de synes om det? Vil også høre om nogen ved hvad man kan trække for en cas...
