Søgning på: tysk disposition eksempel. Resultater: 12941 til 12960 af 36004
  • Brug af Wordmat

    Forumindlæg
    Hej derude Hvordan sætter jeg en brøk i eksponenten i Wordmat? Synes jeg har forsøgt alle mulige taster.... Tine
  • Følsere

    Forumindlæg
    Hej. Mit navn er Ali. Jeg har fået en ny 7 klasse siden jeg blev flyttet. Jeg havde i Min klasse set en dejlige pige men turde ikke at sige noget og det har jeg nu gjort i 3 år uden at sige at jeg elsker hende så meget. Vi har snappet en del med hinanden siden 9 klasse. Efter 9 klasse havde jeg g...
  • Projektuge ideer?

    Forumindlæg
    Hej alle sammen, jeg har projektuge i slutningen af måneden. Vores overordnede emne er: Sundhed. Og jeg er helt blank, er der nogle af jer der ved hvad jeg kan have om, under sundhed? Jeg har haft om Epilepsi sidste år, så noget andet end det.
  • Destillere

    Forumindlæg
    Hvad betyder ' Vi destillere råolien ' ?? :-)
  • hjælp

    Forumindlæg
    Hej, Er der nogen der ved, hvorfor forfattere oftest starter sine romaner med "Til ...."?
  • Nogle der ved hvordan man bliver bedre til læsprøve

    Forumindlæg
    Nogle der har nogle tips til hvordan man kan blive bedre til læseprøve
  • Kumulering af dataer (sheet)

    Forumindlæg
    Hej Jeg er i gang med en opgave hvor jeg er nødt til at have mine dataer over fra sheets til geogebra. Det virker dog ikke så skrev til min lærer, hun svarede med : "Jeg har kun lige åbnet dine data, men jeg kan se, at de skal kumuleres. Dvs lægges sammen trinvist." Jeg ved dog ikke hv...
  • Afgangsprøve

    Forumindlæg
    Jeg har brug for hjælp til at skrive spørgsmål ned, så jeg ved, hvad jeg skal skrive i mit essay Foreksempel: Hvorfor starter mobning? Hvordan kan mobning påvirke samfundet? Hvad kan der gøres for at modvirke mobning?
  • små startup virksomheder ramt af kriser. Hjælp!

    Forumindlæg
    Hej, Nogen der ved hvorfor små nye virksomheder er særligt sårbare overfor kriser, som fx covid-19 og krigen i Ukraine har udløst.
  • PLS HJÆLP ( PROJEḱT UGE)

    Forumindlæg
    jeg skal finde et emne som passer til temaet (på vej) som jeg kan lave et projekt til men har ingen ide er der nogle der maybe har ideer.
  • SRP - Biologi og Psykologi om spiseforstyrrelse

    Forumindlæg
    Hej alle Skal igang med at skrive SRP omkring spiseforstyrrelse. Har i gode idéer til hvordan man kan få båede psykologi og biologi ind i en problemformulering?
  • Hvad skal en perspektivering indeholde?

    Forumindlæg
    Kan nogle hjælpe med at forklrer hvordan en god persoektivereing skrives og hvad den skal indeholde?
  • Praktik i 9.klasse

    Forumindlæg
    Hej jeg skal i praktik i uge 47 og jeg ved virklig ikke, hvad jeg skal tage. Jeg vil gerne havde noget i UK eller US og jeg vil gerne havde at det er lidt naturfagligt orienteret og helst ikke for politisk. Er der nogle der har et froslag? På forhånd tak kh A
  • Israel-Palæstinakonflikten

    Forumindlæg
    Hej jeg hedder Sander Klitgaard og går i 9 klasse. Vi har vores første eksamnen i 9, og vi ved ikke helt hvilket produkt vi kan lave til vores fremlæggelse. Vores hovedemne i klassen er grænser, og vi har valgt at gå i dybden med "Jødeforfølgelse" og hermed er det meget aktuelt at si...
  • Afbrænding af magnesium

    Forumindlæg
    Hvordan ved man, at der vil ske en reaktion mellem magnesium og dioxygen som vil danne stoffet magnesiumoxid? Vi har lært om spændingsrækken - er det den man skal benytte, for at vurdere om denne reaktion vil ske? Kan man benytte spændingsrækken til (udover det om at vurdere om en reaktion mel...
  • SRO - konfidensintervaller

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er igang med at skrive SRO. Jeg skal skrive min sro i musik og matematik. Den matematisk del lyder på: -Gør rede for hvordan man bestemmer statistisk usikkerhed ud fra meningsmålinger og for hvordan statistiske usikkerheder approximeres med udgangspunkt i binomialfordelingen, herunder...
  • Hastighed

    Forumindlæg
    Hej. Hvordan skal man løse opgave b? Jeg får alt for store tal når jeg prøve at regne det ud Mange tak på forhånd.
  • Arbejde på to klinikker?

    Forumindlæg
    Hej, Er det egentlig muligt/tilladt at arbejde hos to tandklinikker som studentermedhjælper? Altså jeg tænker på, om mit nuværende arbejdsplads vil have noget imod, at jeg arbejder hos en anden tandlægekæde end deres?
  • Fravær i procent

    Forumindlæg
    Hej folkens. Jeg har her på det sidste tænkt lidt over, hvor meget er 18 dages fravær i procent?
  • Jeg har fået dette spørgsmål og forstår det ikke.

    Forumindlæg
    Redegør for begreberne elektronegativitet og polaritet, og giv herunder eksempler på en polær og en Upolær kemisk forbindelse. Jeg vil gerne kunne forstå det ordentligt!