Søgning på: srp engelsk mediefag. Resultater: 12481 til 12500 af 32040
-
medie fags eksamen
ForumindlægJeg skal op til mediefags eksamen, og skal her snakke om en film vi selv har lavet. Jeg er meget i tvivl om hvad man skal sige om sin egen film? Jeg har skrevet noget ned om dramaturgien i filmen. Er det nok at snakke om det? -
PLS SVAR
ForumindlægJeg er skide nervøs, jeg skal op til mediefag b-eksamen på tirsdag Jeg ville høre om der var nogen herinde som kunne forklare hvordan de greb den eksamen an og hvad de følte de havde styr på og skulle have haft mere styr på? + kunne de finde på at spørge ind til filmhistorien f.eks.? - Tusind... -
etik og overvågning
ForumindlægHej. Jeg skal igang med at, og mine to fag er religion og mediefag. Mit overordnet emne er overvågning og etik. Jeg ville hører om der er nogen der har et eller flere forslag til en problemformulering, da jeg er helt tom i hjernen, og har prøvet at brainstorme hele dagen. Hjælp please. Mvh -
Hjælp
ForumindlægJeg skal igang med at skrive SRO opgave i 2.G. Jeg har om Mediefag/samfundsfag. Jeg skal finde nogen reklamer & perspektivere dem til livsstil og forbrug. nogen der har nogen gode ideer eller andet?.. på forhånd tak. håber at få nogen svar -
Nrug af teori, fungerer det som en metode?
ForumindlægJeg skriver i samfundsfag og mediefag i AT og jeg er ikke helt sikker på følgende: når jeg bruger en teori, eksempelvis Giddens, Habermas osv. til at falsificere eller verificere en hypotese, er det så en metode? Kvalititativ er den vel ikke? På forhånd mange tak, jeg håber nogen kender svare... -
jeg har lorte snit, har meget dårligt med det..
ForumindlægJeg skulle op idag i kemi fik 02, og det samme fik jeg også sidste år til mediefag. jeg går i 2.g og lige nu er mit snit noget lort 4,7, tror I jeg kan gør det bedfre næste år? -
Søger person til et interview angående mediefagseksamen
ForumindlægHej, Jeg er igang med mit eksamensprojekt i mediefag, og jeg har valgt at lave en dokumentar angående vinterdepression. Mit spørgsmål er derfor om der er nogle der har haft en vinterdepression og er interesseret i at være med i et interview angående dette? Det kan enten være et interview over t... -
Årskarakter? Eksameskarakter?
ForumindlægHej alle I sidste uge var jeg op i mediefag c-niveau. Jeg fik 7 til eksamen Jeg fik 12 i årskarakter Så mit spørgsmål er: Hvilken karakter vil der stå på mit eksamesbevis? -
metode og teori
ForumindlægHej. Jeg er ved at skrive en opgave i historie og mediefag. Jeg er i tvivl om hvad jeg skal skrive i metode og teori, da jeg "redegør" for en periode. Håber der er nogle der kan hjælpe :) -
Kortfilm - hvad skal med?
ForumindlægHej! Jeg skal til eksamen i mediefag i denne uge. Jeg er ved at være okay på vej, men har lige et spørgsmål. Jeg kan trække en kortfilm som mit citat. Hvilke ting er de mest væsentlige af få med her? Hilsen Frederikke -
Ideer til stilbilleder
ForumindlægHej:) Min gruppe og jeg søger nogle ideer til stilbilleder, som vi har om i mediefag. Vi skal producere vores egne stilbilleder. Nogen der har nogle gode ideer til, hvad det kan handler om - gerne med et syneligt budskab/morale? På forhånd TAK -
1g, 2g eller 3g, hvad bliver hårdest...?
ForumindlægHej Går på STX. Hvad bliver hårdest af de 3 år..? På forhånd tak.. -
Problemformulering
ForumindlægJeg skal i emnet Rejser - opdagelser, forandringer og ny viden, skrive i fagene Dansk A og fysik c. Her har jeg valgt Tidsrejser. Men jeg har lidt problemer med hvilke spørgsmål jeg jeg kan inddrage mht. til dansk. Her skal jeg vel også ligge hovedvægten? Jeg synes også det er lidt svært at finde... -
Fermats sidste sætning - n=4 - Hjælp!
ForumindlægHej Jeg skal bevise n=4 for fermats sætning. Fermats sætning er som følger: x^n+y^n=z^n Er der nogen der kan hjælpe mig med beviset? Jeg vil et gerne have nogle hints, to meget gerne have et link hvor hele beviset står hvis du tilfældigvis har det :-) Og hvis du ellers kan sige noget om fe... -
Gennemsnitsudregning
ForumindlægJeg er ikke helt sikker på, at jeg har forstået det korrekt - hvordan ma udregner snittet. Jeg har prøvet at fylde ind i skemaet med de forskellige 'vægtninger' (jeg brugte skemaet fra Solrøds hjemmeside (stx)). Når jeg så sammenligner med egne udregninger, hvor jeg også medtager de forsk... -
Bedømmelse
ForumindlægHej, Vil starte med at sige, at mit spørgsmål handler om SSO, ikke SRP/SRO (hvorfor kan man ikke vælge SSO som kategori?) Jeg afleverede min SSO i Historie i går kl. 12:40. Jeg fik 40 minutter ekstra da det tog noget tid, at lave min 2 sider lange litteraturliste. Jeg tjekkede min opgave i morg... -
Privatlærer lektiehjælp
ForumkategoriHer kan du annoncere efter en privatlærer til privat lektiehjælp i fx matematik, fysik, kemi, dansk, engelsk eller et andet fag. -
lyset gik ud
Forumindlæghvordan oversætter man det på engelsk -
hvad hedder
Forumindlægårsag på engelsk -
I DET HELE TAGET
ForumindlægHvordan siger man det på engelsk?
