Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 12321 til 12340 af 65693
-
hvad betyder ordet ?? :)
ForumindlægAdgangskvotienter 2010 for advokat studrende.. hvad betyder det ?? er det gennemsnit for år 2010? -
Mundtlig matematik- årsprøve
ForumindlægJeg er meget usikker på den mundtlige årsprøve jeg har i matematik onsdag. Hvad går det ud på? Skal jeg regne nogle eksempler eller bare forklare tingene og bevise dem...?Vi har ikke fået noget at vide, så jeg er lidt på bar bund. Vores lærer nævnte bare at vi fik forberedelsestid, hvor vi kunne ... -
Hjælp til eksamens synopsis
ForumindlægHej alle. Da jeg skal til eksamen i historie B til december, vil jeg gerne have et råd fra jer, da jeg frygter denne eksamen virkelig meget. Jeg læser fjernundervisning, da jeg bor meget langt væk fra uddannelsesstedet. Jeg har prøvet at lave et eksempel på en synopsis jeg kan bruge til... -
matematik-aflevering på HH
Forumindlæghej hei. jeg har problemer med følgende opgaver: Afleveringsopgave F Afleveres torsdag den 22. marts 2007 Følgende 4 delopgaver besvares uafhængigt af hinanden. 1. Bestem en forskrift for den lineære funktion, hvis graf har hældningskoefficienten 1 og går gennem punktet (5,2) Opgave 2 En ... -
En enkelt lille matematik opgave hjælp
ForumindlægAngiv følgende tal som uforkortelig brøker: 4½ * 5 2/3 Hurtig hjælp.. -
Fsa 2008 matematik december
ForumindlægHej! jeg ville høre om der var nogle der havde svarene til fsa opgaven fra december 2008? -
FSA MATEMATIK MAJ 2009
ForumindlægHej alle :) Skulle der tilfældigvis være nogle af jer der lægger inde med ovenstående? I så fald, vil i sende den til mig? /Mvh -
matematik med et twist af naturgeografi
ForumindlægHej og hjælp! - Undersøg tilbagetrækningen af gletscheren. Hvor meget har gletscherfronten trukket sig tilbage siden 1850? http://www.geus.dk/viden_om/voii/voii02-dk.html (øverste billede) http://www.geus.dk/viden_om/voii/voii01_kort02_large.jpg - vi er to på opgaven, og vi kan bare ikke find... -
Please - en Matematik opgave
ForumindlægHjælp skal afleverer opgaven imorgen....Please Du skal antage, at en flyvemaskine ved en flyveopvisning bevæger sig i et bestemt mønster, så højden målt i fod over jorden er bestemt ved: f(x)=520sin(0,02x)+700, hvor x er tiden i sekunder. Det oplyses, at 100 fod svarer til ca. 30,5m. a) beste... -
Matematik færdigheds regning
Forumindlæger der nogle som kender en hjemme side hvor man kan øve sig på færdigheds regninger ? -
fsa matematik 2013
Forumindlæghej:) er der ikke nogen der vil være søde og sende mig facit til fsa matemaik problemregning 2013. Tak på forhånd. -
Radioaktive henfald, matematik
ForumindlægHJÆLP -
SSO skabelon til matematik
ForumindlægHej derude sider fast med at starte på min SSO er der nogen derude som kender en god skabelon til SSO så jeg ved hvordan det skal sættes sammen og kan komme igang. tak på forhånd :) -
Matematik afl.
ForumindlægVil I ikke nok rette min Matematik afl. Eller lave de få stykke jeg ikke kan finde ud af. PÅ FORHÅND TAK.Rute Dato Ank. Kl km-tæller A art/ G art/kg Arbjdets start kl.18 23/4 2001 351837 Ravenna 25/04 2001 13.00 Aflevere/læsse Hof 26/4 2001 20.30 354249 bytte trailer ... -
Tysk-eksamen (ny ordning)
ForumindlægHej Jeg skal her imorgen til tysk eksamen,og da det er tysk-eksame efter den nye ordning betyder det, at jeg har 24 timer til at forberede et oplæg ud fra teksten jeg trækker. Teksten jeg trækker har så tilknytning til et af temaerne jeg har læst i løbet af skoleåret og ud fra det skal jeg persp... -
Matematik SRO BioMat
ForumindlægHej. Jeg er igang med min studieretningsopgave også såkaldt SRO. Mine to fag er Biologi og Matematik. Det er den matematiske del, som er sværest at få styr på. Derfor vil jeg blive meget glad for hjælp og vejledning :) Opgaven lyder følgende: Givet 4 punkter, (x,y): (0,1) ; (0,-1) ; (1,0) ; (-1... -
Læs skr. dk eksamen
ForumindlægEn der vil læse min danske stil som jeg skrev til studenter eksamen, og give en karakter. skriv lige, så sender jeg den. -
Fysik/kemi eksamen
ForumindlægHej allesammen, jeg skal op til fysik/kemi eksamen imorgen, vil gerne spørg om hjælp i forbindelse med organisk kemi, om hvilke forsøg jeg kan vise ? : ) tak -
Studieaktivitet og re-eksamen?
ForumindlægHej. Når det siges at man årligt skal bestå 45 ECTS i det samme studieår, er det med eller uden re-eksamen for det pågældende studieår? Eksempel: Du er i slutningen af blok 4, og mangler at tage et eksamen i et kursus på 7.5 point. Lige nu har du kun 37.5 points, så du skal tage og bestå den ek... -
Mangler analyse af Eksamen (Kortfilm)
ForumindlægHej Er jeg mangler en analyse af kortfilmen eksamen hvis der har sådan en vil jeg gerne have den. På forhånd tak hilsen lars i kan sende den til [email protected]
