Søgning på: fysik rapport metaller. Resultater: 12021 til 12040 af 23765
-
hjælp til naturgeo
ForumindlægJeg skal lave en rapport om olie.. jeg har lavet mine problemstillinger, men jeg ved ikke rigtig hvordan jeg skal lave min problemformulering ud fra de spørgsmål.. :'( Nogen der vil hjælpe? -
DRAMA
ForumindlægHej! Er der en som sidder inde med en skriftlig opgave/aflevering i drama. Det skal helst være nogle som har lavet et teater stykke og som har skrevet en rapport om det!! Hvis ja, så skriv et svar til indlægget. På forhånd takps. det er ret vigtigt... -
Er der noget galt med undervisningen i gymnasiet/ HF er motivationen god nok?
ForumindlægHejsa... Er i gang med en psykologi- rapport og derfor kunne jeg godt tænke mig at høre jeres mening til dette spørgsmål:Er der noget galt med undervisningen i gymnasiet/ HF ? og er motivationen god nok? -
Hvad er en kvotient?
ForumindlægHej, jeg er igang med en rapport om differentialregning, og jeg får dette spørgsmål stillet; Hvad er en kvotient? Og da jeg ikke har nogen idé, håber jeg at en af jer kan hjælpe :) -
Esterligevægt
ForumindlægJeg skal i min kemi rapport svare på følgende: "Beregn Kc, og kommenter resultatet" Jeg har beregnet det til 1,48M, men hvad kan jeg kan jeg kommentere i forhold til det? -
rigtig eller forkert?
ForumindlægEr der nogle af jer, der er gode til biologi? og som lige vil læse min biologi rapport igennem, for at se om de ting jeg har skrevet giver mening, og er rigtige? på forhånd taak! -
Kradratrod i word og excel
ForumindlægEr der nogen der ved hvordan man laver kvadratrods-tegnet i woord og excel? Skriver en rapport, men kan kun finde et symbol i der minder om en kvadratrod uden "tag" på..√ -
Hvordan finder jeg et billede?
ForumindlægHej!Jeg skal finde et abstrakt billede fra Højromantikken.. Jeg kan Simpelthen ikke finde ud af at finde frem til et på nettet?! Nogen der kan hjælpe mig?Håber det virkelig da jeg gerne skal have det med i en rapport om romantikken..På forhånd tak!! -
Hvordan foretages en STR-analyse?
ForumindlægHej! :) Jeg er i gang med en rapport om DNA-fingeraftryk, og skal i forbindelse med denne forklare, hvordan en STR-analyse foretages. Jeg kan ikke rigtigt finde hoved og hale på emnet, og håber, der er nogen, som kan forklare mig det :) -
Kemi - Æg - Hjælp!!
ForumindlægHejsa!!Er der nogen der ved hvad det er der sker så'n, kemisk med æg når man pensler det på brød og bager det!! Skal bruge det i en rapport, og kan ikke finde ud af det nogen steder!! please hjælp!!på forhånd tak -
Katalaseenzymer i selleri, hvorfor?
ForumindlægHejsa. Er der nogle der ved hvorfor rodselleri indeholder så mange katalaseenzymer, eller i det mindste kan komme med et bud/gæt? Vi har lige lavet et forsøg med det, skal lige til at skrive rapport, men er helt blank! :(Zew -
Enzymreaktion- Haster! ( Aflevering i dag)
ForumindlægVære venligst at hjælp! Skal aflever en rapport i dag! ( ved godt det er weekend, men det har læren åben bart bestemt -.-') - Har skrevet en tider besked om Enzymreaktion, læs den og svar mig der! Tak i forvejen :) -
Halogener- uorganisk kemi
ForumindlægEr der virkelig ingen, der har skrevet rapport om halogenerne chlor, brom og iod? Jeg skal snart til eksamen, og jeg har jo selvføleglig ikke fået skrevet journalen... Øvelsen er fra Myginds bog... -
FORDØJELSE AF KULHYDRATET STIVELSE MED SPYT-ENZYMET AMYLASE
ForumindlægKommentar til opgaven: flot rapport - karater: 12 Din introduktion er supwe, sproget klart og præcist og i din diskussion får du diskuteret dine resultater godt og konkluderet rigtig. -
regression
ForumindlægJeg skal skrive to A4 sider om regression og jeg ved virkelig ikke hvor jeg skal starte? Er der nogen som har nogle ideer til hvad jeg skal huske at have med og hvordan jeg skal starte på rapporten? På forhånd tak. -
Oxidation af alkoholer..
ForumindlægHej.. Jeg er igang med en rapport, og kom til spørgsmålet:"Er der sammenhæng mellem den lethed, hvormed en alkohol oxideres og dens struktur?"På forhånd tak../TORO -
Nyttevirkning
ForumindlægHej :) Jeg har en kort rapport, som jeg vil have en til at kigge på :) Jeg vil bare være sikker på, at jeg ikke er helt galt på den :) Den skal afleveres torsdag, så det haster lidt :) Håber der er nogle der er villige til at kigge den igennem. På forhånd tak! :) -
Forklaring på reaktion
Forumindlægjeg skal til eksamen komende tirsdag i en rapport om aluminiumsfarvning. Hertil bruges elektrolyt bestående af 12% svovlsyre. Hvordan forklarer jeg reaktionen 2Al + 3H2O => Al2O3 + 3H2 -
Hjælp! olie krig..
ForumindlægJeg skal skrive en rapport om olie/benzin krigen og om de forskellige store firmaers magt over markedet....hjæælp! det er pisse svært....er der ikk nogen der har noget jeg kan bruge? -
Menneskets adfærd - medfødt eller tillært
ForumindlægHej jeg har fået til opgave at skrive en lille rapport om menneskets adfærd - medfødt eller tilært. Så ville lige høre om i har nogle ideer, eller ved noget der kunne have lidt interesse..
