Søgning på: fysik rapport metaller. Resultater: 12061 til 12080 af 23765
-
kræfter
Forumindlæghej er igang med en rapport om kræfter og jeg har lige tre spørgsmål, som jeg har lidt svært ved: Hvad er en kontaktkraft? .Hvad er en fjernkraft? Hvordan tegner man kræfter? håber i kan hjælpe :D -
kvadratrodstegn
ForumindlægHej...Jeg ville lige høre om der var nogen som vidste hvordan man får kvadratrodstegnet frem, udover den man kan hente ved indsæt. Jeg har set den i en af rapporterne herinde. Mvh mmhi -
EU's fremtid
ForumindlægSidder men en rapport om EU og mangler inspiration og bekendtskab til EU's fremtid. Hvilke debatter er særligt oppe lige nu, og hvor tror du EU er på vej hen? På forhånd tak for hjælpen! -
'stedets status som kulturland'?
Forumindlægjeg er ved at lave en rapport i geografi om et plantebælte, og et sted i dette plantebælte. en af opgaverne lyder: 'stedets status som kulturland'?hvad menes der med det? -
løsningsforslag
Forumindlæghej allesammen, skriver angående en rapport jeg er i gang med at lave men desværre er jeg gået i stå ved løsningsforslag, er der nogen der kan fortælle mig hvad det er det går ud på jeg skal her ? -
Arvelige egenskaber
ForumindlægHej jeg har lidt problemer med en biologi rapport håber i kan hjælpe!! jeg har følgene spørgsmål... hvad er fænotyper og genotyper + forskellen ?? hvad er Dominant og reassiv (gener) + forskellen?? håber i vil hjælpe mig -
BIOLOGI forsøg om glykolyse!
ForumindlægHejsa! Jeg sidder med en rapport om glykolysenshastighed og skal have hjælp til aflæsning af nogle grafer, samt samling af det hypoteser jeg har lavet. EN DER KAN HJÆLPE!? MAX BRUG FOR HJÆLP! -
Reaktionen mellem diiod og thiosulfation?
ForumindlægFaldt lige over et reaktionsskema fra rapporten "fordelingsligevægt i et tofasesystem", nogen der kan hjælpe med afstemning af reaktionen mellem diiod og thiosulfationer? altsåI2 + S2O3^2- --> I^- + S4O6^2- -
Er det godt eller skidt at Danmark er med i EU
Forumindlæg^^^^ - Ved godt der ikke er et direkte svar, men kunne got tænke mig at høre jeres holdning. Da jeg skal lave en konklussion til en EU rapport. Så ja, kunne godt tænke mig at høre nogle delte meninger -
Radioaktivitet
Forumindlægnu når man skal skrive en rapport om radioaktivitet.(Det grundlæggende) da jeg kun går i 9ende.Hvordan kan man evt. starte?Der findes tre slags strålinger...- God ide at starte sådan? -
Drikkevandsanalyse for sulfat- chlorid- og calciumioner
Forumindlæghey. jeg skal skrive en rapport vedr. Drikkevandsanalyse for sulfat- chlorid- og calciumioner. er der evt. en der har lavet forsøget før? og kan fortælle mig lidt om teorien bag det?på forhånd tak, -
Livsform, krop og sundhed
ForumindlægSidder lige nu og skal til at lave en biologi og idræts rapport, og grumbler netop over hvordan et problemformulering kunne lyde. Kan ikke rigtig komme i gang med det og håber på nogen forslag fra jer. :-) Tak på forhånd! -
Er MnO2 (mangandioxid) katalase?
ForumindlægJeg er ved at færdiggøre en rapport, men hvis MnO2 ikke er det samme som katalase (eller opfører sig på samme måde) er der noget jeg ikke har forstået helt korrekt.Er MnO2 (mangandioxid) katalase? -
målestoksforhold hjælp
ForumindlægHej jeg skal aflevere en lille rapport om størrelsesforhold og målestok. Og jeg skal derfor give en forklaring på hvordan man regner målestok ud. Begge veje hvis der er nogen som at der kan finde ud af det.P.F.Tak MVH Hetner -
Historisk oversigt - 1980'erne
ForumindlægHeej.. Er der nogen der ligger inde med en historisk oversigt, der viser vigtige ting i 1980'erne?? Skal skrive rapport om danmsrks historie.. Håber i kan/vil hjælpe.. :) -
Sammenhængen mellen varmekapaciteten og vjer samt klimatype
ForumindlægHejSidder med en rapport lige nu. Et af spørgsmplene lyder:"Forklar, hvilke sammenhænge der er mellem varmekapacitet og vejr samt klimatype."Er der nogle der kan hjælpe med dette?Helene -
Respiration og fotosyneste.
ForumindlægHej alle sammen, er der en der har lavet en rapport ved titlen Respiation og fotosyntese, hvor man skal undersøge hvilke behov, der skal opfyldes, for at karsefrø kan spire (bl.a. behoves for O2 og CO2) ? -
rentesregning
ForumindlægHej derude. Jeg skal til termins prøve i matematik på tirsdag, og har dette spørgsmål om rentesregning. Med udgangspunkt i din rapport om rentesregning skal du gennemgå kapitalformlen og annuitetsformlerne for opsparing og lån. Nogen der kan hjælpe mig? :-) -
fjeder
Forumindlæghej jeg er igang med at skrive en rapport, om fjedre.... kan i forklare hvordan Potentielenergi bruges i en fjedre? men også hvordan kinetiskenergi bruges i en fjeder?? tak på forhånd hvis der er nogen der gerne vil svare :) -
HASTER NERNSTS LOV
ForumindlægJeg skal til at aflverer en rapport om nernsts lov. VIl bare høre om hvorfor falder spændingen i en elektrokemisk celle hver gang man fortynder en opløsningen som man måler spænding på? på forhånd tak
