Søgning på: fysik projekt. Resultater: 11541 til 11560 af 20688
-
Træningsprojekt i idræt
ForumindlægHeej (: Jeg har haft et træninge projekt i snart 2 måneder i idræt og nu skal vi lave en rapport omkring det.. Er der nogen som har gift (ledegigt) og ved hvordan det er at dyrke idræt og overbelaste sine led? Har problemer med at komme i gange og skrive noget om at overbelaste sine led i idræt..... -
HJÆLP
Forumindlæghej. jeg sidder lidt i et problem, vi har projekt uge, ogover emnet er spil. Min makker og jeg har valgt psykiske spil, og vi manlger hjælp med moget viden. vi kan ikke rigtig finde noget på nettet, så jeg tænkte at jeg kunne spørge her inde på forhånd tak hilsen Lasse -
Problemer Med Matematiske Notationer.
ForumindlægHej derude. Jeg har skrevet til jer mange gange om denne problem, som min projekt går ud på. Antage, at vi har en funktion og . I mit artikel møder jeg nogle notationer som: og Det jeg kan indtil videre er: OG Jeg ved også, at Mit spørgsmål er: Vil nogen derude regn... -
Relevant stof.
ForumindlægHej folkens. Jeg har en problemformulering, der lyder. Hvordan så man på verden gennem tiderne? Hvorfor og hvordan ændrede verdensbilledet sig, og hvilke betydninger gav det? Så ville blive utrolig glad, hvis nogle ville give et finderpeg angående hvem og hvad jeg skal læse. På forhånd tak. P... -
Rumfang af pyramide
ForumindlægHej, i forbindelse med beviset af rumfanget af en pyramide skal jeg opstille en formel for pyramidens vandrette tværsnit. Figur: www.matematiksider.dk/projekter/integralregnings_anvendelser.pdf Aftsanden mellem toppen er x, hele højden er h og G er grundfladen i pyramiden. Jeg skal argumentere... -
Udledning af differentialligning
ForumindlægHejsa, i mit SRP projekt skal jeg udlede denne diff. ligning y'=k(y-yo) Jeg kan ikke rigtig komme længere end til: y'=k*y-k*yo Det skal ende med at blive y=c*(e^kx)+yo Er der nogle som evt kan hjælpe lidt med hvad jeg skal gøre på forhånd tak -
Korea Produkt???
ForumindlægHej alle sammen Min makker og jeg er i gang med vores 9. klasses projekt opgave. Overemnet er "Det gjorde en stor forskel", og vi har valgt underemnet Korea. Vi fokuserer på situationen mellem de to lande, krigen og deres splittelse. Vi mangler bare en fantastisk ide til et prod... -
under emner til psykologi
ForumindlægHeej ! jeg skal skrive et projekt om emnet psykologi men jeg har lige fået at vide at jeg skal begrænse mig for det bliver alt for lang da jeg kun har en uge til det - nogen kan måske hjælpe mig med, at give mig nogle under emner, som jeg måse kan bruge ? Tak -
Talkshow - emner?
ForumindlægHej. Jeg skal udarbejde et projekt her i slutningen af marts måned, har valgt en problemformulering som lyder: Med udgangspunkt i en analyse af de to talkshows-programmer ....... og ......., skal det vurderes hvorvidt amerikaniseringen har påvirket den måde vi ser på velstand, velfærd og livsk... -
Dødsstraf HJÆLP
ForumindlægHej, Jeg skal skrive religions projekt om dødstraf men jeg er bare total blank angående min problemformulerin.... hjælp jeg kan simpelthen ikke finde ud af at formulere mig. Jeg havde tænkt noget i stil med: er mennesket højere end gud etc. men det lyder bare a H til når jeg skriver det... ple... -
Eksamen spørgsmål nr. 6
ForumindlægHej Jeg sidder her og arbejder med kemi og skal snart til eksamen (C) men har noget besvær med det. Hvis der er nogen der har lyst til at give en hånd med projektet vil jeg være meget taknemmelig. Jeg ligger en word- fil ud med de forskellige spørgsmål ( 15 stk ) så kan dem der har evnerne og lys... -
Eksamen spørgsmål nr. 7
ForumindlægHej Jeg sidder her og arbejder med kemi og skal snart til eksamen (C) men har noget besvær med det. Hvis der er nogen der har lyst til at give en hånd med projektet vil jeg være meget taknemmelig. Jeg ligger en word- fil ud med de forskellige spørgsmål ( 15 stk ) så kan dem der har evnerne og lys... -
Eksamen spørgsmål Nr. 8
ForumindlægHej Jeg sidder her og arbejder med kemi og skal snart til eksamen (C) men har noget besvær med det. Hvis der er nogen der har lyst til at give en hånd med projektet vil jeg være meget taknemmelig. Jeg ligger en word- fil ud med de forskellige spørgsmål ( 15 stk ) så kan dem der har evnerne og lys... -
Eksamen spørgsmål Nr. 9
ForumindlægHej Jeg sidder her og arbejder med kemi og skal snart til eksamen (C) men har noget besvær med det. Hvis der er nogen der har lyst til at give en hånd med projektet vil jeg være meget taknemmelig. Jeg ligger en word- fil ud med de forskellige spørgsmål ( 15 stk ) så kan dem der har evnerne og lys... -
Eksamen spørgsmål Nr. 10
ForumindlægHej Jeg sidder her og arbejder med kemi og skal snart til eksamen (C) men har noget besvær med det. Hvis der er nogen der har lyst til at give en hånd med projektet vil jeg være meget taknemmelig. Jeg ligger en word- fil ud med de forskellige spørgsmål ( 15 stk ) så kan dem der har evnerne og lys... -
Eksamen spørgsmål Nr. 11
ForumindlægHej Jeg sidder her og arbejder med kemi og skal snart til eksamen (C) men har noget besvær med det. Hvis der er nogen der har lyst til at give en hånd med projektet vil jeg være meget taknemmelig. Jeg ligger en word- fil ud med de forskellige spørgsmål ( 15 stk ) så kan dem der har evnerne og lys... -
Eksamen spørgsmål Nr. 1
ForumindlægHej Jeg sidder her og arbejder med kemi og skal snart til eksamen (C) men har noget besvær med det. Hvis der er nogen der har lyst til at give en hånd med projektet vil jeg være meget taknemmelig. Jeg ligger en word- fil ud med de forskellige spørgsmål ( 15 stk ) så kan dem der har evnerne og lys... -
Eksamen spørgsmål 2
ForumindlægHej Jeg sidder her og arbejder med kemi og skal snart til eksamen (C) men har noget besvær med det. Hvis der er nogen der har lyst til at give en hånd med projektet vil jeg være meget taknemmelig. Jeg ligger en word- fil ud med de forskellige spørgsmål ( 15 stk ) så kan dem der har evnerne og lys... -
Eksamen spørgsmål nr. 12
ForumindlægHej Jeg sidder her og arbejder med kemi og skal snart til eksamen (C) men har noget besvær med det. Hvis der er nogen der har lyst til at give en hånd med projektet vil jeg være meget taknemmelig. Jeg ligger en word- fil ud med de forskellige spørgsmål ( 15 stk ) så kan dem der har evnerne og lys... -
Eksamens spørgsmål Nr.3
ForumindlægHej Jeg sidder her og arbejder med kemi og skal snart til eksamen (C) men har noget besvær med det. Hvis der er nogen der har lyst til at give en hånd med projektet vil jeg være meget taknemmelig. Jeg ligger en word- fil ud med de forskellige spørgsmål ( 15 stk ) så kan dem der har evnerne og lys...
