Søgning på: religion eksamen stx. Resultater: 11701 til 11720 af 40685
-
Dispositioner i Matematik A
ForumindlægHej derude Jeg ville høre om det betegnes som snyd, hvis jeg deler mine sidste års matematik STX A dispositioner med en ven, som skal op til matematik eksamen til vinter, og har ligende eksamensspørgsmål som min tidligere eksamen sidste år? -
Abort
ForumindlægHej, Jeg skal finde to religioner hvor den ene skal være for og den anden i mod abort. En som kunne hjælpe med at finde to relevante religioner? -
Har jeg dumpet dansk?
ForumindlægVed godt i er trætte af det her spørgsmål, men jeg tænker på at søge ind på ITU, og ét af min linjes krav er at jeg skal have bestået dansk. Jeg kigger på mit karakter skema, og kan ikke helt få det til at give mening. Jeg har fået 00 mdt. og 02 i skr. som årskarakter, og fik 4 til skr. eksame da... -
råd
Forumindlæghej..er der nogen der kan give nogle gode råd til hvordan man kan forberede sig til rel. mndt eksame.. -
Matematik A mundtlig eksamen - må lærer tilbagelægge spørgsmål?
ForumindlægHej, jeg skal op i matematik mundtlig og vi er nogle der er diskuteret lidt.. Da vi ved at vi har 12 spørgsmål.. spørgsmålene må trækkes to gange før de ikke må bruges mere. dvs. der er 24 spørgsmål(groft sagt) - og vi er præcis 20 elever der skal op, men fordelt på to dage. Så tænker ... -
Vil du gøre en god gerning? og hjælpe os med at bestå eksamen - ved at besvare dette spørgeskema
ForumindlægHej. Vi nogle studerende som super gerne vil have svar på nedenstående spørgsmål, det tager ikke mere end 2 min. Tak på forhånd ?? Det 100% anonymt https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeYYnewMkWCrgmdQH3YR6BOs3SWfBXcoj4HHtPklgiQSc77IA/viewform -
1g, 2g eller 3g, hvad bliver hårdest...?
ForumindlægHej Går på STX. Hvad bliver hårdest af de 3 år..? På forhånd tak.. -
eksempel på disposition
Forumindlæghejsa er der nogen der sidder med et eksempel på en disposition til en eksamen i religion??? -
Hey har været eksamen idag i skriftlig dansk trak et blogindlæg ville bare lige høre om der var nogle kloge hoveder der ville læse det igennem
Forumindlæg -
Hvordan kan man bedst forberede sig til den skriftlige eksamen i Dansk på A-niveau?
ForumindlægHej Studieportalen, Jeg har et år til at forbedre mig danskfagligt. Jeg skriver utrolig sjældent tekster og har været for ringe til at aflevere mine danskafleveringer. Jeg er meget fattig på oplevelser og fattig på ord, og jeg mærker derfor en stor frustration, hver gang jeg skal skrive en dansk... -
Skriftlig dansk
ForumindlægNogen der har en ide om hvilke emner som muligvis kunne komme til den skriftlige eksamen 2.g. Et emne kunne vel godt være noget om religions forskelle tænker(Muhammed sagen). -
Hjælp mig!
ForumindlægHvad sker der hvis jeg har fået hhv 7 & 10 i årskarakter i et fag. Men fagene er udtrukket til eksamen (stx) og jeg i fagene får 02 og 00? Er jeg så dumpet i det fag? Og kan jeg så ikke få mit stx-bevis? Mit snit er 8. -
Perspektiveringer/sammenligner til Kristendom, Islam, Hinduisme og Scientology
ForumindlægHej:) Jeg skal til Religionseksamen på tirsdag, og kunne meget godt tænkte mig at vide, hvordan de fire religioner Kristendom, Islam, Hinduisme og Scientology kan sammenlignes med hinanden? Det giver jo rigtig godt til eksamen hvis man kan sammenligne og perspektivere til nogle identiske ting i ... -
Hvor lang tid afsættes der til at snakke om den ukendte tekst til eksamen?
ForumindlægHej, jeg skal op til tysk B eksamen imorgen(24 timers eksamen). Jeg vil gerne have styr på hvordan selve eksamen forløber. Hvor meget tid af de 30 minutter afsættes til den ukendte tekst? og hvor lang tid diskuteres der? Er det rigtigt antaget at det vigtigste tyske historie at have styr på er... -
Hvornår får man sine skriftlige eksamenskarakterer at vide?
ForumindlægJa, titlen siger vel det hele... - hvornår får man sine skriftlige eksamenskarakterer at vide? Og kommer de bare ind på lectio? Mvh. -
Bio eksamen imorgen har jeg forstået forskellen på cellulære og humorale forsvar?
ForumindlægHej! Jeg er meget usikker på, hvad der er det humorale og det cellulære forsvar. Det nedenstående er det jeg er kommet frem til: Cellulærer: - celler går ind og dræber den indtrængende infektion ved at afgive kemiske stoffer humorale: - Antistoffet produceres af B-lymfocytter og har den funktion... -
Tysk skriftlig eksamen fra d. 27 maj - 'Entrissen'
ForumindlægHej, Jeg var til eksamen i tysk skriftlig på A-niveau d. 27 maj. Sættet til eksamen hed 'Entrissen'. Er der nogen af jer, der ved hvordan, oversættelsen skal lyde? eller hvilke faldgrupper, der var i oversættelsen? -
Psykologi
ForumindlægPrivatlærer søges i psykologi til eksamen på stx! Hurtigst muligt -
TOPKARAKTER
ForumindlægHvordan opnår man det hæderfulde 12 tal til historie eksamen på STX? -
tekst mængde
ForumindlægHej, til dansk A eksamen STX hvor lange kan teksterne være?
