Søgning på: engelsk brev. Resultater: 12381 til 12400 af 25907
-
Hjælp til oversættelse
ForumindlægJeg har skrevet en dansk tekst og skal have den oversat perfekt til engelsk, nogle der vil hjælpe? -
FS10
Forumindlæger der nogen der har sådan noget grammatik og den der skriftlige fs10 engelsk grammatik 2009..? -
haster
Forumindlæger der nogen der ved hvordan man skriver en større skriftlig opgave i engelsk og dansk? altså hvordan opbygningen skal være? -
oversættelse
Forumindlæghvordan oversætter man identitetsdannelse til engelsk (til et abstract). har prøvet at slå det op, men uden held. -
opgivelse?
ForumindlægHvordan siger man: det er den ultimative opgivelse? Det findes ikke rigtig et ord for opgivelse på engelsk. -
Rette en stil please!!
ForumindlægHey er der en der vil rette min engelske stil? Det vil betyde rigtigt meget! Tak på forhånd -
STX
ForumindlægHvad går en optagelsesprøve ud på, hvad skal man lave? Dansk, engelsk, matematik og fysik/kemi???? :) -
Ret min opgave - Løn gives!
ForumindlægJeg skal havde rettet 2 engelsk grammatik opgaver! (Universitets niveau) -
Oversættelse
ForumindlægEr der nogen der er hurtige til at oversætte fra engelsk til dansk, hvis de får et link med teksten? -
Ampere-turn på dansk?
Forumindlæghvad hedder den fysiske enhed der hedder Ampere-turn på engelsk på dansk? -
Skal vi RETTE hinandens SRP?!
ForumindlægHej Nogen der vil bytte så vi retter hinandens studieretningsprojekt? Skriver i International økonomi & Engelsk -
hjælp...to ord::::
ForumindlægHej... Hvordan skal man oversætter "socialisering og identitetsdannelsen" til engelsk.... jeg kan selv ikke finde de ord... -
Analysemodel
ForumindlægEr der nogen, der kender til engelske analysemodeller til hhv. noveller, digte og artikler? -
Ejefald/Genitiv
ForumindlægHej Alle :) Er der nogle af jer, der har lyst til at rette min engelsk aflevering ? Tusind tak på forhånd :) -
An account - redegørelse
ForumindlægHej. Jeg skal lave en redegørelse af en tekst i engelsk. Skal/må man nævne navne? Skal der være en indledning / afslutning? -
Tid? ang eng stil
ForumindlægHej nogen der har tid, til at se på min Engelsk stil, der er på ca.2 sider ? -
Mikro rettelse
ForumindlægNogen der vil hjælpe med at oversætte 10 æstninger fra dansk til engelsk? -
Hvor skal resumeét være?
ForumindlægJa? Skal skrive et resumé på engelsk i min SSO, men hvor skal det sættes ind? før eller efter indledningen? -
Catwoman
ForumindlægHey alle sammen (: er der nogen der har et resumé om Bogen Catwoman liggende ? på engelsk. -
ord oversættes
Forumindlæg"at være godt stillet" er helt væk.. hvordan siger man det på engelsk.. altså det ovenover ;)
