Søgning på: matematik fp9 maj 2016. Resultater: 12021 til 12040 af 34041
-
dansk eksamenssæt?
ForumindlægHej.. Hvor mange eksamenssæt bliver lavet hver år til studenternes afgangseksamen på stx? bliver der ikke lavet 2? en almindelig også en til sygeeksamen? -
årsprøver
Forumindlægkære vennerjeg er en pige der går i 1.gvi skal til årsprøver snart om 2 uger i mat og dansk...vil lige spørger dem der har haft det..om hva kan man riskerer at kom op i...altså i hvilke emne...hvad kan man sådan cirka...?er det sværte...?er virkelig eksamskræk....:( er virkelig nervøse..._:(have ... -
kronologisk oversigt
ForumindlægHej med jer ;)Er der en der ligger inde med en kronologisk oversigt over perioderne i dansk litteratur?Altså¨årstal mm.??Jeg ville blive lykkelig hvis en af Jer, kan fremskaffe sådan én :)PÅ forhånd tak.MAjse -
Studier i udlandet, en vejledning!
ForumindlægHvis du går med en drøm eller ide om at læse i udlandet kan jeg måske hjælpe. Jeg har selv læst og boet mere end et år i Fillipinerne. Her var undervsingsafgifter og leveomkostninger meget billigere end i dk eller andre vestlige lande. Samtidigt er der mange muligheder på campus som der ikke er i... -
HJÆLP!!
Forumindlæghej der ude, er der nogle der evt har fået noget afvide omkring hvor de er optaget henne altså Gymnasiet eller HF jeg har selv søgt, men er lidt nervøs, jeg følger bare at jeg nu har ventet i så lang tid, for at kunne modtage det brev fra det gymnasie jeg skal starte på, ved i evt hvornår man f... -
Dimission: Hestevognskørsel
ForumindlægEftersom en del af jer forhåbentlig er studenter, har I vel også været i den situation at skulle finde nogen, som kan arrangere noget hestevognskørsel. Vores klasse, 3.V på HTX i Hjørring har endnu ikke fundet noget sted, hvor de arrangerer hestevognskørsel, og derfor spørger jeg jer, om I kende... -
Mario y Eloíno
ForumindlægEr der nogen der har arbejdet med teksten "Mario y Eloíno"? - den hører ind under emnet inmigración. Jeg sidder til 24-timers eksamen og har meget brug for hjælp til en del ord men også bare generelt sammenhængen. Håber på hjælp! :-) Ordene/sætningerne er: - No l... -
smeltepunkt og specifik varmekapacitet
ForumindlægHej Jeg skal lave et forsøg hvor stearin varmes op, og derefter hældes over i et bæger med vand, for at undersøge den specifikke varmekapacitet. Jeg har prøvet at lede i databøger og på google, men kan kun finde smeltepunkt for stearinsyre og ikke ren stearin. Er der nogle der ved hvad stearins s... -
Udlandet
ForumindlægHej, jeg vil gerne vide lidt mere om uddannelsen i udlandet.. har overvejet at læse i london. ikke i de store uni's men bare et lille et. Vil spørge om chancen dér og hvor lang tid ansøgningen tager her i dk.. og om processen. Har kigget på nettet og på udiverden.dk men fik ikke rigtig ud a... -
Soørgeskema om sundhed
ForumindlægVi mangler svar til en undersøgelse om sundhed. Undersøgelsen skal bruges til en eksamensopgave på 3. år Spørgsmålene findes her: http://www.freesurveysonline.com/fso/AskSurvey.fso?Survey=10978&CheckID=9526 og det tager max 10 min. på forhånd mange tak -
Stivelse og cellulose
ForumindlægHar lige et par spørgsmål, som jeg håber en eller flere kan hjælpe mig med. 1. Hvad er forskellen på stivelse og cellulose? 2. Hvorfor er det lettere at nedbryde stivelse end cellulose? På forhånd tak -
prognoseberegning med sæsonudsving
ForumindlægHej.. Jeg er ved at skrive studieretningsprojekt, også skal beregne en salgsprogonse med sæsonudsving. Men jeg er kørt helt fast og ved ikke hvad jeg skal gøre?? Nogen som har en formel med evt. forklaring til? Håber vireklig der er nogen som kan hjælpe.. På forhånd 1000-tak:) -
Forskellen mellem Eksokrine -og Endokrine kirtler?
ForumindlægHej, søger en forklaring på forskellen mellem Eksokrine -og Endokrine kirtler, gerne en mere simpel en, den skal bruges i sammenhæng med et spørgsmål der lyder på: Hvad er en kirtel? Tak på forhånd! -
genspejsning
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe ? c) Vurder fordele og ulemper ved genspejsning, herunder inddrages eksempler på genspejsning. -
Ingen der vil hjælpe?
Forumindlæghej. Jeg har lagt et indlæg herind i kategorien engelsk. Der er ingen der har rettet, er der ingen der vil rette indlæget. den hedder forrestem "rettelse haster" pleass se den engang det er meget vigtigt -
Udviste tunesere
ForumindlægEr der nogen der ved, hvad der er blevet af de to tunesere, der var fængslet for at ville slå Kurt Westergaard ihjel? - Er de blevet udvist? - Er de stadig fængslet p.g.a fare for brud på menneskerettighederne? Jeg har prøvet at google det, men får kun avisartikler fra februar. -
Skriftlig engelsk eksamen på b-niveau 2009
ForumindlægHej :) Jeg ville bare lige høre om, der var nogle der vidste hvad opgavesættet fra skriftlig engelsk b-niveau hed sidste år? altså hvad hed novellen og hvad var temaet til paper? -
Hvornår får man ca. årskarakter på gymnasiet i år?
ForumindlægOverskriften siger sig selv.. -
analyse af sang HJÆLP!
Forumindlæghej :) jeg skal analysere dette den er skrevet i 1940 under danmarks besættelse hvis jeg kunne få at vide hvad de forskellige ting betyder så tror jeg godt jeg selv kan finde ud af resten på forhånd tak :) Møde hvad der venter os, og ingen ved hvordan det går. Bære skæbnen uden trods, hvad der... -
lock out
ForumindlægHejsa Jeg skal på ferie med min kæreste, vi planlage hele ferien længe før der var tale om en muligvis Lock out. Nu er jeg så bange for de udskyder prøverne. Så jeg ikke kan komme på ferie. Der er stor bekymring fordi min k&a...
