Søgning på: historie noter hf. Resultater: 11501 til 11520 af 33009
-
Reducér ydtrykket
ForumindlægDe ser relativt simple ud, men har ikke lært at reducere! http://www.emu.dk/gym/fag/ma/faglige_forening/bogsalg/HF_B_vejl_eks_opg.pdf Det er opg. 1.001, 1.002 samt 1.004. Hvordan gør man ? :) -
??
ForumindlægHej super søde mennesker. Er der nogen, der ved om: Hvor kan jeg finde de tidligere skriftlige engelsk B eksamensopgavesæt? ( til HF) Jeg vil prøve og øve mig i det, men kunne ikke finde nogen opgaver:( Skal til skriftlig eksamen i maj:) Håber nogen ved om det og kan hjælp mig:) -
Introducerende artikel
ForumindlægHej derude. Jeg har en stil for i dansk på HF, og jeg er ikke helt med på den. Der står følgende: Skriv til et almenkulturelt tidsskrift en introducerende artikel om reklamers virkemidler. Er der en der kan svare mig på hvad de mener md almenkulturelt tidsskrift? Julie :) -
Hvad betyder dette?
ForumindlægHar du en videregående uddannelse, hvor optagelse kræver HF eller studentereksamen, kan du deltage, hvis du ikke har brugt denne uddannelse de sidste 5 år??? Dvs. hvis jeg har fået mig en bachelor i ha almen, hvad så? kan man ikke deltage? -
Hvad betyder dette?
ForumindlægHar du en videregående uddannelse, hvor optagelse kræver HF eller studentereksamen, kan du deltage, hvis du ikke har brugt denne uddannelse de sidste 5 år??? Dvs. hvis jeg har fået mig en bachelor i ha almen, hvad så? kan man ikke deltage? -
Dumpe?
ForumindlægJeg står i den situation, at jeg har dovnet den og dumper formentlig min HF. Har jeg nogen muligheder for at tage en ny eksamen til vinter eller næste sommer? Eller er den låst? -
Vektor
ForumindlægJeg har disse to spørgsmål, er der nogen der kan hjælpe mig med det angående jeg skriver SSO på HF, det retter sig mere til mat a stof. de er vedhæftet her med så kan man se tallene og sådan rigtigt. MVH cecilie :) -
Er det muligt at gå om?
ForumindlægJeg går på 2. år på HF, og bliver student om lidt over to uger.. Jeg har slacket rigtig meget i år, og mit gennemsnit bliver ikke noget at råbe hurra for. Er det muligt at gå 2. år om? -
Hjælp til optagelse.dk
ForumindlægHej jeg er ved at søge i kvote 2 på optagelse.dk. Men min hf er først færdig til foråret, så der er jo nogen fag som ikke er bestået endnu. Hvordan skal man gøre så? Skal jeg krydse af at jeg er i gang med supplering som er færdigt før den 5 juli - eller hvordan? Tak -
Hej...
ForumindlægEr der nogen der har eksamens opgav fra 10 december 2007, jeg evt må få et kopi af..??? Jeg tager hf enkel fag og skal skrive den eksamens opgave, som prøve... Men fatter ikke en meter .. Knus mulle -
Kan man ændre sine A-fag karakter, efter at have afsluttet dem i 3g ?
ForumindlægHejsa. jeg har afsluttet 3g med -3 i Mat A. Jeg kan desværre ikke komme ind på det uddannelse jeg vil. Mit spørgsmål er kan jeg ændre mit -3 i mat A ? ved at tage enkeltfag i hf. -
Eksamen - hvilken tekster
ForumindlægVil der altid være en episk tekst, som man kan vælge imellem til den skriftlige eksamen (HF)? Jeg har kigget på de forrige eksamensopgaver og det lader til, at der altid er en novelle under kategorien den analyserende artikel, vil der altid være det? -
sso
Forumindlæghej alle sammen...Jeg skal til at skrive SSO på HF her til december og skal jo snart have valgt emne, og vil derfor rigtig gerne høre om, i kan komme med noget gode ider og vil hører hvad i andre har skrevet SSO om (og også gerne eksamensprojekt)? på forhånd tak:) -
sso
Forumindlæghej alle sammen...Jeg skal til at skrive SSO på HF her til december og skal jo snart have valgt emne, og vil derfor rigtig gerne høre om, i kan komme med noget gode ider og vil hører hvad i andre har skrevet SSO om ??? -
Oprykning
ForumindlægHej Jeg er kommet i en situation, hvor jeg ikke er rykket videre til 2. HF. Mit snit på Lectio ligger på 2.8, dumpede mange fag men blev smidt ud. Kan ens vejledere gøre det? Det var ikke rektoren der smed mig ud, men vejlederen. -
Ansøgning gymasium
ForumindlægHej Kan man ændre sin ansøgning selvom man har sendt den, altså på den måde at det er samme gymnasium, men istedet for hf er det stx, og kan man også ændres på de forskellige pladser mellem 1 til 3,hvor 1 er den man allerhelst vil. -
privat/hjælpe lærer
ForumindlægHej Alle ! Jeg har nu fået brug for en hjælper, nogle interreseret? Jeg er kommet grundigt bagud i min matematik C-niveau HF fjernundervisning.. Nogen der kan hjælpe mig? Jeg vil være ubekrivelig taknemmelig -
adgangskrav
ForumindlægHej, jeg har engelsk på b-niveau, og den uddannelse jeg vil søge kræver engelsk på c-niveau. Jeg vil høre hvilke muligheder jeg har, hvis jeg dumper engelsk b? jeg går på hf, hvor jeg har engelsk fra 0 til b-niveau. -
Fjernstudie.
ForumindlægHej allesammen, Er der nogen herinde der ved om man kan tage en HG, eller HGV som fjernundervisning i Jylland? Jeg er igang med HF fjernundervisning, men det er ikke lige mig - Jeg vil gerne på kontor i fremtiden, så vil gerne igang med det andet. -
Valgfag
ForumindlægFor at få en fuld HF(Enkeltfag/e-learning) kræver det man f.eks har valgfag der kan være Eng A + 1B,1Cfag Men kan man tage Filosofi C og derefter Filosofi B og så tæller det som 1B og 1C?
