Søgning på: engelsk eksamen 2010 stx. Resultater: 12521 til 12540 af 60468
  • haster bio eksamen august 2011

    Forumindlæg
    Hej allesammen, er der nogle af jer der har lavet Biologi eksamen august 2011. Det vil være en stor hjælp, hvis i har lavet Opgave 4. Complex Vertebral Malformation.. Da jeg er lidt i tvil om jeg har lavet det rigtigt
  • Hjælp til valg af forsøg til eksame (atomkraft)

    Forumindlæg
    Hej med jer, jeg står og skal lave en projektbeskrivelse til eksamen om det forsøg jeg har valgt, Jeg mangler bare et forsøg. forsøget skal være om atomkraft, det er lige meget hvilken slags det er, det skal bare indholde atomkraft Tak
  • Eksamen i morgen. Hjælp til figur!!

    Forumindlæg
    Jeg står med en figur, som jeg skal henvende mig til under eksamen i morgen. - Er der nogle som kan forklare mig den forenklet? Det handler om genfejl i cystisk fibrose. - Jeg har vedhæftet figuren.
  • B nivau eksamen skriftlig

    Forumindlæg
    hej hvad forventes at man kan uden ad til skriftlig eksamen i eng B ? jeg tænker grammatik regler.. bare nogle der kort kan opremse ? behøver ikke lange forklaringer..
  • Htx Skriftlig fysik eksamen

    Forumindlæg
    Hej nu har der været skriftlig eksamen i fysik på htx. så hvordan er det gået. håber at folk vil være med til at starte en debat om de forskellige spørgsmål i opgave sættet..... bare for hyggen skyld
  • Henning Ipsen - eksamen

    Forumindlæg
    Hej , jeg har lige trukket eksamens tekst og skal op i kikkerne af Henning Ipsen. Er der nogen der har notater om ham og evt. forslag til parralel tekst ? parralelteksten skal være i tema eller skrivemåde - altså
  • Dansk Skriftlig eksamen 3.g.

    Forumindlæg
    Heey ! Er der nogen som kan give mig en oversigt over alle genre til skriftlig dansk eksamen. Jeg har slet ikke styr på mine noter! Så det ville være guld vær! Nicolai
  • Ting til mundtlig dansk eksamen?

    Forumindlæg
    Hej :) Nogle der ved hvad man helt præcist skal have styr på til Mundtlig dansk eksamen? Jeg har styr på de opgivne tekster, men er det ellers bare de forskellige ismer? Tusind tak på forhånd. p.s. skal op tirsdag d. 15-06...
  • Hjælp til matematik b eksamen.

    Forumindlæg
    Heej, er der nogen derude der kan hjælpe mig med at gøre rede for linæer regression. jeg står og skal op til eksamen på torsdag i matematik b håber der er nogen der kan hjælpe.
  • Mundtlig kemi eksamen(reaktionsligninger)

    Forumindlæg
    Har et par spørgsmål til mundtlig fysik eksamen: 1. H2SO4 + Mg ---> ? 2. C6H8O7 + Mg ---> ? 3. CH3COOH + Mg ---> ? På forhånd tak!
  • Matematik A eksamen - netadgang

    Forumindlæg
    Hej SP Jeg skal op til terminsprøver nu her, og klassen har valgt at bruge den ordning af eksamen, der siger at vi gerne bruge nettet. Så er mit spørgsmål, er prøven med netadgang sværere end den uden?
  • hvor lang tid til fysik eksamen?

    Forumindlæg
    hej, jeg ved at man skal være inde til fysik/kemi eksamen i 2 timer. men der er vi jo 4 personer? hvor lang tid har man for sig selv/hvor lang tid skal man ca tale/lave forsøg???
  • Tips til den mundtlige eksamen i kemi

    Forumindlæg
    Er der nogle derude, som har gode tips til den mundtlige eksamen i kemi?
  • AT eksamen - hvor meget tæller synopsis

    Forumindlæg
    Ang. AT eksamen, hvor meget tæller den synopsis man har afleveret ift. selve eksamen ? Kan man ikke få en god karakter på trods af at ens synopsis er dårlig, hvis man bare siger noget godt til eksamen?
  • Fysik kemi HJÆLP eksamen på mandag!

    Forumindlæg
    hej ;) jeg har brug for lidt hjælp til kemi og fysik, håber nogle vil hjælpe mig, på forhånd mange tak.. jeg vil gerne vide lidt om sure og basiske stoffer + kemiske formler og hva man kunne lave af forsøg hvis man kom op i det? vil også gerne vide lidt om Atomers opbygning +ioner+salte og om i h...
  • Psykologi 24-timers eksamen - kulturpsykologi

    Forumindlæg
    Jeg har trukket kulturpsykologi til 24-timers eksamen i psykologi. Jeg skal selv udarbejde en problemformulering/synopsis ud fra de udleverede bilags materialer. Mit problem er så, at jeg ikke kan koble de tre bilagsmaterialer til nogen 'fælles problemstilling'. Jeg synes at de er m...
  • Skifte uddannelsested op til eksamen

    Forumindlæg
    Jeg går i 1 HF, og skal til at afslutte nogle fag. Jeg har været oppe i skriftlig eksamen i matematik C, og mundtlig matematik C og vil gerne starte i på HF uni i Roskilde. Jeg skriver fordi, at jeg ikke selv mener, at jeg er på samme niveau som mine klassekammerater, eftersom jeg er gået fra E...
  • Helle Helle Eksamen

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har trukket Helle Helle som emne til min mundtlig eksamen. I mit pensum står: Rødby Puttgarden Fasaner Mere kaffe? og Søndag. Det ville sige, det er de ting vi har læst og arbejdet med, og det er de tekster jeg må perspektivere til. Lige nu sidder jeg lidt fast, for jeg ved ikke h...
  • Eksamen 2013 - Problemstillinger

    Forumindlæg
    Hej hej! :) Jeg har trukket mine tekster til historie eksamen, og skal fremlægge i morgen. Jeg er ved at lave problemstillinger, men kan ikke rigtig komme videre. Emnet er den kolde krig, og mine kilder har klart fokus på Cuba-krisen. Jeg tænkte på om der var nogen der ville kigge mine...
  • Nogen der kan rette en lille engelsk tekst?

    Forumindlæg
    Hej, jeg har brug for hjælp fra en som er god til engelsk. Jeg vil gerne have rettet fejl i en meget lille engelsk tekst, nogen som kan hjælpe til? Du skal helst være på gym ;) Jeg sender teksten som privat besked :) Tak.