Andre fag

SRP - DISKUSSION??

17. december 2017 af karo0684 (Slettet) - Niveau: A-niveau

Hej alle, jeg sidder pt og skriver SRP i fagene Engelsk og psykologi.

Jeg sidder i den situation at jeg ikke forstår min vejleders 'spørgsmål' og tiden er simpelthen ved at løbe ud, derudover har de ikke svaret mig.

Jeg er i tvivl om hvordan man kan todele et diskuterende spørgsmål.

Jeg har kort sagt brug for en omformulering af spørgsmålet og jeg håber derfor at der er en venlig sjæl som kan hjælpe mig med dette. Derudover har jeg brug for at få at vide om selvvalgte kilder, er kilder såsom teoretikere som jeg har benyttet mig af længere oppe eller om det er helt nye kilder.


1. Diskuter ligheder og forskelle på, hvordan dokumentaren portrætterer Richard Kuklinskis psykopatiske træk i forhold til artiklen ’’Married to The Iceman’’. Inddrag selvvalgte kilder til en belysning af, hvorvidt omsorgssvigt kan ses som en formildende omstændighed ved udvikling af en dyssocial personlighedsforstyrrelse. 
 

Mange tak - Mvh Karoline :)


Brugbart svar (1)

Svar #1
18. december 2017 af Ganymedes

Nu ved jeg ikke, om du er kommet videre, men jeg forsøger at svare alligevel. :-)

Afhængigt af din analyse før diskussionen skal du lave en komparativ tolkning af, hvordan henholdsvis dokumentaren og artiklen skildrer Richard Kuklinskis psykopatiske træk. Dette skal du så vinkle til noget med omsorgssvigt, hvor du inddrager en tredje kilde, som du benytter til at vurdere, hvorvidt Richard Kuklinskis psykopatiske træk/dyssocial personlighedsforstyrrelse skyldes omsorgssvigt.


Skriv et svar til: SRP - DISKUSSION??

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.