Søgning på: tysk analyse. Resultater: 12501 til 12520 af 38620
-
fremlæg tekster.
Forumindlægnogen der ved hvor jeg kan finde et hjælpeark eller andet hjælpsomt til hvordan jeg fremlægger en novelle, et digt, en roman, en artikel osv? /: -
Litterær artikel - et dramastykke
ForumindlægHej :) Er der nogen, der kan hjælpe med at fortælle, hvordan man laver en litterær artikel af et dramastykke - ved navn "Jean de France"? - tak . -
.
Forumindlæg. -
Diskussion i DHO
ForumindlægEr det i diskussionen i DHOen at man skal nævne førstehåndskilder og sekundære kilder? -
DANSK MUNDTLIG EKSAMEN
ForumindlægHej jeg har trukket impressionisme til mundtlig eksamen og jeg har valgt "frøkenen" af Herman Bang er der nogen der kan hjælpe mig med at analysere den? Er virkelig ude på dybt vand!!! -
Billedeanalyse "ÆGTEPAR"
ForumindlægJeg skal op i billedet "Ægtepar" af Jørgen Geisted til eksamen, og jeg vil gerne finde nogle der før har analyseret det, som måske kan fortælle mig noget jeg ikke selv har set i billedet. det ville virkelig være godt :) -
hjælp til opgave
Forumindlæghej sidder lige og prøver at lave en opgave jeg skal have færtig til onsdag.. men har skam glemt hvordan man laver sådan noger... mit problem er alle de ord.. indledning analyse fortolkning perspektivering -
Forberedelse til dansk eksamen.. Hvordan?
ForumindlægJa, der er en masse der skal op i dansk A nu her, og jeg er totalt blank i det fag. Sådan noget med at analysere og fortolke tekster osv. det suger jeg bare til.. Nogen der kan hjælpe? -
Hjælp til et analysespørgsmål: historie og samfundsfag
ForumindlægHej Jeg er i gang med min SRP, og har fået følgende analysespørgsmål: "Lav an analyse af Det Radikale Venstres politik med udgangspunkt i principprogrammerne fra 1905, 1922 og 1997. Kom herunder ind på Det Radikale Venstres ideologiske ståsted og parlamentariske betydning. inddrag Molins ... -
"hunden" af niels hav
Forumindlæger der nogen der har lavet analyse af " hunden" -
Henførende stedord
ForumindlægHej. Jeg er i tvivl om man ville sige: "Die Frau, die er heiratete, war Ausländerin." Eller skal det henførende stedord være "der"? -
HjÆlP TiL OvErSæTtElSe aF 5 sÆtNinGer
ForumindlægHåber at i lige gider at hjæpe mig:)I den første del er der en snedker som siger til en biskop at han kan flyve med nogle vinger han har lavet. så går han op på kirketaget, men biskoppen siger til folk at det er løgn og at mennesker aldrig kommer til at flyve.I den anden halvdel har snedkeren prø... -
Videregående uddannelse
ForumindlægJeg læste på ug.dk om at studere tysk på kbh's universitet, der står at adgangskravet er tysk på b.niveau, hvilket jeg har, men der står ik nogen form for gennemsnit. Betyder det så at jeg bliver optaget? Hvis man vil læse tysk, kan man så godt ende med at blive tysk gymnasielærer? -
Historie, Toeri og Metoder.
ForumindlægHej derude. Jeg skriver om Atombomben i fagene Hisorie og Fysik. Jeg er dog usikker om hvad jeg skal skrive under Teori og Metoder i faget historie? Nogen der kan komme med et forslag? -
Grantræet
ForumindlægSøger en analyse af grantræet skrevet af hc andersen.... håber i kan hjælpe.... thx.... -
reklame analuýser?
ForumindlægJeg skal til dansk eksameni morgen og mangler kun en reklame analyse. nogle der kan hjælpe? -
Fortolkning - hvad er det
ForumindlægHej jeg er ved at lave en analyse og fortolkning af ulven og fårene, men hvad sådan helt nøjagtig består fortolkningen af- hvad skal jeg have med og så videre. det er en fabel - noget vigtig til analysen er også velkomment -
Opgave - kilder
ForumindlægJeg skal i gang med min dansk-historie opgave. Hvor jeg analyserer "Et Dukkehjem". Er det rigtigt, at man IKKE må analysere SELV? Altså skal man bruge hjælp udefra? Fra diverse kilder? -
HJÆÆÆÆÆLP!
Forumindlæghvad hedder prostitution på tysk? -
Hvordan siger man "Om mig"
ForumindlægHvad hedder "Om mig" på tysk?
