Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 13081 til 13100 af 109300
-
Talemåde
ForumindlægHvordan siger man svigermors drøm på engelsk? -
Opnionsbalance, HJÆLP!
ForumindlægHvordan tolker jeg denne figur? Og hvordan regner de det ud i eksemplet med 2011? -
Orddeling på mac-hjælp
ForumindlægHej, hvordan er det nu at man laver orddeling på mac? Jeg har officepakken 2011. -
MAC - hjælp!
ForumindlægHej, hvordan er det nu at man laver orddeling på mac? Jeg har officepakken 2011. -
Eksamen ...
Forumindlæger der nogen som har været i eksamen i Tysk A i maj 2011 ? -
HF Valgfag - e-learning.
ForumindlægJeg har vidst fået lavet rod i den under min tilmelding til HF valgfag som e-learning. Jeg kunne ha svoret jeg i sin tid så at VUC Vestegnen tilbød Kulturfag som sammentrækning af Historie/Religion/Samfundsfag. Jeg har dog nok stirret på for mange hjemmesider for de tilbyder kun Naturfag som sam... -
Faglig supplering og karakterbonusser
ForumindlægHej, Jeg har netop afsluttet gymnasiet (samfundsfaglig linje), og har først nu set lyset: Jeg vil læse medicin. Jeg mangler nogle fag for at komme ind på studiet, og har derfor tænkt mig at læse op på VUC. Jeg har et snit på 9,0 nu her, og lander derfor på 9,72, hvis jeg læser videre inden to ... -
Pencillamin
ForumindlægHejsa. Jeg kan ikke rigtig finde noget om Pencillamin. Har det et andet navn? eller hvad hedder det på engelsk? -
AMISH HASTER!!
Forumindlæghej alle:) jeg skal op til eksamen (9. klasse) i engelsk. jeg skal op i the amish people, og søger viden om det. nogen der har lavet en stil om amish heller har et link :) på forhånd taak PLEASEEEEEE HJÆLPP -
Sproglig linie?
ForumindlægHej Studi! Jeg har tænkt over at skifte til sproglíg linie pga. mat C. Jeg har brug for nogen der kunne hjælpe mig, med at finde uddannelser med de fag, som sprolig linie har! Det ville være kanon dejlig, hvis I ville hjælpe ;D På forhånd tak! -
Hvad skal jeg være?!
ForumindlægJeg sidder her og er virkelig i knibe (det synes jeg ihvertfald selv) Jeg har lige afslutter mit 2. år på gymnasiet. Indtil nu har jeg altid ville læse på jura-uddannelsen. Men vil på den anden side heller ikke bruge hele mit liv på jura, og ikke have noget privatliv ved siden af. Det må bare ik... -
Eksaminer på STX
ForumindlægHej. Jeg ved, at man skal op i 10 eksaminer + antal A-fag over fire, når man går på STX. Er det inklusivt SRP? Og hvilke eksaminer er obligatoriske? Hvis jeg f.eks. har Fys A, skal jeg så op i både mundtlig og skriftlig eksamen i fysik, eller er det kun en af disse? Tak på forhånd. -
The Truman Show, AT
Forumindlæg -
20 årig studerende søger bolig i Århus!
ForumindlægJeg er en glad og rolig 20-årig pige fra Grenaa, som skal starte på handelshøjskolen til september 2011. Derfor søger jeg en lejlighed i Århus hurtigst muligt! Jeg er en meget ansvarsfuld person, som udviser stabilitet og seriøsitet. Jeg er IKKE-ryger og jeg har INGEN husdyr! Hvis i kender nogen... -
ETA-Kæmper de stadig i dag?
ForumindlægHej alle! Jeg skal lave en fremlæggelse om ETA. Jeg er næsten færdig, men mangler bare dette ene spørgsmål: Kæmper ETA stadig i dag, og hvad sker der for tiden? Det ville være rigtig fedt hvis at i ville skrive nogle links, eller bare svare (Og linke et link, derfra hvor i har fået det fr... -
ØKONOMI-, STATISTIK-, ERHVERVSRET-, FINANSERINGSBØGER TIL VIDEREGÅENDE UDDANNELSER.
ForumindlægA guide to Modern Econometrics Af Marno Verbeek 150,- 3. Udgave, 2008, 472 sider paperback ISBN-10 0-470-51769-7 ISBN-13 978-0-470-51769-7 An introduction to qualitative research Af Uwe Flick 100,- 4. Udgave, 2009, 504 sider paperback ISBN-10 1-84787-323-5 ISBN-13 978-1-84787-323-1 Bui... -
AT-Eksamen!
ForumindlægHej alle. Jeg har hårdt brug for hjælp, da jeg står og skal til AT-eksamen mandag. Emnet er kultursammenstød- integration i England, og min fagkombination er engelsk og historie. Men er ikke den største knag til historie, så har brug for noget hjælp ved et af mine spørgsmål som lyder: "Hv... -
Desperat hjælp! Haster!
ForumindlægHej, Skal have valgt til i morgen, hvad jeg vil skrive om. Kan vælge fagene Engelsk-Historie eller Engelsk-Dansk Men er på bar bund, hvad jeg skal skrive!! NEED HEEEELP! På forhånd tak! -
Hvad gør jeg forkert?
ForumindlægHej folkens, Nu er jeg lige startet i syvende klasse og jeg har fået til opgave at skrive om mig selv. Da jeg havde skrevet det, fik jeg min far til at kigge på det, og han sagde at jeg ikke stiller de engelske sætninger rigtigt op. Han gad ikke rigtig forklare det, så derfor håber jeg at I vil ... -
Hjælp til tysk
ForumindlægHej.en som vil komme med et bud på en oversættelse af disse sætninger..må gerne omfomuleres hvis det er:Anden gang de mødtes var på en restaurant, hvor han fortalte hende om hans drømme om at blive læge. Men myndighederne ville ikke give ham lov til at tage studentereksamen, og dermed ikke studer...
