Søgning på: engelske socialister holger drachmann analyse. Resultater: 13141 til 13160 af 45451
  • a letter in engelish :)

    Forumindlæg
    HEJ HVORDAN KAN JEG LAVER EN ENGELSK LETTER ??? TAK
  • Konservative

    Forumindlæg
    Har Det Konservative Folkeparti de sammeholdninger i EU-Parlamentet som de har i Danmark, da jeg blot skal skrive en opgave om de forskellige partier i EU- Parlamentet?
  • Hjælp til Projektarbejde

    Forumindlæg
    Jeg står og skal til at skrive et projektarbejde, som 1. års elev på HHX. Vi har fået temaet Import/Eksport, og hver gruppe er blevet tildelt et emne. Vi har fået Vestas Wind.Det er første gang jeg rigtig skriver projekt, så jeg ved ikke hvordan jeg skal gribe det an. Jeg kan forstå, at Afsætning...
  • Solsort

    Forumindlæg
    Er der nogen der har en analyse af Solsort fra 1962?
  • dansk

    Forumindlæg
    hvad skal man starte med når man analysere en reklame
  • Hvordan foregår Eng. mdt. eksamen?

    Forumindlæg
    Hej:) Da jeg skal til Engelsk mundtlig eksamen imorgen ville jeg blot høre hvordan det kommer til at foregå:D Hilsen Stina :o]
  • Stil

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen som er gode til engelske som kan hjælpe mig med en stil idag......?Håber der er en som er så sød vil bruge sin tid på sidde lidt med mig:-)
  • Tysk påA ???

    Forumindlæg
    Heej Til elever der har/har haft tysk på fortsætterniveau A på STX: Forventes der, at man kan sproget HELT flydende, ligesom der forventes i faget engelsk?
  • Problem-formulering og stillinger

    Forumindlæg
    Pænt goddag.! Jeg skriver i et øjeblik af desperation. Som så mange andre, skal jeg skrive SRP for tiden. Til sidste vejledning vender min vejleder min opgave fuldstændig på hovedet, på trods af godkendt forhåndsmateriale. Jeg har brug for INSPIRATION til en problemformulering og problemstillin...
  • Assignment

    Forumindlæg
    Er en engelsk assignment det samme som et engelsk essay? eller hvordan?
  • Hovedfag: Skal jeg bruge tekst?

    Forumindlæg
    Hej medstuderende! I mit SR-projekt har jeg Engelsk som hovedfag og Samfundsfag som bifag. Mit problem går i al sin enkelhed ud på, at jeg ikke har nået at læse hele min engelske roman - Kernen af min opgave! hvilket jo i sig selv er super dumt. Dog er romanen blevet filmatiseret wuhu! og da d...
  • Reklameanalyse

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen der måske sidder med et analyse-model til reklamer. Jeg skal op i AT og har to reklamer at analysere, hvad er vigtigst at fokusere på? Har evt. vedlagt den ene reklame, så i kan give gode råd:) På forhånd tak:)
  • Hvad skal en filmanalyse i SRP indeholde?

    Forumindlæg
    Tja, overskriften siger vel sig selv... Hvad skal en filmanalyse i SRP indeholde? Normalt skal man jo give resume, personkarakteristik, analysere mht. lys/lyd/klipning osv.. Men skal man også det når det er i SRP? Jeg skriver om unges identitetsdannelse i det senmoderne samfund og skal analyse...
  • Martin A. Hansen

    Forumindlæg
    Hvad var Martin A. Hansen som forfatter osv? Altså socialist? Eller eller eller? :S ved det nemlig ikke (: Og hvorfor? Håber nogen vil svare. Undskyld for dårlig formulering
  • Gode råd, tysk skriftligt

    Forumindlæg
    Jeg søger gode råd til forberedelse til eksamen i tysk. Jeg har skriftligt tysk på tirsdag, og vil være så godt forbedret som muligt. Og gode råd, når man er inde til selve eksamen? :-)
  • Tysk - Die Forelle

    Forumindlæg
    Hej!Er der nogen der har nogle noter til "Die Forelle" af Schubart? Jeg har prøvet at søge på internettet, men jeg har ikke fundet noget... eller måske er det bare mig der er dårlig til at søge :/Jeg er desperat!!!!!!!!!!
  • Essay, citater?

    Forumindlæg
    Hej..Nu er jeg så heldig at jeg har fået lov til at skrive en lille dansk stil. og nu har jeg valgt at skrive et essay, men så kom jeg helt i tvivl. Skal man sætte citater ind der eller er det ikke nødvendigt?
  • noter

    Forumindlæg
    Er der nogen der ligger inde med noter til Theokrits Bruddet med Kyniska eller Adonisfesten?? Jeg står og virkelig mangler nogle!Jeg er meget interesseret i dette og har også rigtig gode noter til meget andet jeg kan sende ud.Min mail er: [email protected]
  • Optagelsesprøve - STX

    Forumindlæg
    Hej folkens, Jeg skal til optagelsesprøve, her om snart. Så ville lige høre om der eventuelt var nogen som har prøvet det, eller ved hvordan det foregår mht. Hjælpemidler, hvad man skal? altså skrive en stil? Mange tak på forhånd.
  • Mundtlig eksamen

    Forumindlæg
    Hejsa, jeg er ved at forberede min mundtlige eksamen, og tænkte på en indledning, der er lidt anderledes end den kedelig: I would like to begin with a presentation of the text. Afterward I would like to compare this with the text .... Altså noget lidt mere fancy