Søgning på: biologi a skriftlig 2022. Resultater: 12701 til 12720 af 154034
  • Spansk 2003

    Forumindlæg
    Er der nogen hf'er derude som var oppe i Spansk i dag?
  • Q-værdi

    Forumindlæg
    I opgavesættet 2004-7-1, opgave to, er der et spørgsmål om at regne et Q-værdi ud. Moderkernen er et Bi-209 atom med atomnummeret 83. Der sker et alpha-henfald, og datterkernen bliver Tl-205, atomnummer 81. Jeg har selv regnet Q-værdien til 5,029*10^-13J. Men jeg er ikke helt sikker om det er rig...
  • antal atomer?

    Forumindlæg
    hiii nogen der kan sige om det er rigtigt atder i ammoniumcarbonat: (NH4)2CO3er: 2 N-atomer, 8 H-atomer, 1 c-atom og 3 O-atomer? Er lidt i tvivl om man skal gange eller plusse når der står et 2 tal uden for parantesen :?
  • ln(x)

    Forumindlæg
    Jeg har en funktion, som skal differentieres: f (x) = ln(x) - 5x2 Jeg ved, at ln(x) hedder 1/x differentieret, ikk'? Jeg får den differentierede funktion til: f ' (x) = 1/x - 10x Kan den forkortes yderligere?
  • Hjælp til DHO!! Tysklands kapitulation

    Forumindlæg
    Hej alle!! Jeg er igang med, at skrive min DHO. Mit emne er Danmarks under besættelsen, og jeg skal have noget med om, hvorfor tyskerne kapitulerede, og jeg kan slet ikke finde det.... Nogen der kan hjælpe? Og skal helst gerne have kilder til der hvor i har det fra. På forhånd tak!
  • Pre IB / STX / 10. klasse

    Forumindlæg
    Hej Jeg går i 9 klasse nu og jeg ved ikke rigtig hvad jeg vil næste år. Så overvejer derfor at tage 10.klasse, men er bange for at det bare er et år, som er spildt. Da mine karaktere er gode og nogle kan ikke rigtig blive bedre. Derefter vil jeg bare høre om det er muligt at tage Pre IB og på d...
  • terminsprøver

    Forumindlæg
    ved i hvad man laver i 9 klasse tysk terminsprøver ?
  • typografiske forhold

    Forumindlæg
    Nogen der ved hvad det betyder?Altså, typografiske forhold....// Ronoidd
  • strukturformel

    Forumindlæg
    skal lave strukturformel for acrylonitril, CH2CHCN\n\ner i tvivl...\n\ner dette rigtigt?\n\nH2C=CHC=N??
  • Engelsk B

    Forumindlæg
    Hey folkens Er der nogen, som keder sig? - Og evt. har lyst til at rette min korte engelsk stil? Jeg er ikke speciel god til faget, eller rettere sagt er rent faktisk ringe til det. Så det ville være dejligt, hvis nogen af jer, som vil rette den. Mvh. Wisshnem = )
  • "whom"

    Forumindlæg
    Kan man sige sætningen?"To whom is his loyalty?"eller skal man bruge "who" her?
  • Debatindlæg genretræk

    Forumindlæg
    Hej! :) Jeg har en eksamen her i morgen og har trukket et debatindlæg. Jeg kan dog ikke huske så mange af genretrækkene, og kan heller ikke rigtig finde nogen her på nettet. Er der nogen der kan hjælpe? På forhånd tak.
  • Ekstemporaltekster b-niveau

    Forumindlæg
    Hej...dagen kom og jeg fik at vide hvad jeg skulle op i til eksamen som så blev TYSK... uheldigvis men nu når det er sket spørger nogen om nogle ekstemporaltekster de kunne lægge ud som man kunne øve sig på dem??Håber jeg får noget hjælp... :S
  • Lærer = censor?

    Forumindlæg
    Ok, det ermåske et meget mærkeligt spørgsmål, men...Hvis man er lærer, er man så også automatisk censor?
  • Hjælp mig med at komme igang med min Essay

    Forumindlæg
    Er der nogle herinde som gerne vil hjælpe med min essay, den skal handle om unges sprogbrug nutildags????? Kan slet ikke komme i tanke om noget
  • talepapir

    Forumindlæg
    hvor langt må et talepapir være?
  • Holecaust

    Forumindlæg
    hej allesammen Er der nogen der ligger inden med viden om Holecaust, må i meget gerne skrive hvad i ved. på forhånd tak :)
  • Prøve

    Forumindlæg
    Hej. Jeg får inden for de nærmeste dage en prøve i fysik. Jeg vil bare høre om i har en god ide til hvordan jeg kan øve mig på den bedst mulige måde? På forhånd mange tak Malfoy
  • Tysk eksamen

    Forumindlæg
    Hej ! jeg er ved at forbedre mig til tysk eksamen , men jeg er lidt nervøs for at jeg ikke har øvet mig på det jeg skulle.. Kan I give mig nogle råd på hvad det ville være bedst at øve sig på, op til eksamen ? På forhånd tak !! :D
  • To eksaminer på samme dag?

    Forumindlæg
    Hej. Universitetet planlægger jo eksamensdatoerne sådan at en studerende ikke skal op i to af sine fag på samme dag. Men det virker kun ved obligatoriske fag. Hvad hvis en bestemt studerende har taget et valgfag på fx et andet fakultet eller institut, og disse to eksaminer (et på det andet insti...