Søgning på: srp engelsk mediefag. Resultater: 12081 til 12100 af 32040
-
Enheder på stødtal
ForumindlægHvad er enheden for stødtal? Det må være noget i retningen af partikler pr. areal eller længde, eller noget i den stil? Hvad hedder stødtal på engelsk? -
Efterord
ForumindlægJeg skal bruge det engelske ord for "efterord". Jeg har kigget i ordbøger, men der står det ikke. Er der nogle, som ved det? På forhånd tak! -
Oversættelse af 400 ord ( 20 linier )
ForumindlægHej alle. Nogle der vil oversætte mit lille resume / referat om Coraline? :) Det skal oversættes fra Dansk til Engelsk [email protected] -
rykke fra b til a i gymnasiet
Forumindlæghej jeg ville bare vide om det er muligt hvis man har obligatorisk engelsk på b og at man gerne vil rykke det til a i 1.g? altså er det muligt? -
Engeeelsk
Forumindlæghej er der nogen der kan rette eller bare markere min fejl i min engelsk stil, den er ikke så lang:) På forhånd mange tak:D -
gode sætninger og tips
ForumindlægGode sætninger og tips d. 02-05-2007 kl. 10:16 af malomalou (Praktikant) Hej, jeg står og skal op til de afsluttende eksamner Er der nogen der har nogle gode ord eller indledende sætninger man kan bruge både muntligt som skriftligt. jeg skal op i Fysik, muntlig Matematik, muntlig Dansk... -
Sabbatår eller arbejd i udlandet
ForumindlægHej alle sammen.. Jeg går i 2.g på HHX. Når jeg er færdig med handelsgymnasiet vil jeg gerne arbejde eller tage et sabbatår i et engelsktallende land, da det er et must med flydende engelsk for at komme ind på min ønskede uddannelse. Jeg vil meget gerne høre om folks efaringer med arbejdsår og ... -
Eksempler på moderne sprogblanding
ForumindlægHej, Er der nogle af jer der kender, har læst eller har et godt sted hvor jeg kan finde nogle artikler med eksempler på moderne sprogblanding mellem dansk og engelsk. Jeg har fundet en masse artikler der har med det emne at gøre men ikke med konkrete eksempler, hvor der for eksempel er en samtal... -
hvilket fag terminsprøve?
ForumindlægHej Jeg går nu i 2.g og har snart terminsprøver i marts, dog har vores lærere ikke udtalt sig endnu i hvilket fag det bliver. Min studieretning er Mat A, fysik B og kemi B. Jeg skal afslutte Tysk, engelsk og fysik i år. Er det muligvis de fag man afslutter i år der bliver til terminsprøven? o... -
Ubestemt flertals s
ForumindlægHedder det shows, eller shower? Det er noget jeg undrer mig over. For det bøjes jo rigtig en bil bilen flere biler alle bilerne. Men ved engelske ord bli'r det til et show showet flere shows? -
haster. lektiehjælp søges
ForumindlægJeg er en pige som søger lektiehjælp i engelsk. Jeg har begge fag på A niveau. Jeg går i 3gbor i glostrup og har derfor hårdt brug for hjælp, så jeg kan få en god eksamenskarakter til sommer. jeg betaler gerne. -
Regnskabs analyse apple
ForumindlægHej Jeg ville høre om jeg kunne få noget hjælp til at regne nøgle tal ud for apple? Mit eneste problem er bare at regnskabet er på engelsk - så jeg kan ikke helt regne ud hvad der er hvad? Er der nogen der kan hjælpe mig? Mvh -
Vedr. slaveejere (kilder)
ForumindlægKære du, Jeg er i gang med at brainstorme for at finde mine historiske kilder til min SRP- opagve. I den forbindelse har jeg nu søgt meget på nettet for at finde udtalelser (kilder) der viser raceopfattelsen/synet på de slavegjorte (afroamerikanere i USA). Dette kunne fx være fra slaveejeren se... -
Nye reform
ForumindlægHej er der nogen der kan forklarer mig hvordan engelsk i den nye reform foregår... og hvordan matematik foregår i den nye reform... I engelsk må man tage det hele med hjem og øve sig eller -
Side- og linjehenvisning
ForumindlægHej, jeg sidder og laver 'den non-fiktive engelsk stil'. Men jeg har glemt om man i engelsk stilen indsætter side- og linjehenvisning efter citater?? -
Kort rettelse af oversættelse :)
ForumindlægHåber at nogle vil kigge den igennem og tjekke for stavefejl :). Teksten har jeg oversat fra engelsk til dansk For 75 år siden drømte mange fremskridtsvenlige mennesker om at eje en bil. Men drøm og virkelighed er to meget forskellige ting. Kun de rigeste havde penge nok til at købe en. Biler va... -
Maksimum minimum
ForumindlægHej Jeg har problemer med min matematik som handler om maksimum minimum. Jeg skal har hjælpe inden kl 10. Det er på engelsk. Min msn er [email protected] -
Afgangsprøve
ForumindlægHej alle Som engelsk afgangsprøve, skal man snakke om et emne. Hvis man vælger fx. rasisme. Hvad er meningen så at man skal snakke om? Jeg har nemlig ikke helt forstået det endnu. -
Gode råd?
ForumindlægHej AlleSammen ... Skulle bare lige spørge om i har nogle gode råd til Engelsk A mundtlig eksamen - når man sidder i forberedelses lokalet .. ? og når man skal fremlægge det .. -
χ2-test eller chi-i-anden-test
ForumindlægHej alle, Jeg skal til at skrive om chi-i-anden-test i SRP, emnet er fremtidens velfærdsstat hvor jeg bl.a. ved brug af χ2-test vil undersøge og diskutere hvorvidt velfærdsstaten er den samme i fremtiden. Jeg har lært det helt basale i 2.g: fremgangsmåde, udregning på CAS, fortolkning(acc...
