Søgning på: bioteknologi eksamen 2012. Resultater: 12361 til 12380 af 35989
-
Kan ikke forklare.
ForumindlægJeg har et stort problem når jeg skal forklare. Ingen forstår hvad jeg siger x/ Er et stort problem her til eksamen. Hvad kan jeg gøre? Hvordan kan jeg 'lære' at forklare? Nogle ideer? -
Haster- Hjælp!!
ForumindlægJeg studere medicin og skal op til 1. semester eksamen her nu på tirsdag d.07 aug 2007, og kan bare ikke finde ud af kemi, nogen der kender nogle der underviser i medicinsk kemi på 1. semester på medicin der kan hjælpe?? -
MUNDTLIG SPANSK!
ForumindlægJeg skal op og trække spørgsmålet til min mundtlige spansk eksamen onsdag og sidder nu og læser. Men jo mere jeg læser, jo mere uoverskueligt bliver det hele. Er der ikke én som har nogle fif til at læse op til mundtlig spansk? -
Strofe og modstrofe?
ForumindlægJah så sidder jeg så med old eksamen og læser noter igennem. Her støder jeg på ordene strofe og modstrofe. Jeg har ikke skrevet noget som helst om hvad det er :( er der nogle der kan forklare hvad en strofe og specielt en modstrofe er? Gerne sådan detaleret. -
Analyse af den kortfilm (Life is a bitch)
ForumindlægHej:) Jeg skal op i dansk mundtlig eksamen med kortfilmen "life is a bitch" Nogle der kan hjælpe med at analyse (vigtige ting) Mangler noget om budskabetm, lyd, beskæring og klip Jeg vil være takenemlig hvis der nogen der kan hjælpe mig -
Tjek dansk
ForumindlægHej Må man bruge downloade og købe et program fx tjek dansk til sin danske stil /eksamen på STX? Jeg er nemlig rigtig dårlig til at sætte kommaer... Gerne svar hurtigt, da jeg skal op i morgen tidlig.. Tak -
spørgsmål-ang.eksamen
ForumindlægHejSa Allesammen :) havde lige et kort spørgsmål ! .. Er der nogen der ved om man i 3års eksamen (STX) godt kan komme op i et stil emne som en 1eller 2-års elev har skrevet stil om ?? det tror jeg ikke, men vil bare lige være 100% sikker .. -
er jeg dumpet?
ForumindlægHej, jeg har været til eksamen i engelsk mundtlig A og fået 00. :( Men i årskarakter har fået et 7-tal. Jeg har hørt at årskarateren også tæller med. Har jeg så dumpet engelsk? jeg kan ikke finde ud af hvordan det kommer til at se ud på mit bevis. -
AT på andet år
ForumindlægJeg har gennemført alle de eksamer jeg skal i år, jeg mangler bare AT årsprøven, den har vel ingen betydning overhovedet har den? Hvis jeg nu får 00 eller slet ikke dukker op, så kan jeg da stadig gå videre til 3. G ikke sandt? -
Dumpe eller bestå matematik
ForumindlægHej Jeg skal op til mundtlig matematik her om lidt, og er ret usikker på om jeg består... Jeg har fået 4 i min årskarakterer, og er derfor usikker på om jeg stadig kan bestå matematik hvis jeg dumper den mundtlige eksamen?? -
Hjælp til Systemudviklingeksamen
ForumindlægNogen der kan hjælpe eller ved hvor der kan findes hjælp til en eksamen i Systemudvikling. Med udgangspunkt i en case skal der laves: Klassediagrammer, ER-diagrammer, to SQL sætninger, aktør- og adfærdsmønster samt relationelle databasesskema. Mod betaling naturligvis. -
Privatunderviser i engelsk
ForumindlægJeg skal i slutningen af januar 2012 undervise på engelsk i et ledelsesfag. Jeg kigger derfor efter en underviser, som via samtaler og øvelser kan rette mit engelsk til og som kan hjælpe med at udvide mit ordforråd. Jeg bor i Hjorthøj lidt ude for Aarhus og niveauet er omkring niveau C. -
hovedtema – bi- eller sidetemaer??
ForumindlægJeg analyserer debatindlægget "nydanske forældre er sev skyld i deres sønners deroute", som blev udgivet i Politiken i 2012. Jeg har indtil videre skrevet, at hovedtemaerne er integration og opdragelses, men hvad skulle bi- og sidetemaerne så være? Artiklen er ikke om meget andet, og je... -
Hvor langt er der til øen?
ForumindlægHej folk derude, jeg forstår ikke hvordan jeg skal finde ud af disse opgaver? og tænkte på om i kunne hjælpe? Vi har opgave hæftet fsa 2012 -Hvor langt er der til øen? 5.3 Hvorfor er trekant ABE og trekant CDB ligedannede? 5.4 Hvilken vinkel ville du måle for at kunne bruge funktionens tangens... -
Modeller?
ForumindlægMin problemformulering lyder således: Foretage en kort beskrivelse af, hvordan Londons værtskab for OL 2012 påvirker byens udvikling og markedsføringen af byen. Analyser hvordan Londons OL-værtskab påvirker den britiske økonomi. Vurder de langsigtede effekter af OL-værtskabet, både på samfu... -
Valg af fag
ForumindlægSom led i AT opgaven for 2012: Katastrofer - Årsager og konsekvenser, har jeg overvejet at skrive om Haiti jordskælvet fra 2010. Men er i tvivl om hvilke fag og vinkler man kunne sætte på en sådan katastrofe. Jeg ønsker helst at ekskludere naturvidenskab fra opgaven, og med samfundsvidenskab so... -
Hjælp til problemformulering: Olieudslip Mexicanske golf
ForumindlægHej Jeg skriver i henholdsvis biologi og samfundsfag i AT 2012. Mit emne er olieudslippet i den Mexicanske Golf. Jeg har styr på biologi delen, hvor fokus er på de økotoksiske konsekvenser for miljøet, men er mere i tvivl om den samfundsfaglige del. Hvor kunne man lægge fokus der, så det s... -
Hælp til mundtlig engelsk søges
ForumindlægJeg skal i juni 2012 holde et forretningsmøde på engelsk. Desværre er mit engelsk meget passiv. Derfor kigger jeg efter en underviser, som via samtaler kan få mit engelsk at blive mere flydende. Jeg bor i Storkøbenhavn og niveauet er omkring niveau B. -
Hvilket emne valgte du?
ForumindlægHej Jeg er blot nysgerrig efter at vide, hvilket emne folk valgte til AT 2012, hvis de arbejdede inden for psykologi og dansk eller engelsk? Da jeg ikke selv har skrevet AT endnu savner jeg inspiration til et emne. Håber I vil hjælpe. Mvh Lone -
Hjælp til essay
ForumindlægHej Jeg har indtil videre skrevet cirka 2 sider essay om "virkelighed eller reality?",fra folkeskolens afgangsprøve i 2012 - men det hele er rodet og jeg har svært ved at skrive det sammen. Hvis en kunne hjælpe mig, ville det være super skønt - og selvfølgelig tilbyde min egen hjælp d...
