Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 12641 til 12660 af 48931
-
ordbøger
Forumindlæghey...kinder I en eller anden hjemmeside med online oversættelse, altså online ordbøger...det skal være engelsk-dansk...det vil hjælpe mig meget..! -
vejledende studentereksamenssæt
Forumindlægvejledende studentereksamenssæt i engelsk på b niveau Er der nogen ved Hvilket emner de har taget med. Der er kommet 2 eks. -
Hjælp til grammatik!
ForumindlægHej.. Jeg skal snart til skriftlig engelsk årsprøve... Ville meget gerne høre om der var nogen der kendte til en god side, hvor man kan øve sig ? på forhånd tak.. -
Gloser
ForumindlægEr der nogen der kan finde gloser til mig ? F.eks. I have osv. Også nogen regler for hvad man må og ikke må på engelsk, når man skriver det? -
Efterord
ForumindlægJeg skal bruge det engelske ord for "efterord". Jeg har kigget i ordbøger, men der står det ikke. Er der nogle, som ved det? På forhånd tak! -
Oversættelse af 400 ord ( 20 linier )
ForumindlægHej alle. Nogle der vil oversætte mit lille resume / referat om Coraline? :) Det skal oversættes fra Dansk til Engelsk [email protected]om -
rykke fra b til a i gymnasiet
Forumindlæghej jeg ville bare vide om det er muligt hvis man har obligatorisk engelsk på b og at man gerne vil rykke det til a i 1.g? altså er det muligt? -
Hjælp til oversæt
ForumindlægHej gutter Nogen der lige vil læse denne oversætning fra dansk til spansk igennem? Dansk: David er fra Tarragona i Catalonien i nordøst Spanien. Han er tømrer og arbejder i Tarragona. Han bor hos sine forældre på landet uden for Tarragona. I sin fritid kan han godt lide at dyrke sport, som f.e... -
gode sætninger og tips
ForumindlægGode sætninger og tips d. 02-05-2007 kl. 10:16 af malomalou (Praktikant) Hej, jeg står og skal op til de afsluttende eksamner Er der nogen der har nogle gode ord eller indledende sætninger man kan bruge både muntligt som skriftligt. jeg skal op i Fysik, muntlig Matematik, muntlig Dansk... -
Sabbatår eller arbejd i udlandet
ForumindlægHej alle sammen.. Jeg går i 2.g på HHX. Når jeg er færdig med handelsgymnasiet vil jeg gerne arbejde eller tage et sabbatår i et engelsktallende land, da det er et must med flydende engelsk for at komme ind på min ønskede uddannelse. Jeg vil meget gerne høre om folks efaringer med arbejdsår og ... -
Emne til SRP, nogle forslag?
ForumindlægHej alle sammen. :) Jeg går i 3.g og skal til at vælge emne til SRP, jeg har valgt fagene Engelsk A og Dansk A. Jeg er desværre helt tom for idéer, så kunne håbe lidt på at nogle herinde havde nogle idéer, måske fordi man allerede har skrevet SRP? Håber på et svar :-) -
Eksempler på moderne sprogblanding
ForumindlægHej, Er der nogle af jer der kender, har læst eller har et godt sted hvor jeg kan finde nogle artikler med eksempler på moderne sprogblanding mellem dansk og engelsk. Jeg har fundet en masse artikler der har med det emne at gøre men ikke med konkrete eksempler, hvor der for eksempel er en samtal... -
hvilket fag terminsprøve?
ForumindlægHej Jeg går nu i 2.g og har snart terminsprøver i marts, dog har vores lærere ikke udtalt sig endnu i hvilket fag det bliver. Min studieretning er Mat A, fysik B og kemi B. Jeg skal afslutte Tysk, engelsk og fysik i år. Er det muligvis de fag man afslutter i år der bliver til terminsprøven? o... -
Mål for snit?
ForumindlægMåske et mærkeligt spørgsmål, men ikke desto mindre et spørgsmål om noget, som jeg har indtryk af, at mange gør sig tanker om:Hvilket gennemsnit er det dit mål at få ? -
Ubestemt flertals s
ForumindlægHedder det shows, eller shower? Det er noget jeg undrer mig over. For det bøjes jo rigtig en bil bilen flere biler alle bilerne. Men ved engelske ord bli'r det til et show showet flere shows? -
haster. lektiehjælp søges
ForumindlægJeg er en pige som søger lektiehjælp i engelsk. Jeg har begge fag på A niveau. Jeg går i 3gbor i glostrup og har derfor hårdt brug for hjælp, så jeg kan få en god eksamenskarakter til sommer. jeg betaler gerne. -
Regnskabs analyse apple
ForumindlægHej Jeg ville høre om jeg kunne få noget hjælp til at regne nøgle tal ud for apple? Mit eneste problem er bare at regnskabet er på engelsk - så jeg kan ikke helt regne ud hvad der er hvad? Er der nogen der kan hjælpe mig? Mvh -
God til tysk ? ;s
ForumindlægEn herinde som er rimelig fornuftig til tysk og vil rette noget jeg sender.. ? (så kan jeg evt. rette / lave en dansk eller eng. stil for dig(; - Da det er i disse fag mine kompetencer ligger. -
Nye reform
ForumindlægHej er der nogen der kan forklarer mig hvordan engelsk i den nye reform foregår... og hvordan matematik foregår i den nye reform... I engelsk må man tage det hele med hjem og øve sig eller -
Kort rettelse af oversættelse :)
ForumindlægHåber at nogle vil kigge den igennem og tjekke for stavefejl :). Teksten har jeg oversat fra engelsk til dansk For 75 år siden drømte mange fremskridtsvenlige mennesker om at eje en bil. Men drøm og virkelighed er to meget forskellige ting. Kun de rigeste havde penge nok til at købe en. Biler va...
