Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 12561 til 12580 af 63055
-
gamma
Forumindlæghej alle. kan det passe at gamma-partikler ikke udsender så mange impulser, men derimod er gennemtrængningen stærk? /Signe -
leder en
ForumindlægSøger efter en som kan dansk på højt niveau...! -
Programmeringssprog
ForumindlægHejsa!Forestil jer I går i 9.klasse og skal lære et programmeringssprog. hvilket et ville i da foretrække at lære?Skal det være et imperativt?Skal det kunne 9;alt det smarte9; eller skal det være nemt at forstå? (nok lidt svært helt at kombinere de to ting)Jeg selv ville foreslå Java, men m... -
fs10 stil
ForumindlægHej.... nogen ideer til hvad det mund kan være for nogle emner? -
bedømmelse af dansk stil
ForumindlægHej alle sammen Er der en der gider at kigge mit essay igennem og give en bedømmelse af den? Jeg har ikke prøvet at skrive essay før, så er meget spændt.. håber det går jer godt i eksamenstiden og på forhånd tak! Tale og samtale "God kommunikation er lige så stimulerende som sort kaffe, og d... -
4 gange 5
ForumindlægKan man nu være sikker på, at 4 gange 5 altid er det samme som 5 gange 4, eller er der alligevel en forkel, hvis man tager højde for noget? -
Endelig Student
ForumindlægSå blev jeg student kl. 12 idag....Føles mærkeligt...ellers andre der er blevet det? -
tror I jeg kan nå det ??
ForumindlægJeg går i HG og jeg vil starte i HF til Oktober. Kan jeg nå det ?? Jeg har været til optagelsesprøve på gym men kom ikke ind. Derudover siger min klasselærer at jeg er egnet til at komme ind på HF, men han siger at jeg selv skal ansøge til HF. Kan I hjælpe mig med at ansøge HF?? På forhånd mange tak -
optagelseprøve
ForumindlægHej. Jeg er desværre ikke blevet UPV derfor skal jeg søge om optagelsesprøve på HF mit spørgesmål er så er der nogle der har prøvet sådan en før og ligesom kan fortælle om deres oplevelse og om prøven var svær Jeg er meget nervøs det betyder rigtig meget for mig at kunne gennemfører HF -
antal elektroner i skallerne
ForumindlægHej, er der en der kan forklare hvordan man finder ud af hvor mange elektroner der ligger i hilken skal. Jeg ved der skal ligge 2.n2 , max 32, og at periodens nummer bestemmer hvor mange skaller der er. Men ex. nr 41 / Niobiun: hvorfor er det 2,8,18,12,1 og ikke ex 2,8,18,11,2 og ... -
Spørgsmål vedr. karaktere
ForumindlægHej alle Jeg afsluttede mat b i år og mine karaktere var således Mundtlig årskarakter: 10 Skriftlig årskarakter: 10 Skriftlig eksamen: 7 Tæller min skriftlige årskarakter så med, når jeg skal regne mit gennemsnit ud, eller er det kun den mundtlige årskarakter og den skriftlige eksame... -
Fy da føj for en eksamen!
ForumindlægHar lige været oppe i dansk i dag og fik 8. Er egentlig tilfreds med karakteren, men det er jeg bestemt ikke med min lærer og censor. Nøj, hvor var de stride og ubehøvlede! Jeg var ikke kommet rigtig igang, før de hang over mig med alle deres spørgsmål, og så sad de tilmed og afbrød mig gang på g... -
gymnasiet - Hvad lær man
ForumindlægHvad er det man lærer på gymnasiet? (Matematik) Er der nogle der vil undervise mig, så jeg er klar til gymnasiet -
Frederiksberg gymnasium
ForumindlægHej folkens :-) Er der nogle her inde, som der går på Frederiksberg gymnasium, der kan fortælle mig hvad tid man skal møde i skole? tusind tak forhånd. -
Hjælp MATEMATIK!!
ForumindlægHej, hvordan laver du et 10 x 10 diagram? :-) På forhånd tak. -
karekter
ForumindlægHvad skal ens gennemsnitskarekter være for komme i gymnasiet -
Formel til målestorksforhold
ForumindlægHvordan finder man ud af, hvad et korts eller en figurs målestorksforhold er? -
Om at være ung
Forumindlæghej alle. Jeg skal skrive en opgave om at være ung, men jeg skal skrive den på tysk. Tænkte om i kunne hjælpe mig med at skrive en god tysk opgave om at være ung. Jeg har skrevet noget men har google translatet det. TAAKK!!! :-D -
areal af kvadrat i en indskreven cirkel.
ForumindlægHej Jeg skal finde arealet af kvadratet i en omskreven cikel, radius i cirken er 3cm. Jeg skal yderligere finde arealet af kvadretet hvor ciklen er den indskrevne cirkel. -
SRP bedømmelse efter klage
ForumindlægHej alle herinde Jeg har klaget over den karakter jeg fik i min SRP, Jeg har fået afvist min klage i første omgang, og kunne derfor godt tænke mig at høre nogle andres mening og bedømmelse af den. Jeg har uploadet den til min hjemmeside hvis nogen vil give mig en hjælpende hånd: http://www.ra...
