Søgning på: matematik eksamen 2007. Resultater: 12101 til 12120 af 61667
-
Point skriftlig mat eksamen
ForumindlægJeg har svært ved at finde ud af hvor meget der egentlig skal til for at bestå skriftlig mat eksamen på A-niveau.. Er der nogle der ved hvor mange point man skal have for at bestå? og hvor mange opgaver det ca. svarer til at man skal regne rigtigt? Kunne være meget dejligt af få et lille indtry... -
Skriftlig eksamen i dag
ForumindlægHej. Var til skriftlig dansk eksamen i dag, og har lidt blandede følelser nu. Har fået 02 skriftlig årskarakter og 4 mundtligt Trak kun dansk skriftlig og nu tror jeg lidt den bliver til et 00. Er jeg så dumpet?? Tæller man faget samlet eller enkeltvis?? Help please :( :( ... -
Hjælp til eksamen!! - navngivning af estere
ForumindlægHej folkens! Jeg har virkelig brug for jeres hjælp! skal til eksamen i kemi på tirsdag, og sidder lige med mine eksamensspørgsmål, og er ret meget i tvivl omkring det med navngivning af en estergruppe.. Er der en eller anden, som please, kan forklare meget pædagogisk hvordan man gør?? Ta... -
EKSAMEN.. HJÆLP! OM FORMELMASSE OSV.
ForumindlægHej, jeg er godt igang med min eksamen. men nogle spørgsmål kan jeg ikke svare på! her er de: Du skal omtale sammenhængen mellem formelmassen/molekylmassen og molarmassen. Og du skal bruge det til at sige noget om stofmængdekoncentrationer. Og så skal du omtale koncentrationsangivelser i mass... -
at eksamen - indledning vigtig?
ForumindlægEr det vigtigt med en indledning til at-eksamen? eller kan man godt bare sige: Jeg har valgt dansk og psykologi til at få svar på min problemformulering som er: "hvordan afspejler virkeligheden sig i dk", fordi at......... bla bla bla -
Engelsk eksamen - B nivaeu
ForumindlægHej alle :) . Hvordan forbereder man sig bedst til en engelsk eksamen B-nivaeu. Jeg skal op i næste uge, så jeg har forholdsvis god tid :) . Evt. nogle der har været oppe, og som kan give nogle gode råd :) ? -
Dumpet til Tysk eksamen.
ForumindlægJeg var oppe til Tysk B-niveau eksamen (mundtligt), og fik 00, men min årskarakter er 4 munddtligt og 7 skriftligt. Har jeg så dumpet faget? Og kan jeg stadig blive optaget på Universitetet, hvis bare mine andre karakter er gode nok? -
nogle som har været op i ap-eksamen?
Forumindlæghej alle, ville lige høre om i havde været oppe i ap-eksamen? jeg skal nemlig snart op, men forstår intet af, hvad det er det handler om. hvilke spørgsmål kan man få? kan i fx give et eksempel ? har læst at der er 2 del, latin og dansk del? hvad er forskellen? -
Lidt hjelp til noget matematik her og nu
ForumindlægHej jeg har lidt problemer med en matematik opgave:Opgaven:Om funktionen f(x) = b * x^a oplyses, at f(9) = 189 og f(4) = 42. Tegn grafen for f i et passende koordinatsystem og bestem a og b.Hvad skal jeg gøre er lidt lost!!Mvh/Hrskitzo -
FSA matematik mundtlig
ForumindlægHej:DJeg sidder nu her og læser op til mundtlig matematik, men jeg er en smule forvirret. Hvordan kan jeg forberede mig bedst muligt? Faget er jo meget bredt og i den mundtlige prøve skal jeg jo selv digte og lave mine egne opgaver. Er det nogen som sidder i samme situation eller nogen som har no... -
SRP matematik/historie
ForumindlægHej! Jeg skal snart skrive SRP med matematik og historie som hovedfag.. Jeg har valgt oplysningstiden, men mangler nu en god og dybdegående problemformulering.. Har snakket med vores lærere om det, men de har ikke nogle konkrete forslag.. Er der nogen der har et forslag til en problemformulering,... -
fsa matematik (fodbold)
Forumindlægsidder og hjælper min matematik men kan ikke rigtig huske det der areal regning længere :s så håbede der var nogle der ville hjælpe opgaven lyder: vis ved beregning, at en fodbold med en diameter på 22cm ikke kan passere netmaskerne. netmaskerne er 12cm*12cm vi har selv... -
Disposition til Årsprøve i matematik
ForumindlægHej, jeg har årsprøven i matematik om ikke så lang tid. Mit emne er lineære funktioner, jeg vil lige høre jeres mening om den disposition jeg har lavet. Den lyder: 1. Hvad selve formlen er 2. Hvad a og b er 3. Lavningen af en graf 4. Bevis en formel 5. Kom med eksempler Håber i kan hjælpe:) -
terminsprøve
ForumindlægHeej med jer allesammen . jeg skal op i terminsprøve i næste uge og vil virekelig gerne vide, hvordan det var eksamen i sommers . Ville også gerne hvordan det var i Bioglogi, geografi og Matematik . på forhånd tak :D -
HASTE HJÆLP - DANSK EKSAMEN!!!!!!!!!!!!
ForumindlægMå man gerne medbringe notater til dansk mundtlig eksamen? På forhånd tak kh. den forvirrede -
Hjælpemidler til dansk eksamen skriftlig
ForumindlægHej Jeg skal op til dansk skriftlig eksamen i morgen 3g A niveau, og ville lige høre om der var nogle foreslag til, hvilke nødvendige / brugbare hjælpemidler man kan hente / anvende til selve eksamen ? -
Har svært ved matematik !
ForumindlægHej Folkens I sidste uge fik jeg min karakterblad for de sidste 5 måneder (1.g -matematik A) . og det viste sig at jeg havde MEGET svært ved matematik. som kommentar har min matematik lærer skrevet at jeg havde svært med matematik og at jeg skal lære at afkode matemattmatikken før jeg starte... -
eksamen fysik c
ForumindlægHej! Jeg står og skal snart op til eksamen i fysik niveau C. Jeg kan komme op i emnerne bølger, energi, universet og radioaktivitet. Til eksamen trækker man også et ukendt bilag; er der nogle som har erfaringer fra hvad det kan være indenfor emnerne? Det ville være en stor hjælp med bare et lille... -
Hvad skal jeg øve mig på til matematik terminsprøve?
ForumindlægHej allesammen Mandag har jeg terminsprøve i matematik, og jeg er så nervøs!! Både færdighed og problem regning selfølgelig hehe Hvad for nogle ting skal man øve på? Jeg tænker måske procenter? Og hvad mere? Tak:-) P.s ønsk mig held og lykke haha -
SRO: Matematik og kemi
ForumindlægHej! Jeg er ved at skrive SRO om andengradspolynomier og pH-beregning. Jeg har læst litteraturen, vi har fået udleveret, men kan ikke se linket imellem matematikken og kemien? Et hint? Tak på forhånd!
