Søgning på: fysik noter c niveau. Resultater: 12521 til 12540 af 95433
-
Søger en tutor?
ForumindlægHej. Jeg søger EN tutor til: Matematik A Kemi B Fysik C Timeløn 120 kr. Sted: Hillerød eller Lyngby. -
JEG SØGER EN PRIVATLÆRER
ForumindlægHej. Jeg søger EN tutor til: Matematik A Kemi B Fysik C Timeløn 120 kr. Sted: Hillerød eller Lyngby. -
til hylenblomst
Forumindlægsådan. jeg kunne ikke finde ud af c-delen og har ikke tid til at sætte mig ind i det pga. skal selv til fysik eksamen i morgen spørg en anden herinde :) -
Dumpet eller ej?
Forumindlæghej alle. Jeg kan ikke finde ud af om jeg dumper fysik C. Hvis jeg får 00, men har årskaraktær på 4 er det så ikke bestået fordi gennemsnittet er over 02 sammenlagt? -
Studieretning
ForumindlægHej, jeg er blevet en MEGET forvirret pige. Jeg går i 9. klasse lige nu og selvfølgelig skal man tage stilling til hvad man skal efter folkeskolen. Jeg har beslutten en 10. klasse på et gymnasie, senere vil jeg på gymnasiet da det er et krav (skal læse til jura). MEN, selvfølgelig bl... -
Guanin molekylformel
ForumindlægHej Jeg sidder for sjov og prøver at løse et eksamenssæt fra bioteknologi på A niveau, hvor jeg skal angive guanins molekylformel. Jf. rækkefølgen, der angiver, hvilke grundstoffer, der skal nævnes først i en molekylformel, bliver resultatet: Søger jeg på internettet for at få be/afkræf... -
Differentialligning
ForumindlægHey Jeg har en opgave der giver lidt problemer (5162 i Eksamensopgaver på A-niveau). Her har jeg: dy/dt = k*kvadratrod(Y) Jeg har oplyst at vandhøjden er 0,5 m og k = -0,04. Jeg skal finde ud af hvor lang tid det tager at tømme vandbeholderen...?? Indtil videre har jeg fået: integral k dt = in... -
Hormoner - Lidt hjælp?
ForumindlægOk! Har nogle sprøgsmål... lidt hjælp ville være værdsat!opgave b.1) Gør rede for, på hvilket tidspunk i menstruations cyklus LH-koncentrationen normalt er høj2) Hvilken betydning kan det have for en kvinde at kunne påvise høje koncentrationer af LH?3) Hvilke konsekvenser kan ændringer i LH-udski... -
Sin og Cos - Retvinklet trekant! Hjælp!
ForumindlægHej Vi har en retvinklet trekant hvor vi ved at a= 3.1 og b= 4.7. Hvordan finder man c? Og Efter det hvordan finder man vinklerne? Har brug for hurtigt hjælp. -
Magnetisme-Rapport
ForumindlægHej, jeg sidder og skal til at skrive en Fysik rapport om magnetisme. Er der nogen der kan anbefale nogle links, som uddyber de forskellige former for magnetisme. For vi er blevet undervist i det grundlæggende om magnetisme, men jeg kunne godt tænke mig, at gå mere dybden? Måske på et... -
Eksmensæt 2007 - besvarelse
ForumindlægHej Alle.. Endelig har jeg fået læsefeiren, og lige nu sidder jeg og forbereder mig til den skrftelige fysik eksamen. Af min lærer har jeg fået en række tidligere eksamensopgaver som jeg kan øve mig på. Derfor ville jeg høre om der var nogle der har besvarelsen til eksamensættet fra 2007 fysik a... -
Dopplereffekt
ForumindlægEr der nogen der vil fortælle mig hvad Dopplereffekt er?? Det vil være en kæmpe stor hjælp!! -
Vektor, er helt lost
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe mig igang med denne opgave? Jeg skal bestemme trækket i vektor AB lige før pælen (punkt A) slipper jorden. F1= 850N, liniestykke DE danne en vinkel på 10º med vandret og liniestykke CB 10º med lodret Jeg er helt lost -
Hjælp med opgave
Forumindlægopgaven lyder:Ved en lægeundersøgelse målte man 30 soldaters højde: 177, 176, 175, 178, 182, 186, 177, 184, 173, 177, 176, 183, 187, 176, 175, 169, 185, 188, 174, 180, 168, 177, 169, 166, 174, 179, 181, 173, 170, 183.a) find middeltallet, typetallet og medianen. b) Lav en hyppighedstabel der er o... -
Reaktionen mellem calsiumcarbid og vand
ForumindlægJeg vil meget gerne spørger om der er en der kan hjælpe mig til at forstå denne reaktion: Jeg ved hvordan reaktionen ser ud, men er ikke helt med på hvad det er der sker rent kemisk..så hvis der er nogle der vil hjælpe mig til at forstå det, vil det være super skønt. CaC2 ?+ 2 H2?O &r... -
Mundtlig Eksamen 3g (A)
Forumindlægjeg skal op i høj niveau fysik her om ikke så længe, så jeg ville lige høre om der var nogen som havde været oppe? Jeg kunne godt tænke mig at høre ordlyden af et eksamensspørgsmål, da jeg er meget i tvivl om hvad det hele går på! -
Optagelsesprøve
ForumindlægGoddag alle sammen :)Jeg skal til en optagelsesprøve i morgen hos amtsGymnasiet :)Jeg skal op i Fysik, dansk, matematik. Hvad niveau er det på?? Jeg har sådan nogenlunde styr på tingene. Er det lige meget hvilket tøj, man har på?? :) Jeg håber I kan svare på disse spørgsmål MVH Pi*x2 -
Manglende kursus
ForumindlægHej med jer derude!!Det er sådan at jeg har valgt at tage noget sommerkursus på højniveau i mat og fysik... Ved i hvor det er muligt også at tage engelsk og evt bio på B og A niveau??- Sam -
Disposition om atmosfære
ForumindlægHey. Skal op i fysik på onsdag, og kan være uheldig at trække atmosfæren. Nogen der har en disposition til dette, og idéer til forsøg? Jeg går i 9. kl., men et niveau over 9. klasse kan også bruges, hvis ikke der er mange fremmedudtryk i det :) Hilsen Kim :) -
Afsat effekt og Afsat energi
ForumindlægHej alle, Jeg skal til fysik B-niveau eksamen Vi har et emne der hedder Elektricitet herunder et stikord der hedder "Afsat effekt og Afsat energi" - Jeg kan virkelig ikke komme videre, jeg ved hvad effekt og energi er. Men når det er afsat? Søger hjælp :)
