Søgning på: srp engelsk mediefag. Resultater: 12821 til 12840 af 32040
  • What can Denmark as a state do?

    Forumindlæg
    What can Denmark as a state do, if there is a missing person?
  • Oxford komma eller ej?

    Forumindlæg
    Hej med jer.. jeg skal i en tekst forklare brugen af hvert af de fremhævede tegn. I en sætning bliver følgende fremhævet : I also found out that there are about 70,571 hotel rooms , and most rooms have a main lock, a bathroom lock, a closet loct , and a lock to the mini-bar. Det er altså kom...
  • "Staring at the sun" af Jan Drees

    Forumindlæg
    Hey.. Er der nogen, som har læst "Staring at the sun" af Jan drees? og evt. har nogle noter til den? Vil meget gerne se dem så?
  • Plays ental men Plat flertal

    Forumindlæg
    Hvorfor hedder det på engelsk: Frederik plays tennis. men Frederik and Laura play tennis.
  • HJÆÆÆLP til kildekritik!!!

    Forumindlæg
    Skal man lave kildekritik i SRP opgaven? I så fald, hvor og hvordan skal den skrives ind i opgaven? Jeg skriver i Historie og Samfundsfag. Håber i kan hjælpe !!!!
  • Eksamen

    Forumindlæg
    Nogen der ved hvordan engelsk eksamen på a-niveau forløber sig?
  • "Incidence vector" på dansk?

    Forumindlæg
    Hvordan oversættes det engelske "incidence vector" til dansk?
  • hvad hed eksamenssættet sidste år?

    Forumindlæg
    Hej nogle der kan hjælpe mig med hvad eksamenssættet hed i 2008 i engelsk?
  • "vagabonderen"

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen her der ved hvordan man siger "vagabonderen" på engelsk?
  • HASTER

    Forumindlæg
    Hey - er der nogen der kender noget til det engelske domstol system ?
  • Hvor lang bør min diskussion være?

    Forumindlæg
    Hej med jer :) Jeg har efterhånden skrevet 15 sider på min SRP, og er nu i gang med at skrive min diskussion. Men, jeg er lidt i tvivl om, hvor lang min diskussion bør være? Jeg er bange for, at jeg kommer til at gentage mange ting, jeg allerede har nævnt i min analyse og fortolkning. Lige p...
  • Mangler du noget at lave?

    Forumindlæg
    sidder her med en engelsk opgave, men vil gerne have en til at rette den for fejl eller evt. sætninger der kunne forbedres. Den er på B nivau (HH) og er en oversættelse af et brev.hvis du har tid og lyst så drop et svar og så vil jeg maile den til dig :)
  • hjælp

    Forumindlæg
    Hej.Er der nogle som kan hjælpe mig. Jeg ved snart ikke hvad jeg skal gøre af mig selv, nu er det sådan at jeg ikke er skide god til engelsk, men har alligevel valgt det på a-niveau. Jeg ved ikke om jeg hurtigt skal vælge det om, men alternativet er godt nok et fag, som jeg har fået en god karakt...
  • AT 2009 (Rejser),,HJÆLP..!!!

    Forumindlæg
    Hejsa.. Jeg skal vælge fag imorgen og har tænkt på at skrive i enten Historie-Engelsk eller Historie-Samfundsfag :) Men hvilke emner kan man skrive om.?? Please hjælp.. kan virkelig ikke komme i tanke om nogle.?? :) Tak
  • Hjælp

    Forumindlæg
    Er der nogen der nogle idéer til hvad man kan skrive om i DIO? Overemnet er 'globalisering' og jeg skriver i fagene dansk og engelsk... I behøver ikke svare om, hvordan jeg skal finde frem til det, men hvis I blot kunne angive nogle emner, ville det være super!
  • tiderne

    Forumindlæg
    Når man fx. skal skrive i førnutid, så skal der det der HAR på? Ellers bliver det til NUTID og ikke FØRNUTID, er det rigtigt forstået? Ligesom: Jeg løber <- NUTID Jeg har løbbet <- FØRNUTID Når man så skal oversætte dette til ENGELSK, gælder den samme regel? I run <- NUTID I have r...
  • Dansk Til Win XP MCV 2005

    Forumindlæg
    Hej Jeg har installeret windows XP media center version på min PC efter den var gået ned, men nu er sproget engelsk, før var sproget dansk. Nogen der ved hvordan jeg kan få sproget til at blive dansk igen? ::2835::
  • valg af fag?

    Forumindlæg
    Hej, er i lidt af en knipe! er igang med AT og emnet er rejser! Jeg har valgt emnet Turisme og vil kompinere fagene Samfundsfag og Dansk/Engelsk, men kan ikke rigtig finde ud af hvordan jeg skal bruge det humnaistiske fag ?? nogen ideer? :)
  • Non fiction analyse

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er i gang med at skrive et engelsk essay, hvor jeg skal analyser en non-fiction tekst. Jeg er lidt i tvivl om hvordan den skal sættes op. Nogen der kan hjælpe. Måske I har en skabelon til hvordan den skal sættes op eller en af jeres gamle opgaver. Tak på forhånd.
  • Eksamen A Mat.

    Forumindlæg
    Da jeg åbenbart ikke hører særlig godt efter i engelsk timerne, er det gledet forbi mig, hvordan selve eksamenen skal foregå i detaljer. På Eng A for matematikere. Kan forstå, at man skal analysere, læse op og oversætte. Nogen der ved mere præcist, hvordan det hele foregår?