Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 12001 til 12020 af 57177
-
Kemi A fysik B - studieretningsprojekt - forslag til noget spændende man kan skrive om?
Forumindlægsom overskriften siger, har jeg valgt fagene Kemi A og Fysik B til at skrive min SRP. Derfor ville lige herinde og spørge jer folkens, om der er nogle blandt jer, der har erfaring i SRP i fagene Kemi A og Fy B. Jeg søger derfor forslag til hvad man kan skrive om af interessante emner. ... -
Essay - idé hjælp!
ForumindlægEr der nogen der har en god idé, til hvad man kan skrive i et Essay med overskriften "Den lige vej?" ? Det er et stilhæfte til en afgangsprøve år tilbage... Opgaven lyder: Skriv et essay med titlen "Den lige vej?" Ville bare spørge hvis nogen havde idéer, det vil... -
HTX ERFARING
ForumindlægHejsa :D Jeg går i niende klasse, og kunne godt tænke mig at gå på HTX. Nogen som har erfaringer med HTX? Lærere, fag osv. -
Bioteknologi skriftlige eksamen
ForumindlægHey, er der nogle af jer der læser en bioteknologi studieretning i gym. For jeg vil spørger om, i har trukket bioteknologi skriftligt og om hvornår i skal op i det? PLS -
Billedkunst eksamen c
ForumindlægEr der nogen som har været til mundtlig eksamen i billedkunst og vil fortælle mig hvordan det foregår. Evt give mig nogen tips. Det vil betyde meget. -
Karakter og adgangskrav
ForumindlægHejsa Er det ens snittet af ens årskarakterer eller eksamenskarakterer der tæller, når man skal søge vidergåendeudd.? -
Sandsynligheden for en mat eksamen til sommer
ForumindlægHej. Jeg går i 2,g og har matematik på b niveau. Jeg var oppe i en mundtlig årsprøve i matematik i sommers og tænkte derfor på, hvor stor chancen for at jeg ikke skal til eksamen i matematik er. Kender andre som kun har været til årsprøve i mat kun nemlig, men det er 4 år siden nu. Er det altid, ... -
Hvad er et residualplot?
ForumindlægHvad er et residualplot? Og hvordan tegner man et residualplot for en regression? -
Hjælp! - Renters rente
ForumindlægEn familie ønsker at spare op til en muligt huskøb, som skal finde sted om 5 år, idet de fra banken har fået oplyst, at de med deres nuværende lønindtægter vil kunne købe et hus til kr. 2.600.000. Familien vælger nu at investere kr. 75.000 i C25-aktieindekset de kommende 5 år og kan desuden hve... -
Øvelseshæfte mat a
ForumindlægNogle som ved hvor man kan finde øvelseshæfte henne? -
Engelsk
ForumindlægNogle der kan hjælpe med at oversætte. An experiment was carried out the university of Maryland USA. Students were asked to stay away from social media for 24 hours. Agter the 24 hours had passed the students were asked how it had been. Most of the students said... They felt worried that they ... -
FINGERSEN I NEED HELP !!!
ForumindlægTil Fingersen !Tusinde tak fordi du har rettet to af mine engelsk oversættelser, det er jeg meget glad for.Ville høre om du ik også gad kigge denne oversættelse igennem ?Vi har fået en mega stor engelsk aflevering for, det er derfor jeg kommer med så meget. men ville libev super glad hvis du gad,... -
Oversættelse af tekst #2
ForumindlægSpørgsmålet er selvfølgelig, om jeg har oversat rigtigt? Danske tekst: Enhedsskolerne er meget populære. Her er præstationspresset ikke så stort, fordi eleverne ikke bliver delt. Med i de fleste skoler skal eleven allerede efter 6. klasse træffe et valg. Der er 3 muligheder: gymnasiet, realskolen... -
METODER - HJÆLP plz
Forumindlæghey alle... jeg er igang med en AT-synopsis som skal afleveres på mandag... jeg er næsten ved at være færdig.. jeg skriver om bogen "ikke uden min datter".. i fagene Psykologi og dansk.. hvilke metoder kan man bruge i dette tilfælde..?? på forhånd taak.. -
translation
ForumindlægDer er ingen tvivl om, at øget videoovervågning kan være relevant i forskellige sammenhænge. Det gælder således ikke alene i en antiterror- sammenhæng, men også i forhold til en række andre polotimæssige opgaver kan vi- i dansk sammenhæng lære af erfaringerne fra England -
Unges økonomi
ForumindlægHej jeg skal til samfundsfags eksamen imorgen og ville lige høre om der var nogen der havde nogen gode notater eller selv har være oppe i noget ligende. Vores problemstilling er "Hvordan ser økonomien ud for danske unge, og hvordan er de uddannelsesmæssige muligheder?" Håber i kan h... -
Acer eller Toshiba bærbar..?!?!
ForumindlægHeej!.. - Jeg skal snart til at vælge en Acer eller Toshiba computer.. Nogle som har gode erfaringer med disse 2 typer: TOSHIBA SAT A210-138 (J) PRIS: 5.999,- * AMD TURION 64 2X TL52 * 2GB DDR2 / 120 GB DISK * 15,4" TRUBRITE WIDESCREEN WXGA * ATI X1200 319MB UMA * DVD ... -
Hvordan få 8 i old?
ForumindlægHar ikke været super aktiv året igennem og er ret nervøs for denne sidste eksamen - nogle gode råd? Læser og læser men er ikke sikker på jeg fanger alt det vigtige. -
bærbarordning
ForumindlægPå svendborg hhx er der en bærbarordning, hvor alle får mulighed for at købe en bærbar. Mit spørgsmål er sådan set bare, om i skriver notater på jeres computer, eller om i skriver jeres notater i hånden (fysisk)...?? hvad er bedst. -
ret fejlen i følgende sætninger.
ForumindlægJeg kan se at fejlen er " meets " og der måske skulle stå " have meet " i nr 1. Men Jeg kan ikke forklare min retteser. 1. Simon meets his guidance councillor at noon to discuss his future. 2. After the first wave of bombs, sat the soldiers up and checked if anyone wa...
