Søgning på: tysk analyse. Resultater: 12801 til 12820 af 38620
-
SMIRNOFF GREEN APPLE TWIST - hjæææælp!!
Forumindlæghttp://adsoftheworld.com/media/print/smirnoff_green_apple_twist_adam_eve Jeg skal til afgangsprøve i denne reklame om nogle dage, og jeg mangler en dybere analyse, da det jeg har fundet frem til virker alt for ligetil. Jeg håber der er nogle, som gemmer på guldkorn, da jeg er lidt i krise! -
Kvantitativ vs Kvalitativ
ForumindlægHvad er forskellen på en kvalitativ og en kvantitativ analyse inde for destillation -
Jomfuren i fugleham
ForumindlægNoget der har analyseret den jomfruen i fugleham?? Hvad er temaet i visen? -
sproglige og visuelle virkemidler ?
ForumindlægHej.. Hvis man skal analyser en hjemmeside, og man skal se på de sproglige og visuelle virkemidler, hvad menes der så ??? -
the wristlejacket
Forumindlæger der nogle der har analyseret billedet "The wristlejacket" ?? -
lille skat
Forumindlæghej jeg vil gerne analyser til lille skat af karen jerspersen -
Mit liv som indvandrer (HJÆLP)
ForumindlægNogle der har en analyse af mit liv som indvandrer? Tak på forhånd. -
Ørneflugt
ForumindlægKan nogle svinge mig en fuld analyse af ørneflugt, tak. -
hjælp til stil
ForumindlægHej. er der nogen, der har analyseret Ellehøjien og Fasaner? skal nemlig bruge dem til inspiration. tak for hjælpen -
En der kender til en oversættelses-side?
ForumindlægHejsa!Er det nogen som ved hvor man kan få længere tyske tekster oversat til dansk? (det er til 3.g opgave)Selv om der skulle være nogen som var rede til at gøre det (tak for det)...så er det simpelhen for meget til at jeg vil bede nogen om at gøre det...men hvis nogen kender en wed-side eller no... -
Hvordan siger man...
ForumindlægJeg har italiensk og før det fransk. Derfor vil jeg gerne vide, hvordan man siger følgende på tysk:Fordømt!Pokkers!... og et bandeord der starter med en sch-lyd på tysk. Kom med et bud! -
Optagelsesprøven :(
ForumindlægNogen der har været til optageselsprøven og som kan fortal at hvordan det er ?? Jeg er virkelig meget bekymret og nervøs, er virkelig bang for hvis det er svært og jeg ikke kan klarer det -
Hjælp til aflevering.
ForumindlægHejsa. Har denne aflevering, hvor jeg er lidt usikker på nogle ting, som jeg i afleveringen har understreget. Ville være guld værd hvis et tysk-geni ville kigge på de steder (og meget gerne også se om der er andet). -
1.g opgave - Hjælp
ForumindlægHej har fået en problemformulering som jeg ikke er helt klar over hvad betyder. Håber der er nogle der kan hjælpe! Jeg har forresten om den danske modstandsbevægelse. Problemformuleringen lyder sådan: Redegør for de væsentligste sider af det dansk-tyske forhold i mellemkrigstiden og under a... -
Jung sein
Forumindlæghej, jeg mangler hjælp til min tysk synopse i FS10, hvor jeg har trukket Jung sein. jeg mangler nogle tekster at arbejde med og det er omkring 1 normal side jeg mangler. -
Eksamen
ForumindlægJeg ved ikke om det er det rette sted at ligge det her indlæg, men da jeg skal til eksamen her til sommer og jeg har muligheden for at komme op i tysk - søger jeg derfor noget hjælp. Jeg bor i odense. Håber at høre fra nogle :) På forhånd tak. -
Rettelse
ForumindlægHej alle Jeg sidder med nogle danske sætninger, som jeg har oversat til tysk samtidig, hvor der er fokus på rumlighed, hvor jeg skal finde ud af, hvad der styrer akkusativ og dativ. Den er kun på 160 ord. Jeg håber, der er en venlig sjæl, der vil se den igennem. Vil blive rigtig glad! På forhån... -
"duggen" og min egen vudering
ForumindlægJeg skal analysere "duggen" af Grundtvig, derefter skrive et essay om, hvordan jeg har det med naturen - dette skal ske med udgangspunkt i romantikkens naturopfattelse. Håber der nogle der kan komme med noget der kunne gøres bedre? Essay med udgangspunkt i Grundtvigs ”Duggen” ”Duggen” ... -
et lille sprøgsmål
ForumindlægHej jeg er ved at lave en opgave.. og jeg skal fortolke noget? Den levende Statue. (Frugtbarhedsmyte) hvordan var det nu man fortolkede? Jeg kan slet ikke huske det og jeg tror at jeg blander det med analyser! Så jeg håber at der er en her ude som der kan forklare mig hvad det er..mange tak.. hil... -
Vurderende spørgsmål til vores AT opgave
ForumindlægVi skriver om Kristen fundementalisme i USA. Vi har valgt et fokus på, hvordan medierne bliver brugt. Vi er meget i tvivl om et analyserende spørgsmål, og et diskuterende, men vi har nogle bud p.t. Vi ville gladeligt tage imod råd, og evt. inspiration i form af kildetekster m.m. Vi har lånt Sven ...
