Søgning på: religion eksamen stx. Resultater: 12781 til 12800 af 40685
-
udledning vs bevise?
ForumindlægJeg har dette spørgesmål til min mundtlig STX B eksamen: Redegørelsen skal omfatte udledning af formlerne for cosinus, sinus og tangens i retvinklede trekanter ved brug af enhedscirklen. Hvad menes der med udledning i den samhæng? -
EU's fremtid?
ForumindlægJeg har trukket emne til Historie eksamen STX som lyder således - DK & EF/EU/Globalisering. Jeg har valgt at ligge fokus på problemet med udvidelsen af EU. Men er der nogle der har ideer til en evt perspektivering?. -
Areal og omkreds
ForumindlægGennemgang af min Mat A STX eksamen 2011. Ved a) fik jeg 2y + 2x2 +π og derefter sad jeg fast. SE VEDHÆFTET DOKUMENT Ville være super rart med lidt hjælp! -
Angående eksamenssæt 22.maj opgave 3c
ForumindlægHej er der nogen der kan hjælpe med opgave 3c) i følgende eksamenssæt fra 22. maj 2014 http://www.uvm.dk/Uddannelser/Gymnasiale-uddannelser/Proever-og-eksamen/Skriftlige-opgavesaet/Opgavesaet-for-stx -
Undersøg Kinas engagement i Asien
ForumindlægJeg har AT - uge og skal koble fagende Historie og naturgeografi i forhold til emnat: "Kina et I eller U land ?" I forhold til emnet vil jeg gerne høre om der er nogle som han hjælpe mig med at svare på følgende spørgsmål : Er der nogle som ved hvilken sammenhæng der er mellem Kina og... -
Projektopg. - 8. kl! D:
ForumindlægHej, (-:. Jeg skal lave en projektopg., overskriften siger dog "(9.kl.)", men det er faktisk til 8. kl. Hvilket emne kan jeg tage? Det ville være skønt med lidt hjælp. :D, har tænkt over, at tage om uddannelse, men det bliver for 'privat', har også prøvet med, biler - el-biler,... -
Studieretning
ForumindlægNår man vælger studieretning, gør man det så ud fra hvad man gerne vil bliver og uddannet sig som efter gymnasiet? -
omg, er der nogen der er go til tysk, som kan oversætte det her! skal op på onsdag!!
Forumindlægheej! har så meget brug for hjælp, skal op i tysk onsdag d. 16 juni også om det ville være et problem for jer, at hjælpe mig med at oversætte det her? : Zkunftspläne 1. Warum habe ich dieses Thema gewählt? Das Thema ist sehr interessant für mich, es ist spannend Zukunftspläne andere Menschen zuhö... -
JESUS' DØD
Forumindlægheej :) jeg skal op til religons eksamen om få dage. kan nogen hjælpe mig med at fortælle kort om Jesus' død? -
Hjælp i KEmi
ForumindlægJeg vil meget gerne have hjælp i Hvad viser undersøgelsen om opløselighedens temperaturafhængighed for kaliumhydrogenphthalat? Her er den fulde opgave opgave 4c http://www.uvm.dk/~/media/Files/Udd/Gym/PDF10/Proever%20og%20eksamen/Tidligere%20skriftlige%20opgavesaet%20stx%20og%20hf/100603_kemi... -
Nye fag i 2g?
ForumindlægHvilke nye fag bliver jeg præcenteret for i 2g? Jeg er på science, hvis det har en betydning. Religion, old, bio? Nogen der ved det? x) -
Grundbegreberne i den Buddhistiske tro?
ForumindlægHej derude, jeg er igang med en opgave om religionen Buddhisme. Men ville meget gerne lige finde ud hvad grunbegreberne er i den buddhistiske tro? Tak på forhånd. -
Forskelle&ligheder i jødedom og islam
ForumindlægHej, jeg kunne godt tænke mig at spørge hvad forskellene er på disse religioner? Og har jøder og muslimmer bekriget hinanden siden religionernes start eller...? - Hvordan påvirker det den enkelte borger? - Hvorfor er det Danmark det går hårdt udover? -
Fra folkeskole til gym
ForumindlægHej alle jeg er en elven som skal til at starte på gym efter ferien. Jeg er meget spændt men også en del nervøs. Mit gennemsnit i niende klasse var lige op omkring de 9 stykker. Min spørgsmål er nu: Bliver det meget sværer når man starter på gym og kommer et karakter til at falde er det første... -
Lektier i juleferien?
ForumindlægPlejer man at få lektier for i juleferien?Jeg siger ja, min ven siger nej ("det er jo jul..."). -
Opgavesæt?
ForumindlægNogen som har opgavesættet fra Kemi A, stx - den 17. december 2008? -
Gennemsnit bonus
ForumindlægHej, hvilke regler gælder der for STX-studenter anno 2010 angående gennemsnit bonus? :-) -
Matematik årsprøve
ForumindlægHejJeg skal til matematik årsprøve skriftlig på fredag, og tror at den bedste måde jeg kan træne på er at løse nogle opg.Nogen der kan sig emig hvor jeg kan finde eksempler på eksamens opgaver?Louise -
Stået Studentereksamen
ForumindlægHej, Kom til at tænke på en ting angående de mundlige eksamener, hvad sker der hvis man ikke består f.eks. dansk mundtlig eksamen eller matematik mundtlige, altså får under 6, hvad betyder det så egentlig, kan det forhindre en i at få sin studentereksamen ? -
Forsøg
ForumindlægHey. nu skal jeg jo op i fysik eksamen i folkeskolen på Tirsdag. så ville jeg lige, hører om nogle af jer kunne nogle forsøg om -transformation. -vekselstrøm. det er så indenfor eletromagnetisme og transformation. Hvis det skulle være, kunne i jo også sende nogle notater eller andet til mig. på...
