Søgning på: engelske socialister holger drachmann analyse. Resultater: 13081 til 13100 af 45451
-
Opgave - kilder
ForumindlægJeg skal i gang med min dansk-historie opgave. Hvor jeg analyserer "Et Dukkehjem". Er det rigtigt, at man IKKE må analysere SELV? Altså skal man bruge hjælp udefra? Fra diverse kilder? -
ABSTRACT.. helppp
ForumindlægHeej Allesammen Håber der er en som kan hjælpe mig med at skrive en Abstract.. Er igang med min 3. g's opgave og kan simpelthen ikke komme igang med min Abstract.. Jeg skriver i faget eng - his Læst bogen drageløberen og analyserede den .. -
musikvideo
Forumindlæghej allesammen ville spørge om nogen har analyseret musikvideoen "engel af rasmus Seebach" -
hjælp til Slangen i Paradiset af Tove Ditlevsen 1939
ForumindlægHej :), jeg har brug for hjælp til min analyse omkring digtet "Slangen i Paraditset" tak på forhånd :))) -
artikler
Forumindlægkom til at tænke på, hvordan laver man analyse af en artikel og hvilke kilder bliver brugt -
SSO
Forumindlægnu skal jeg se om jeg har det rigtigt.....MAX 15 sider...min 10? help -
Apple's Markedsføringsstrategier?
ForumindlægHej. Jeg skal skrive en analyse af Apple's markedsføringsstrategier med særligt fokus på iPhone på det amerikanske marked.. Jeg skriver i Afsætning og Engelsk. Er der nogen der har nogle gode idéer til modeller, kapitler osv. jeg kan bruge fra afsætningsbogen? Eller evt. andre kilder. På fo... -
en sætning
ForumindlægHvordan siger man på engelsk 'samtidens mennesker'? -
Brudevals
ForumindlægHmm nogen der evt. kender til brudevalsen? for kunne bruge det engelske navn for det hvis det har et? -
the tell-tale story
Forumindlæghar fået opgaven at analysere the tell-tale story af Allan Edgar Poe, i engelsk. Kan ikke rigtigt komme igang. Er der nogen der har læst den eller kender nogle internetsider, hvor jeg kan finde noget om tolkningen af historien?på forhånd tak -
HJÆLP "de nøgne træer"
Forumindlægsidder med en dansk stil om de nøgne træer. opgaven lyder på at skrive en diskussion om Holger Mikkelsens moral. Nogen der har meninger om det og har lyst til at hjælpe?! -
Metoder i dansk og biologi
ForumindlægJeg syntes folk snakker så meget om at man skal kunne snakke i det uendelige om metoder, jeg syntes bare ikke jeg kan finde på mere i de to fag jeg har valgt er der nogle der kan komme i tanke om flere. Jeg har valgt det overordnede emne kloning, etik og moral og har i dansk analyseret og fortol... -
gennem byen en sidste gang
Forumindlæghej er der nogen der har læst gennem byen en sidste gang af Dan Turèll og har en ide om hvad de synes ville være godt at analysere i digtet, eller er der nogen der har lavet en analyse af den -
fars pige
ForumindlægHej allesammen. Skal snart op i dansk, og jeg har valgt at analyserer fars pige af Vibeke Willumsen og ville være virkelig glad, hvis en ville sende mig en af deres analyse om fars pige. -
Fransk... Kender i Tomi Ungerer?
ForumindlægHejJeg ville høre om der er nogen der kender Tomi Ungerers bog "À la Guerre Comme à la Guerre" på engelsk hedder den "Tomi - A childhood under the nazis".Jeg har nemlig tænkt mig at vælge den som min hovedtekst (eller hvad man skal kalde det) til fransk-eksamen som jeg skal op... -
SRP - DISKUSSION??
ForumindlægHej alle, jeg sidder pt og skriver SRP i fagene Engelsk og psykologi. Jeg sidder i den situation at jeg ikke forstår min vejleders 'spørgsmål' og tiden er simpelthen ved at løbe ud, derudover har de ikke svaret mig. Jeg er i tvivl om hvordan man kan todele et diskuterende spørgsmål. Je... -
TCA - modellen
ForumindlægEr der nogle der overordnet kan fortælle mig hvad denne model går ud på? Kan kun finde information om den på engelsk og har svært ved at forstå det.. -
Romeo & Juliet.. Eksamen! :(
ForumindlægHej alle Jeg frygter at trække Romeo & Juliet. Ikke kun pga. det gamle engelsk det er skrevet i, men også hvordan man analyserer Romeo & Juliet. Hvordan analyserer man Romeo & Juliet? -
konflikanalyse
Forumindlæghej, jeg sidder med en engelsk opgave hvor det en punkt bl.a. handler om at jeg skal analysere konflikten, men er ikke sikker på hvilke krag der indegår i at skulle analysere en konflikt? tak på forhånd :) -
SRP - Apartheid
ForumindlægHeej :) Jeg skal snart igang med at skrive studieretningsprojekt i fagene historie og samfundsfag. Jeg skal skrive om emnet Apartheid i Sydafrika, og fået at vide at jeg i samfundsfag blandt andet skal inddrage nogle samfundsfaglige teorier, men jeg er i tvivl om hvilke samfundsfaglige teorier m...
