Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 12721 til 12740 af 176852
-
Beregning af a og b.
ForumindlægHej. Er igang med matematik aflevering, og har en opg. som hedder: Om to lineære funktioner f og g gælder, at f(2) = g(2) = 5 , f(5) = -3 og g(5) = 5. Nogen der kan hjælpe mig med at forstå denne opg.? :) -
Eksamen på Mandag
ForumindlægHej. Vil gerne have lidt hjælp til analyse af islandske sagaer, analyse af folkeviser og folkeeventyr, helt uddybet. Tak på forhånd :) -
Samfundsfags eksamen!!
ForumindlægHej :) Nogle der kan hjælpe mig med disse begreber: politisk meningsdannelse demokrati og magt ulighed sammenhængen mellem ideologi og politik i dag Hvilke problemer er der i den amerikanske økonomi? Bare svar på nogle af dem hvis i kan, skal trække i morgen, så det haster lidt ;-) på forhånd ta... -
Kristendoms eksamen
ForumindlægHej venner jeg er lidt i tivivl ift. det emne jeg har trukket i kristendom mit Overemne er "Bibelhistorier og Lignelser" så har jeg valgt mit Underemne som "Syndefaldsmyten" Og her er min problemstilling men jeg ved ikke hvis den er god nok og hvordan jeg skal gribe opgaven a... -
Talmængde a og b
ForumindlægHejsa Nu har jo forsøgt at læse i Ibogen og google, uden at blive klogere. Spørgsmål: Hvilke talmængde tilhører konstanterne a og b? På forhånd tak ;-) -
Tysk eksamen
ForumindlægHej jeg går på hhx 2 år og jeg er så heldig at jeg skal op i tysk i eksamen. Er der nogen der har nogle gode råd og hvordan skal jeg fremlægge min opgave kan i hjælpe jeg vil gerne ha en god karakter! -
hvordan foregår eksamen?
ForumindlægHejJeg sidder og læser rel. og kan ikke rigtigt gennemskue hvad der skal ligges vægt på.. hvordan foregår eksamen og hvad kommer man ind på?? er der egentlig overhovedet et spørgsmål??jeg læser, kristendom, jødedom, islam og buddhisme.. -
HJÆLP til Tysk eksamen:
ForumindlægHej :) Er der nogen herinde, som har noter el. kort referat til novellerne: * Wir wollen es uns schön machen af Angelika Kitsch * Er ist 15 Uhr af Christa Moog Det ville være en kæmpe stor hjælp da jeg skal til eksamen imorgen :) på forhånd tak. -
Mediefags eksamen
ForumindlægHejsa jeg skal op i mediefag på fredag, og jeg er lidt usikker hvilken analyse jeg skal bruge. Vil det være fint at bruge en shot to shot analyse i det citat jeg trækker? Og evt min egen eksamens film? -
Hjælp til grønlandspumpe-eksamen!
ForumindlægHej alle. Er der nogle der har lyst til at hjælpe mig, ang. hvad jeg kan fremlægge om til min eksamen om grønlandspumpen imorgen? Det eneste krav er, at det "kun" må vare 5 min. MVH Fasano -
Datalogi eksamen
ForumindlægHej, Jeg skal op til datalogi eksamen, men er stadig ret forvirret mht. hvad de forlanger indholdsmæssigt. Vi har fået afvide der skal laves et powerpoint show med overvejelser og det skal så være bygget på en slags synopsis. Er der nogen som har været oppe og kan give gode råd? -
Naturfags eksamen - hjælp!
ForumindlægMin veninde og jeg skal op til naturfags eksamen på tirsdag. Vi har om solens stråler, og vi skal lave forsøg, men vi har ingen idé om hvilke vi kan lave. Nogle idéer? På forhånd tak! -
Biologi eksamen, HJÆLP
ForumindlægHey :-) Jeg skal til eksamen imorgen, så hvis der er nogle der kunne hjælpe mig med følgende spørgsmål kunne det være så skønt! -Foregår gensplejsning af planter og bakterier på samme måde? -Hvad er forskellen mellem DNA og kloning mht fremgangsmåde? // Sanina -
Teknologi eksamen?
ForumindlægHej alle ! Jeg skal til mundtlig teknologi eksamen på mandag, men jeg ved ikke helt hvad mit power point skal indeholde:) Kan nogen hjælpe mig med at fortælle hvad jeg skal fortælle om? Jeg vil meget gerne ramme mindst et 10-tal men helst 12 :D Mvh Ludvig -
eksamen vejledning
ForumindlægGoddag, da jeg snart skal op til historie eksamen er jeg blevet lidt smånervøs mht. om jeg misforstår noget eller lignende. Derfor vil jeg høre om der er en historie-kyndig som har tid til at hjælpe mig? Det ville være en enorm hjælp -
Engelsk Eksamen
ForumindlægHej Studieportalen, hvad gør man hvis ens Synopsis er væk, og man skal bruge den imorgen til eksamen? Min lærer har jo underskrevet den. Men altså den ligger på min computer, skal jeg bare printe den ud imorgen og spørge om hun gider skrive den under igen? -
Hjælp til fransk eksamen
ForumindlægHej jeg skal eksamen i fransk om 24 timer og har trukket tekten le petit chaperon bleu marine. og kan simpelthen ikke forstå tekten. jeg evt få hjælp til at forstå teksten -
Presssefoto eksamen
ForumindlægJeg har trukket pressefoto til dansk mundtlig eksamen. Jeg har valgt mit billede men står lidt på bar bund over hvad jeg skal snakke om. Hvilke ting vil I sige var vigtige at komme ind på, eller har i nogen gode ideer? Tak på forhånd -
eksame i tysk hjælp
ForumindlægHej jeg går på hhx 2 år og jeg er så heldig at jeg skal op i tysk i eksamen. Er der nogen der har nogle gode råd og hvordan skal jeg fremlægge min opgave kan i hjælpe jeg vil gerne ha en god karakter! -
Snyd til eksamen
ForumindlægHej. Jeg har et spørgsmål. Hvis man nu angiver sig selv, for at have snydt til eksamen, for så at kunne tage gymnasiet om ( ikke at jeg har gjort det, men er ligeglad med, om man tror det), hvilke konsekvenser vil det så have, udover at man skal starte forfra?? På forhånd tak!
