Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 12921 til 12940 af 57177
-
Hvad må man tage med til FSA Mundtlig F/K?
ForumindlægHejsa Har hørt noget om at man må tage alle sine noter og fysik mappe med sine opgaver med til prøven men ved ikke om det er rigtigt er det det? Kan ikke huske om det er A eller B men det er den hvor vi er 4 inde af gangen i 2timer -
Konjunktur og omkostningspolitik
ForumindlægEr det rigtigt at omkostningspolitik omfatter Finans og pengepolitik, og konjunkturpolitik omfatter indkomst og valutapolitik? Jeg er kommet helt i tvivl fordi jeg har skrevet 2 forskellige ting i mine noter! På forhånd tak! -
Matematik B eksamen 7. December 2016
ForumindlægHejsa, var oppe i matematik b eksamen her i december. Står i den situation jeg har fået ny computer i mellemtiden, her har jeg så mistet mine matematik noter :(( Nogle der evt. har Matematik B eksamen fra d.7 december 2016 -
comma
ForumindlægHvordan finder jeg ledsætning på engelsk? Jeg ved allerede, hvordan jeg finder det på dansk. Når "ikke" står midt på udsagnsleddet og grundleddet. Men hvordan finder jeg bisætning/ledsætning på english? Kan i også forklare hvordan jeg finder genstandsled på engelsk please Lad ... -
Grundforløb
ForumindlægHvor lang tid varer grundforløbet på et teknisk gymnasium, og hvad er det helt præcist man lærer i det? -
lommeregnerprogrammer
ForumindlægHey... nogen der ved om man kan lave et program der kan løse integraler på en TI-83?? -
TI-82
ForumindlægJeg er ved at undersøge, hvad den konkrete forskel på TI82 og TI83/84 er, men kan ikke rigtigt finde et godt link, der beskriver TI82.Hvis nogen enten kender et link eller er i stand til at ridse forskellene op, vil jeg være taknemmelig.Ideen er naturligvist at spare penge ved at bruge TI82 isted... -
SSO- abstrakt. (haster)
ForumindlægHej alle. Sidder her og er ved at lægge sidste hånd på min SSO om Herman Bang. Og så er det jeg skal skrive et abstrakt om opgaven. På engelsk. Og jeg er blank. Er der nogen der kan inspirere mig lidt? Evt. nogen der har et jeg må læse? /Christine -
Hjælp medie eksamen
ForumindlægHej alle.. Er der nogen der lige kan forklare mig en gang hvordan sådan en mediefags eksamen forløber? jeg skal op imorgen.. på forhånd tak.. mvh mads -
SSO
ForumindlægSSO skal da skrives i et A eller B niveau fag ikke? efter de nye regler må man godt koble SSO mellem 2 fag.. må jeg tage DK og Billedekunst fx? -
hvordan grækerne skelnede mellem tal og størrelser
Forumindlæghej folks! jeg er midt i mit srp....og har lidt svært ved et af spørgsmålene: gør rede for, hvordan de gamle grækere skelnede mellem tal og størrelser? håber der er nogen der kan svare så hurtigt som muligt? så er der også lige en anden ting...: nogen der kender den grønne mat 1 bog? er nemlig i ... -
Gennemsnit
ForumindlægHej Jeg er lige blevet student fra HTX og har opnået et gennemsnit på 11,5. Skolen har ganget mit snit op for mig med 1,06, da jeg har haft 5 A-fag, hvorved jeg lander på 12,2 i snit. Hvis jeg søger ind på universitetet inden for 2 år, hvilket jeg netop er i færd med, må jeg gange med yderlig... -
Historie eksamen!
ForumindlægSkal op i mundtlig historie som den sidste eksamen, og må ærgligt indrømme at jeg ikke aner hvad den går ud på.. Noget med vi selv skal finde materiale og snakke en masse om kildekritik? Nogen der kan hjælpe? Aner heller ingenting om kildekritik, da vi aldrig har brugt det i historie... -
HF på 1 år
ForumindlægHej jeg vil høre om der er nogle der ved om det er muligt at tage en fuld HF på 1 år? -
Produkt - sygeplejerske
ForumindlægHej, jeg skal fremlægge min OSO på fredag omkring sygeplejerske. Jeg har lavet en rapport, men jeg kan simpelthen ikke finde på et produkt dertil... Så er der nogle herinde, der har nogle gode ideer, til hvad mit produkt evt. kunne være? :-) -
Bølgetyper
ForumindlægHejsa. Jeg sidder og laver eksamensspørgsmål og er der en der kan hjælpe mig med at fortælle mig lidt om: impulsbølger, kontinuerte bølger og mekaniske bølger. På forhånd tak :) -
SRP Mat A og sundhed B
ForumindlægHej jeg skal til, at begynde på mit SRP og jeg regner med, at skrive i faget mat A og sundhed B. Er der nogle der har nogle gode emner man kan kombinere de to fag med, og evt. nogle artikler? Kravene fra matematikkens side er, at det er på A niveau eller højere. Kravene fra sundhed er, at der e... -
Matematik A December 2013
ForumindlægHej allesammen Jeg sidder og er i gang med at forbedrede mig, på eksamen til sommer. Derfor vil jeg høre om der er nogen af jer som skulle have lavet matematik A december 2013? Mvh En elev som gerne vil være godt forbedret. -
Hvordan beregner man denne opgave? please hjælp
Forumindlæg!! -
Egnet eller ej
ForumindlægHvis ens vejleder, siger at man ikke er parat til gymnasiet, kan jeg så stadig komme ind? Altså skal jeg til optagelses prøve eller nej?
