Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 12301 til 12320 af 42938
-
Tæller årskarakter med til eksamensbeivs i 2019?
ForumindlægHvis jeg fik 02 i både skriftlig og mundlig i årskarakter, men får 12 både til skriftlig og mundligt eksamme. Vil mit snit bliver trækket ned af min årskarakter? -
Prøve-Eksamen i Afstande i rummet - hvad ville i sige og komme ind på... ?
ForumindlægHey...Skal holde en slags prøve eksamen i mat i morgen og emnet er rumgeometri - Afstande i rummet... men ved ikke helt hvad jeg skal...Har tænkt mig at prøve at bevise en eller 2 af følgende:dist(P,l) + dist(P,alfa)+ dist(P1,P2)Men hvad skal jeg mere komme ind på ? - hvad ville i komme ind på ?P... -
SPG om dansk A STX eksamen skriftlig
ForumindlægHey guys Hvad skal det betyde, at man ikke må genbruge sætninger fra sine tidligere afleveret stile. Nogle af mine sætningsopbygninger i mine kronikker især i analysen går igen, må jeg ikke bruge nogle af dem til eksamen ? Jeg har jo afleveret dem på lectio og alt er skrevet med mine egne ord, ... -
eksamen mat b -24.05.2013 opg. 10
ForumindlægHej sidder med en aflevering i dette årseksamenssæt i mat b fra d. 24.5.2013. Jeg har dog problemer med opgave 10. http://uvm.dk/Uddannelser-og-dagtilbud/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF13/Proever%20og%20eksamen/Opgavesaet/130524... -
Biologi Hjælp Eksamen mandag 17/6 kl 12.00
ForumindlægJeg har eksamen imorgen. Og jeg sidder og mangler at gøre mine sidste 2 disspossitioner færdig men mangler papirene på Cellens opbygning Spørgsmålet går på: - Gør rede for cellens opbygning, og kom ind på cellemembranens opbygning og funktion - Redegørelse for forskellige transportpro... -
24 timers fyisk C eksamen - Absorption og emission!
ForumindlægHej folkens.. (håber ikke i bliver skræmte af alle de spørgsmål - håber i kan svare på nogle af dem) Jeg har været oppe at trække emnet: atomer og lys, hvor jeg skal præsentere emnet emision og abbsorption. Samt snakke om: atometsopbygning, energiniveauer, stationære tilstande og emmisions- og a... -
Hf
ForumindlægHej jeg har et spørgsmål omkring jeres erfaringer. Jeg vil gerne starte på en to årig hf men mangler mundtlig matematik på 10 klasse niveau men har været oppe i dansk,og engelsk(mundtlig og skriflig) og matematik (skriftlig) Jeg har også taget nogle fag på gymnasielt niveau dog ikke matematilk. T... -
Oplæg til virksomhedsøkonomi eksamen A-niveau
ForumindlægHej! Jeg skal til vø eksamen, og skal derfor lave et oplæg omkring en virksomhed, som jeg skal fremlægge inden jeg skal fremlægge den ukendte tekst. Jeg skal derfor lave oplægget om en virksomheden hjemmefra. Jeg ved ikke rigtig hvad oplægget skal indeholde, så ville høre om nogen af jer herinde ... -
Hjælp til 24 timers Histori eksamen om korstogene
ForumindlægHej derude, Jeg har brug for jeres hjælp til at få lavet nogle gode problemstillinger til mine kilder jeg har trukket. Følgende kilder: Erobringen af jerusalem set fra muslimsk side Kristen og muslim der spiller skak Riddernes farvel Saladins erobring af jerusalem Arkonas indtagelse af Va... -
EKSAM: Fordele/ulemper: jordskælv, vulkanisme
ForumindlægHej. Jeg skal til eksamen i morgen kl. 11. Har været oppe og trække i dag og trak: Tektonik - pladebevægelser, jordskælv og vulkanisme. Jeg skal inddrage en række forskellige processer med relation til dette. Jeg skal ydermere behandle temaet på en sådan måde at det relateres til MENNESKET OG DE ... -
haster: rette en musik analyse til eksamen imorgen.
