Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 12441 til 12460 af 65693
  • Nervøs for sidste eksamen

    Forumindlæg
    Hej alle, Jeg ville bare høre om I var ekstra nervøse til jeres sidste eksamen, før I fik hue på? Jeg er normalt god til eksamenssituationer, men frygter at det vender helt i en situation som den, hvor alle venter udenfor. Har I evt nogen gode råd? Også gerne gode råd til en mundtlig engelsk ...
  • Dansk eksame 2004

    Forumindlæg
    Er der nogle der kan fortælle mig, hvad stiloplæggene handlede om i dansk eksamen 2004?Man kan ikke hente dem på uvm, men måske man kan hente dem et andet sted eller der bare er en der vil fortælle det?På forhånd tak! :)
  • elektro kemi skriftlig eksamen

    Forumindlæg
    kom lige i tanke om at hvis der kommer et spørgsmål i morgen til den skriftlige kemi eksamen angående elektrokemi, hvor der er et celle diagra hvor jeg har mere end bare redoxpartnerne med i hvordan udregner man så Uo??
  • Kemi B eksamen

    Forumindlæg
    Jeg undrede mig over, at hvis man har fået 7 i skr. kemi og 4 i mundt. i årskarakter, og man får 00 til eksamen, har man så dumpet faget? Det vælgter 1,5
  • Mundlig eksamen A-nivau

    Forumindlæg
    Hey.. skal til studenter eksamen på tirsdag, er der nogle der kender et sted hvor man kan finde noter til helge mygin's bog kemi 2 og kemi 3?På forhånd tak-Mikkel
  • Dansk eksamen - 9klasse.. ??

    Forumindlæg
    til dansk eksame 9.klasse - når man skal forberede sig i 40 min. må man så tage alle sige papir med.. alle papir man vil?? og lige en ting til.. Når man skal til at analyser - synes i så at man skal starte med at fortælle om hvad man vil gennemgå .. eller?
  • Eksamen 24 timers

    Forumindlæg
    Hvad kan man tage med som ekstra materiale til denne eksamen? artikler, kilder eller noget helt andet? Trækker det ned hvis man ikke har noget med udover. Altså hvis man kun har udleverede ukendte materiale, pensum og nutidsperspektivering evt.?
  • Spørgsmål mht. eksamen

    Forumindlæg
    Hej alle, jeg er lidt forvirret mht mit mundtlige mat eksamen. Når man skal op og forklare ved tavlen skal man så komme med eksempler for f.eks. potensfunktioner eller skal man bare forklare det overordnede uden tal eksempler?? Fie :)
  • Dansk Eksamen - De socialt udsatte

    Forumindlæg
    Jeg har trukket ¨De socialt udsatte¨ til dansk eksamen, og mangler virkelig noget at perspektivere til. Kender i nogle gode/relevante ting jeg kan perspektivere til?
  • Mundtlig dansk eksamen

    Forumindlæg
    Hej Jeg har trukket lyrik i dansk som jeg skal snakke om til eksamen, er der nogen som kender en god tekst(er)? Tak på forhånd :)
  • jeg skal til mundtlig tysk eksamen hjælp

    Forumindlæg
    hej jeg er en elev som er lort til tysk for 0.2 og 0.2 hvordan kan jeg bedst muligt forberede mig til eksamen og ikke dumpe
  • Bilag i årsprøve i matematik

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal til årsprøve i matematik i morgen. I følge den nye reform får vi også et ukendt bilag til prøven, når vi har bevist vores spørgsmål. Har I nogle ideer om, hvad det kan være?
  • Hjææælp! matematik!! vigtigt!!

    Forumindlæg
    Hej jeg har brug for hjælp til matematik! Her kommer opgaven: Babelstårnet i det gamle babylon, blev bygget 600 år før kristus. Hvor mange år er det siden? Håber i kan hjælpe!
  • Mundtlig eksamen

    Forumindlæg
    Hej, Jeg står og skal op til mundtlig eksamen i dansk i næste uge. Jeg har trukket romantikken og lyrik som emne, og har valgt digtet jylland mellem tvende have af H.C. Andersen. Jeg skal analysere digtet, og har også gjort det, men føler ikke selv det er godt. Tænkte om der er nogen, som vil hj...
  • Hjælp! - til tysk inden eksamen..

    Forumindlæg
    Hej! Jeg er i den uehldige situation at skulle til eksamen i mit værste fag - nemlig tysk! Har heldigvis fået lokket mine forældre til at give økonomisk støtte til at finde en tysklærer, der kan hjælpe mig lidt på vej inden eksamen - da jeg helst ikke vil ødelægge mit snit på 1 dum eksamen.. M...
  • Hjælp til mundtligt statistik eksamen (kandidat)

    Forumindlæg
    Jeg mangler en der kan hjælpe mig med min statistik eksamen til juni. Jeg forestiller mig en der kan hjælpe mig med at forberede mig på min mundtlige eksamen, samt forhåbentlig øge min forståelse så jeg kan komme igennem på fornuftig vis. Der er tale om eksamen på kandidat niveau. Jeg bor i Hor...
  • Oldekspert søges... Eksamen i morgen:/

    Forumindlæg
    Har et kæmpe problem... Følte ellers jeg havde okay styr på det her shit, indtil jeg læste Staten:O Kan nogen fortælle mig hvordan Hulebilledet lige kommer ind i denne sammenhæng? Jeg har skrevet i mine noter, at hvis jeg kommer op i Symposion i morgen, så skal jeg perspektivere til Hulebilledet....
  • International økonomi - eksamen, haster

    Forumindlæg
    Hej jeg står og skal op i Internatioal økonomi fredag morgen. Pensum = hele bogen. Har desvære ikke nået at læse særlig meget på grund af tidspres. Er der nogen der eventuelt kunne fortælle mig hvilke kapitler der er vigtigst at kunne?? Bogen hedder "International Økonomi" fra global ø...
  • Hvordan foregår dansk A eksamen?

    Forumindlæg
    Nogen der kan forklare detaljeret? Mange tak
  • Dansk eksamen mundtlig

    Forumindlæg
    Hej, Jeg ville lige høre hvordan i læste op til danskeksamen. Jeg sidder nemlig bare og læser samtlige tekster fra pensum og skriver korte noter til dem, men jeg tænkte på om der var en anden og bedre måde at gøre det på?