Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 12221 til 12240 af 57177
-
Hvordan skriver man en indledning?
ForumindlægHEJ. Nogle der gerne vil skrive i punktform hvordan man skriver en indledning, fortolkning og en præsentation af en tekst/novelle? Jeg har også skrevet et andet indlæg, som hedder FORTOLKNING OG INDLEDNING (DANSK), og den kan i også læse, fordi der har jeg beskrevet mere hvordan jeg tror, at ma... -
Fysik A eksamen
ForumindlægHej, jeg sidder her og forbereder mig til eksamen, og tænkte på om der mon er nogen, der ligger inde med noter om laseren? alt kan bruges :) På forhånd tak :) -
det haster
ForumindlægHej er der en der kan hjælpe mig med denne opgave i matematik, da jeg simpelthen ingen noter har til sådan slags opgaver.. -
Biologi FSA 2010
ForumindlægHej :) Tænkte på at dem der skulle op i biologi som udtrækningsfag i folkeskolen på tirsdag, måske kunne dele nogle noter her? :-) Tror det kunne være en stor hjælp for mange, inklusiv mig! :) -
Robert Forest
ForumindlægHej....Jeg er ved at lave en analyse af Robert Forest's The road not taken... og jeg kunne egentlig godt tænke mig at vide hvornår det var skrevet.... altså hvilket år eller bare årti....håber der er nogen som kan hjælpe.... -
Tysk - Die Forelle
ForumindlægHej!Er der nogen der har nogle noter til "Die Forelle" af Schubart? Jeg har prøvet at søge på internettet, men jeg har ikke fundet noget... eller måske er det bare mig der er dårlig til at søge :/Jeg er desperat!!!!!!!!!! -
Sætning
ForumindlægEr det her rigtigt: I do also work. I babysit two lovely girls, which requires creativity and responsibility. Then I also work in a cinema, which requires not being stressful. -
Engelsk
ForumindlægHej med jer. HAr skrevet stil på engelsk og er nu ved at rette den.Jeg er ikke så god til det med komma, eller Engelsk grammatik generelt så jeg ville blive super glad hvis i gad tjekke nogle sætninger igennem for mig. After having read only three of Raymond Carver’s short stories I allow myself ... -
HJÆLP MIG MED ET ENGELSK DIGT JEG KAN IKKE GØRE DEN FÆRDIG
Forumindlægjeg har virkelig brug for hjælp.. jeg har skreve et digt på engelsk om krig men kan bare ikke blive færdigog den er til i morgen Word is bad and make me sad maybe we could cry but release That it not a game but a more a Cham to all the thing we could do to stop the War form being to -
Erhversøkonomi
ForumindlægHejsaJeg har erhversøkonomi Niveau B (HH) på selvstudium. Er der nogen der har nogle gode notater??Evt til bogen erhvervsøkonomi bind 1 -
Hjælp - globaliseringen !
ForumindlægHej allesammen, har globaliseringen haft en indflydelse på vores velfærdsstat, og i så fald, hvordan? Jeg er godt klar over, at den øgede konkurrence kræver en bedre konkurrenceevne, men hvordan kan man beskrive det? Derudover så ved jeg at vi har en ældrebyrde som skal finansieres, men... -
SRP "Vandraketter"
ForumindlægEr der nogle som ligger inde med en opgave om vandraketter... Jeg skal bruge noget inspiration til at udlede en formel til hvor højt en raket flyver når man angiver vandmængden. -
Nv-rapportkrise!! :'(
ForumindlægVi er et hold som er i gang med at skrive en NV- rapport, om osmose i kertofler, men vi er usikre på hvad salt og sukker gør ved en kartoffel. Får saltet eler sukkeret kartoflen til at trække sig sammen eller udvide sig? og hvorfor? Please hjælp! Fra desperate 1.g'ere. -
Psykologi eksamen
ForumindlægHej.Jeg ville høre om der var nogle, der havde nogle værdifulde råd vedr. psyk.-eksaminer?Hvordan man skal gribe det an til eksaminationen og lignende?På forhånd mange, mange tak -
Engelsk - at dømme på forhånd
ForumindlægMan skal ikke dømme andre på forhånd, hvordan oversætter man lige det til engelsk? -
biologi: økologi
Forumindlæghej er der nogle der kan hjælpe mig med dette spørgsmål:Gør rede for, hvilke biotiske og abiotiske forhold der skal være tilstede, for at der kan foregå denitrifikation. -
SORTE KVINDER
ForumindlægHejsa jeg skal redegøre for sorte kvinders rettigheder og muligheder i 60'ernes USA. Er der nogen der kan finde noget?? For jeg kan ikke finde noget på nettet -
Engelsk eksamen!!
ForumindlægHej folkens Har et spørgsmål angående om man må tag et talepapir med ind til engelsk eksamen (A prøven) Tak på forhånd?? -
Notater -
ForumindlægHej er der nogle som har notater om enden Agamemnon eller Odyssen? - hvis i har nogle vil jeg meget gerne havde dem.. -
HJÆÆÆLLLPPP !!
ForumindlægNogle der har nogle Notater til Afsætning A.... Hvis ja svar hurtigst muligt!!