ForumindlægHej derude. Jeg har lavet en analyse af en sang jeg skal op til eksamen i imorgen. (c-niveau) Jeg ville blive glad hvis der var en der gad at rette den igennem. Jeg har hverken smidt analysen her ind, eller navnet på sangen herinde eftersom jeg helst vil gøre dette over msn, istedet for at skriv... -
Hjælp til dansk eksamen - emnet mennesker og maskiner
ForumindlægHej. Jeg har trukket emnet mennesker og maskiner i min dansk eksamen. Er der nogen der kender nogle gode danske tekster, film eller billeder der kan bruges. Jeg skal relatere nogle tekster til skabt for hinanden af Sven åge madsen. Jeg kan ikke komme i tanke om nogle tekster der kan parrel... -
Dansk skr. eksamen STX: To henrettelser?
ForumindlægHej med jer. Så er dansk skr. eksamen overstået - juhu! Hvordan gik det med jer? Har set mange herinde har skrevet tyngde eller essay, men er det nogen ligesom mig, der har skrevet To henrettelser (opg. 5)? Jeg synes selv, det er gået rimelig godt. Jeg var dog lidt tidspresset med korre... -
Hjælp/Tutor søges til biologi b eksamen
ForumindlægHej :-) jeg står i den situation, at jeg skal op og trække til biologi b eksamen d. 6 juni, hvorefter jeg har 24 timer til at forberede mig på det emne, som jeg har trukket. Jeg er ved at gå fuldstændig i baglås ved tanken, fordi der er så mange emner i biologi, som jeg er meget meget usikker... -
Samfundsfag eksamen: Hvem får hvad og hvorfor?
Forumindlæghej alle. sidder midt i min 24-timers eksamen og har her udarbejdet en problemformulering. Er der nogen der vil tjekke den igennem? :-) Mit emne hedder: "hvem får hvad og hvorfor?" og omhandler til dels carina-sagen og fattigdom/social ulighed og lighed. Overordnet problemformulerin... -
Kogning af vand (NV-eksamen) teori??
ForumindlægJeg er ved at skrive en rapport til min Naturvidenskabs eksamen, om kogning af vand. Opgaven går ud på at jeg skulle koge noget vand, og gennem hele processen skulle jeg måle temperaturene, og derefter aflæse, hvormeget energi jeg havde brugt på at opvarme det. Mit problem ligger i at jeg skal sk... -
Forslag til AT emne til eksamen 2017
ForumindlægHej. Som mange nok ved er emnet for AT eksamen 2017 offentliggjort, og emnet er jo menneskers forhold til naturen. Jeg vælger at skrive B opgaven som lyder: "Du skal undersøge og diskutere en sag, hvor menneskets forhold til naturen er centralt. Du skal anvende viden og metoder fra to fag... -
Tysk Eksamen HHX 2 år.
ForumindlægJa. Jeg skal så op til Tysk eksamen d. 16 Juni 2008.. Deter en prøve hvor jeg skal op og trække en tekst som jeg har 24 timer til at forberede hvor jeg så skal op næste dag og fremlægge den samt trække en tekst mere som jeg har 30 min til at forberede. Er der nogen der har erfaring med dette de... -
Eksamens hjælp - Magt og afmagt - Noveller og kortfilm?
ForumindlægHej studieportalen, jeg har trukket Magt og Afmagt til min eksamen, men jeg ved ikke hvad jeg skal analysere. Jeg ville gerne analysere kortfilmen "Beast", men den står i min tekst opgivelse, så den har jeg ikke mulighed for at vælge. Hvis i har nogle gode forslag til noveller, kortfi... -
Eksamen: Virksomhedsanalyse - Vestas A/S
ForumindlægHej folkens, jeg skal til eksamen i faget EØ (C), hvor vi skal lave virksomhedsanalyse af selvvalgt virksomhed. Denne skriftlige opgave skal fylde 5-8 sider. Jeg har valgt at arbejde om Vestas A/S. Jeg ved ikke hvad jeg skal komme ind på i min skriftlige aflevering. Det jeg har brug for, er de ...
