Søgning på: srp engelsk mediefag. Resultater: 12821 til 12840 af 32040
-
What can Denmark as a state do?
ForumindlægWhat can Denmark as a state do, if there is a missing person? -
Oxford komma eller ej?
ForumindlægHej med jer.. jeg skal i en tekst forklare brugen af hvert af de fremhævede tegn. I en sætning bliver følgende fremhævet : I also found out that there are about 70,571 hotel rooms , and most rooms have a main lock, a bathroom lock, a closet loct , and a lock to the mini-bar. Det er altså kom... -
"Staring at the sun" af Jan Drees
ForumindlægHey.. Er der nogen, som har læst "Staring at the sun" af Jan drees? og evt. har nogle noter til den? Vil meget gerne se dem så? -
Plays ental men Plat flertal
ForumindlægHvorfor hedder det på engelsk: Frederik plays tennis. men Frederik and Laura play tennis. -
HJÆÆÆLP til kildekritik!!!
ForumindlægSkal man lave kildekritik i SRP opgaven? I så fald, hvor og hvordan skal den skrives ind i opgaven? Jeg skriver i Historie og Samfundsfag. Håber i kan hjælpe !!!! -
Eksamen
ForumindlægNogen der ved hvordan engelsk eksamen på a-niveau forløber sig? -
"Incidence vector" på dansk?
ForumindlægHvordan oversættes det engelske "incidence vector" til dansk? -
hvad hed eksamenssættet sidste år?
ForumindlægHej nogle der kan hjælpe mig med hvad eksamenssættet hed i 2008 i engelsk? -
"vagabonderen"
ForumindlægHej, er der nogen her der ved hvordan man siger "vagabonderen" på engelsk? -
HASTER
ForumindlægHey - er der nogen der kender noget til det engelske domstol system ? -
Hvor lang bør min diskussion være?
ForumindlægHej med jer :) Jeg har efterhånden skrevet 15 sider på min SRP, og er nu i gang med at skrive min diskussion. Men, jeg er lidt i tvivl om, hvor lang min diskussion bør være? Jeg er bange for, at jeg kommer til at gentage mange ting, jeg allerede har nævnt i min analyse og fortolkning. Lige p... -
Mangler du noget at lave?
Forumindlægsidder her med en engelsk opgave, men vil gerne have en til at rette den for fejl eller evt. sætninger der kunne forbedres. Den er på B nivau (HH) og er en oversættelse af et brev.hvis du har tid og lyst så drop et svar og så vil jeg maile den til dig :) -
hjælp
ForumindlægHej.Er der nogle som kan hjælpe mig. Jeg ved snart ikke hvad jeg skal gøre af mig selv, nu er det sådan at jeg ikke er skide god til engelsk, men har alligevel valgt det på a-niveau. Jeg ved ikke om jeg hurtigt skal vælge det om, men alternativet er godt nok et fag, som jeg har fået en god karakt... -
AT 2009 (Rejser),,HJÆLP..!!!
ForumindlægHejsa.. Jeg skal vælge fag imorgen og har tænkt på at skrive i enten Historie-Engelsk eller Historie-Samfundsfag :) Men hvilke emner kan man skrive om.?? Please hjælp.. kan virkelig ikke komme i tanke om nogle.?? :) Tak -
Hjælp
ForumindlægEr der nogen der nogle idéer til hvad man kan skrive om i DIO? Overemnet er 'globalisering' og jeg skriver i fagene dansk og engelsk... I behøver ikke svare om, hvordan jeg skal finde frem til det, men hvis I blot kunne angive nogle emner, ville det være super! -
tiderne
ForumindlægNår man fx. skal skrive i førnutid, så skal der det der HAR på? Ellers bliver det til NUTID og ikke FØRNUTID, er det rigtigt forstået? Ligesom: Jeg løber <- NUTID Jeg har løbbet <- FØRNUTID Når man så skal oversætte dette til ENGELSK, gælder den samme regel? I run <- NUTID I have r... -
Dansk Til Win XP MCV 2005
ForumindlægHej Jeg har installeret windows XP media center version på min PC efter den var gået ned, men nu er sproget engelsk, før var sproget dansk. Nogen der ved hvordan jeg kan få sproget til at blive dansk igen? ::2835:: -
valg af fag?
ForumindlægHej, er i lidt af en knipe! er igang med AT og emnet er rejser! Jeg har valgt emnet Turisme og vil kompinere fagene Samfundsfag og Dansk/Engelsk, men kan ikke rigtig finde ud af hvordan jeg skal bruge det humnaistiske fag ?? nogen ideer? :) -
Non fiction analyse
ForumindlægHej. Jeg er i gang med at skrive et engelsk essay, hvor jeg skal analyser en non-fiction tekst. Jeg er lidt i tvivl om hvordan den skal sættes op. Nogen der kan hjælpe. Måske I har en skabelon til hvordan den skal sættes op eller en af jeres gamle opgaver. Tak på forhånd. -
Eksamen A Mat.
ForumindlægDa jeg åbenbart ikke hører særlig godt efter i engelsk timerne, er det gledet forbi mig, hvordan selve eksamenen skal foregå i detaljer. På Eng A for matematikere. Kan forstå, at man skal analysere, læse op og oversætte. Nogen der ved mere præcist, hvordan det hele foregår?
