Søgning på: polterabend jan sonnergaard perspektivering. Resultater: 101 til 120 af 3925
  • litteraturhistorisk perspektivering

    Forumindlæg
    hej alle. jeg skal aflevere en analyse af 2-3 noveller fra radiator (Jan Sonnergaard) på mandag, jeg har valgt William og Kimono mit hus. Og min lærer ønsker at der skal være en litteraturhistorisk perspektivering med. Men jeg ved ikke hvad jeg skal perspektivere dem til. håber i kan hjælpe mig :)
  • Jan Sonnegaard - Netto og fakta analyse

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er ved at lave analyse af novellen Netto og Fakta fra forfatteren Jan Sonnegaard. Har lidt svært ved at få skrevet med tid for novellen, da jeg gerne vil kunne forsvare 'tiden' fra novellen. Om det er fra 90'erne osv.. Håber nogen kan hjælpe mig:) VH Mette Glud
  • Sonnergaard vs. engelsk?

    Forumindlæg
    Hej.. jeg stå og skal ha valgt værker til min srp-rapport og vil meget gerne skrive om jan sonnergards Radiator! er der nogen der har gode forslag til nogle engelske NOVELLER som kan kobles med noveller fra radiator?
  • Jan sonnergard -Sex

    Forumindlæg
    Hej allesammen Er der nogen af jer der har lavet dansk stil Jan Sonnergard :Sex. Tak på forhånd :-)
  • Hjælp til perspektivering

    Forumindlæg
    Jeg arbejder med teksten "Gartneren og Herskabet" af H.C Andersen, men jeg mangler nogle tekster at perspektivere til. Har i nogle gode tekster jeg kan perspektivere til? På forhånd tak Miranda
  • Aidt vs. Sonnergaard

    Forumindlæg
    har nu skrevet om naja marie aidt i min 2g.opgave. skal perspektivere til jan sonnergaard. gerne med henblik på realisme. er lost:-( HJÆLP
  • Analyse, fortolkning og perspektivering af Jan sonneergaards novelle: Dig vil jeg sku skide på

    Forumindlæg
    Jeg venner Jeg sider med en kæmpe opgave og er helt på bar bund er der nogen som kan hjælpe???
  • litteraturhistorisk perspektivering til novellen: "banafluerne"

    Forumindlæg
    Hej allesammen! :) Jeg skal skrive en litterær artikel til novellen "Bananfluerne" af Jan Sonnergaard, og i opgaveformuleringen står der, at jeg skal lave en litteraturhistorisk perspektivering. Hvad betyder dette - og evt. nogle forslag til en sådan perspektivering? På forhånd tak.
  • Intet; af Janne Teller ; anmeldelse!

    Forumindlæg
    hej jeg har en opgave der skal sendes idag, til min lære, jeg skal skrive en anmeldelse om bogen 'Intet''. jeg er ikke kommet igang endnu, og ejg har lidt svært ved at komme igang. jeg skal have følgende ting med om romanen: - Tid: fortælletid og fortalt tid, tilbageblik - Fo...
  • sonnergaard

    Forumindlæg
    mangler oplysninger om sonnergaards realisme kontra surrealisme. er på bar bund med hans realisme hjælp:-)
  • Jan Sonnergard novelles budskab

    Forumindlæg
    Hej Jeg har for nyligt fået en novelleanalyse for. Det er Jan Sonnergaards: "Historien om en ung mand, der tvinges ind i et klædeskab, fordi et ubehageligt væsen bryder ind i hans kærlighedsliv på de mest umulige og ubelejelige tidspunkter.". Problemet er, at jeg har svært ved at fin...
  • Intet (roman) af Janne Teller - Opgaver

    Forumindlæg
    Hej ville høre om der er nogle der har besvaret disse opgaver da jeg har problemer med det, fordi jeg ikke har fået bogen i skolen, og det skal afleveres imorgen tidlig - Så er rimelig presset!!! Tak på forhånd. 1)Skriv et resumé af romanen på ca. 1/3 side. 2) Lav en liste over betydningsti...
  • Hjælp til "Formel B" af Jan Sonnegaard!!

    Forumindlæg
    Hej alle, håber I kan hjælpe mig.. Jeg sider her med en opgave hvor jeg skal skrive et referat af "Formel B" som er skrevet af Jan Sonnergaard :) Jeg forstår ikke rigtig hvor handlingen foregår og hvad der sker. Håber virkelig I mennesker kan hjælpe mig! :) På forhånd TAK! :)
  • Analyse og fortolkning af polterabend

    Forumindlæg
    Nogen der har analyse og fortolkning af polterabend
  • Ond i Sulet og Intet - perspektivering

    Forumindlæg
    Hvordan kan man perspektivere Ond i Sulet af Naja Marie Aidt til Intet af Janne Teller?
  • Polterabend Eksamen

    Forumindlæg
    Hej :-) Jeg skal snart til dansk eksamen, og har valgt novellen "*Polterabend". Nogle ideer til hvad mit oplæsningsstykke kan være?
  • Perspektivering til "intet "

    Forumindlæg
    Hej... Er i gang med at lave perspektiveringer til romanen "intet" af Janne Teller. Jeg har allerede perspektiveret til ondskaben, men det omhandler volden, som forekommer i bogen. Er der nogle der har nogle gode perspektiveringer, som passer til Pierre Anthons Tanker? Perspekti...
  • perspektivering

    Forumindlæg
    Er der nogen, der kan finde ud af at perpektivere "mit livs eventyr" med "den forsvundne fuldmægtig" ? Mangler der bare SÅ meget
  • Perspektivering.

    Forumindlæg
    Puuuha, er der nogle, der ved, eller kan hjælpe mig med, hvad jeg skal perspektivere denne reklame med? Reklamen > http://www.mimifroufrou.com/scentedsalamander/i/Escada%20S.jpg På forhånd tak.
  • Jan Andersen

    Forumindlæg
    Hej Jan Andersen og CO. Skulle i have lyst til at rette min tysk-stil? Jeg har i hvert fald sendt den til "janandersen". Håber der er andre der gider at kigge på den hvis han ikke Jan ikke skulle have lyst til det :S På forhånd mange tak, Bjarkee