Søgning på: tysk notater. Resultater: 12141 til 12160 af 18469
-
Hjælp til at rette aflevering?
ForumindlægEr der nogen der er villige til at forsøge sig med, at rette min aflevering? Det er en tysk aflevering og den er kun på 200 ord. På forhånd mange tak -
Hvordan siger man??
ForumindlægHvordan siger man på tysk: "Ingen kan stoppe dig, du er den bedste, held og lykke fremover" ??? (plzz hjælp meget vigtigt.) -
VigtiiiiiigT!!
ForumindlægHvordan siger man på tysk: "Ingen kan stoppe dig, du er den bedste, held og lykke fremover" ??? (plzz hjælp meget vigtigt.) -
hjælp til en lille sætning.
ForumindlægHej. Er der nogen der kan hjælpe mig en lille sætning. Man skal bare oversætte det på tysk. Sætning er: Alt i alt har det været en fremragende uge! Tak i forhånden. -
Rette opgave på 400 ord
ForumindlægEr der en venlig sjæl der kunne tænke sig at bruge lidt tid på, at rette en tysk opgave på lige omkring 400 ord? :) -
Meget brug for hjælp
ForumindlægHej har meget svært ved tysk er der en der gider se min lille stil igennem, fylder ca en a 4 side hvis ikke mindre ? :) kunne være en meget stor hjælp -
Oversættelse.
ForumindlægHej alle! :) Jeg søger en, som kan rette min oversættelse. Selve oversættelsen på tysk er på 90 ord, og den danske tekst er på omkring 70. -
Hjælp til tekst
ForumindlægHej jeg har en tekst i tysk, som jeg har læst igennem, men jeg forstår den ikke. Er der nogle der kan hjælpe mig med den? Bare så jeg for en forståelse af hvad teksten handler om :) -
Oplæg
ForumindlægHej. Jeg skal holde et lille tysk oplæg imorgen, så jeg vil høre om der er en, som har tid til lige hurtigt at rette det igennem? -
Stil - Rettelse :)
ForumindlægHej :) Kan man få en til at kigge på en kort tysk stil? - Hvis jeg nu sendte den over mail til en =) * Izabella -
Rettelse af kort, spændende stil .
ForumindlægHej. Er der nogen der ville være søde og rette min korte tyske stil for stave -og grammatik fejl. Den skal afl. på torsdag, men skal allerede have den udprintet i morgen.:/ -
Der Untergang
ForumindlægHej.. Er der nogen der ligger inde med en film analyse af filmen Der Untergang?? Det skal helst være på dansk da mit tyske ikke er super godt -
Hvor dan sige man?
ForumindlægHej, hvordan sige man på tysk: Opførelsen fandt sted i Wien den 30.sep.1791, 9 uger før Mozart døde. -
Hvordan siger man ... ?
ForumindlægHey. Hvordan siger man på tysk: Og hvad vil der ske i nat? Mit forslag: Und was will heute/diese Nacht SKE? På forhånd tak Eleven -
Skal til optagelsesprøve
ForumindlægJeg skal til i HHX optagelsesprøve, er der en der ved hvilke slags tekst man få _Dansk _Tysk _Engelsk _Matematik -
Fishermans friend
ForumindlægHej, er der nogen, der har læst fishermans friend og sonnenbrand. Dem havde vi haft sidst år og nu skal jeg op i tysk og har ikke teksterne.. -
Gramatisk korrekt
ForumindlægHej, jeg ved ikke om sætningen er formuleret korrekt på tysk. Hjælp! Den fremmede stiller spørgsmål til Peters plan. Der Fremde stellt Fragen Peters Plan. -
Partitiv Genitiv
ForumindlægHey folks... Har lidt problemer med brugen af partitiv genitiv i tysk. Nogen der kan hjælpe mig med en specifik regl for denne? -
kan man godt sige det her?
Forumindlæger dette grammatisk korrekt på tysk? Man sieht eine grosse Vielfalt von Bergen, die den Alpen zuhören. -
oversættelse af dansk sætning
ForumindlægHej. Hvordan lyder denne sætning på tysk? : Hvis de havde kendt hinanden fra starten, ville de ikke have haft så mange problemer.. Håber I vil hjælpe..tak
