Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 12841 til 12860 af 57177
-
Hvordan klager man over censor?
ForumindlægHej. Vores klasse har været MEGET uheldige med vores censor, der bedømte os virkelig urealistisk, så urealistisk at min lærer informerede mig om, at jeg havde muligheden for at klage. Desværre var jeg lidt omtåget, da jeg fik det afvide grundet nerver og fik derfor aldrig spurgt om, HVORDAN man... -
3.G næste år!
ForumindlægHej Da jeg grundet nogle dårlige skriftlige eksamer og derfor er rykket en del ned i snit har jeg valgt at tage 3.G om, men hvorhenne har de samlet den gamle reform til næste år? Jeg bor i KBH området.. Er ikke så vild med at tage et studenterkursus da det er 2 år. BlackBetty -
problemformulering SSO?
ForumindlægHej, Skal igang med min SSO og har valgt et emne i historie der omhandler DKP's forhold til Sovjetunionen og evt Arne Munch-Pedersens hemmelige forsvinden og død i Sovjet. Men er lidt på bar bund, så hvis det er nogle der har nogle forslag til en problemformulering eller en opgave klar vill... -
Hvordan ville i valuere jeres daværende studierapport?
ForumindlægHvordan ville i valuere jeres daværende studierapport? Har i nogle tanker til det? -
Epidemier
ForumindlægHej, Jeg skal skrive om epidemier i srp med fagkombinationen matematik A. Hvordan kan man vinkle sagen mest muligt til samfundsfag B? og hvilke teorier kan man inddrage hertil? -
Hvordan er matematiken på HHX?
ForumindlægHey alle <3 Jeg er meget i tvivl om hvad jeg skal vælge i forhold til ungdomsuddannelser. Jeg interesserer mig særlig meget for matematik og overvejer stærkt HHX. Min eneste bekymring er om Matematik A på HHX kun er økonomi og salgs fokuseret eller om det er almen matematik med fokus på &qu... -
Eksamenssæt
ForumindlægHej, er der nogen der ved, hvor man kan se eksamenssættet for dette års tysk skriftlige eksamen. Jeg vil nemlig gerne se sværhedsgraden, da jeg har valgt tysk på A-niveau... -
Hvilken gymnasial uddannelse skal jeg vælge?
ForumindlægHej Jeg vil gerne vide hvilken gymnasial uddannelse der passer bedst til det jeg vil, og lige nu tænker jeg på at være fysioterapeut, men alt kan ændre sig. Jeg har hørt at det er godt at have en plan. B. Jeg har ikke nogen ideer selv på hvad jeg ellers vil arbejde med, men jeg er meget glad for... -
Bestem en forskrift..
ForumindlægHej allesammen Tabellen viser sammenhørende værdier af trykket P, målt i Pa og temperaturen t målt i oC. Det oplyses, at trykket, målt Pa, med god tilnærmelse kan beskrives ved en lineær funktion g af t. t 5,0 10,1 29,9 40,0 70,2 90,1 P 231,1 235,1 251,1 260,2 285,1... -
naturvidenskabelig grundforløb
ForumindlægHej :D Jeg står og skal vælge et emne i det naturvidenskabelige grundforløb, men ved ik rigtig hvad jeg skal vælge Jeg kunne godt tænke mig noget med kemi, men ved ik helt hvad der kunne være godt og spændende at vælge af emne og problemstillinger indenfor kemi. Det skal helst indeholde et godt o... -
Hvornår får man ca. årskarakter på gymnasiet i år?
ForumindlægOverskriften siger sig selv.. -
Mediefag C - Eksammen Hjælp!!!!
ForumindlægJeg har virkelig brug for hjælp - det haster!!! Hvad menes der med dette? - Valg af formsprog i forhold til genre? Meget gerne et uddybende svar. Jeg ville i øvrigt også hører hvordan eksammen foregår når man skal snakke om sin egen eksammensproduktion, skal man bare snakke generelt om sin film e... -
HASTER !!!
ForumindlægJeg skal til Engelsk B Muntlig imorgen. Jeg har (dødogpine) trukket "On the street". Her bliver man præsenteret for 3 forskellige cases, med folk der af den ene eller anden grund er hjemløse i U.S.A. Nu vil jeg super gerne vide, hvordan jeg laver den bedst mulige fremlæggelse. Vi a... -
Hvilke emner har i haft i oldtidskundskab?
ForumindlægJeg skal have oldtidskundskab i 3g, og kunne godt tænke mig, at vide hvilke (relevante) emner man kommer ind på? -
Eksamen: redoxreaktioner på B-niveau?
ForumindlægHej alle, Jeg skal til eksamen i Kemi B- niveau, hvor vi kan komme op i emnet redoxreaktioner. Eksamenspørgsmålet lyder: Gør rede for begreberne oxidation, reduktion og redoxreaktion. Forklar, hvad man forstår ved oxidationstal og vis, hvordan man afstemmer en redoxreaktion vha. disse. Yd... -
Synopsis?! How to do it ?
ForumindlægHej ! :D.. Jeg skal lave en synopsis til et AT forløb om globalisering. Meen, hvordan er det lige sådan en synopsis laves? Hvad skal med? Og hvordan sætter man sådan en op? Håber I vil hjælpe! -
Hvor mange point for at bestå? //skriftlig
ForumindlægHej! Jeg har lige fået karakter i mundtlig og bestod med et srabet 02, hvilket jeg er utroligt glad for, da jeg trak det emne, jeg har sværest ved Men nu bliver jeg rigtig nervøs, fordi selvom jeg føler det gik godt til skriftlig var der 3 hele store opgaver jeg ikke nåede. Jeg føler dog ... -
matematik skriftlig
ForumindlægNogen der kender til et link, hvor der står beskrevet, hvad man skal kunne til Matematik A i del uden hjælpemidler? jeg har prøvet at kigge på UVM og EMU men kan finde en oversigt over hvad man skal kunne. på forhånd tak. -
Hvad indeholder mat A?
ForumindlægHej :-) Efter sommerferien skal jeg have matematik på a niveau. Jeg kunne godt tænke mig at vide om i synes springet fra b til a er meget stort? Og hvilke nye emner kommer man ind på? -
forstår ikk
ForumindlægAntallet af Facebook-brugere i hele verden for en årrække i perioden 2004-2010. Det antages udviklingen i antallet af Facebook-brugere kan beskrives ved en funktion af typen f(t)=b⋅at Hvor at f(t) beskriver antallet af Facebook-brugere i verden (målt i mio.) t år efter 2004. Benyt...
