Søgning på: tysk notater. Resultater: 13141 til 13160 af 18469
-
Oversættelse - hvem er han?
ForumindlægHvis jeg skal oversætte den korte sætning 'hvem er han?' til tysk, skal det så blot oversættes til: wer ist er? Er nemlig ikke helt inde i analysen, når det kommer til spørgende pronomener. -
Die Grosse Chance
ForumindlægHej derude. Nogle der har læst teksten ''Die Grosse Chance'' på tysk. Nogle der ved hvilke 3 dilemmaer der er i teksten..... -
oversættelse
Forumindlægtænkte på om en have overskud til at oversætte en dansk teks til tysk for mig. for tysk er virkelig min svaghed og har det for til tirsdag d.15-03-05.. pleas.teksten lyder sådan:En tysk avis bargte sidste år nogle interviews med unge tyskere under 20. læserne erfarer her, hvad der optager* de ung... -
das auge vom bodensee
Forumindlæghej jeg skal lave et referat af historien das auge vom bodensee.... -_- jeg har kun et kapitel selv resten har jeg kun fået fortalt på tysk og hørt på bånd. nogle der kan fortælle bare lidt om den -? -
das auge vom bodensee
Forumindlæghej jeg skal lave et referat af historien das auge vom bodensee.... -_- jeg har kun et kapitel selv resten har jeg kun fået fortalt på tysk og hørt på bånd. nogle der kan fortælle bare lidt om den -? -
das auge vom bodensee
Forumindlæghej jeg skal lave et referat af historien das auge vom bodensee.... -_- jeg har kun et kapitel selv resten har jeg kun fået fortalt på tysk og hørt på bånd. nogle der kan fortælle bare lidt om den -? -
Ballade
ForumindlægHvad kendetegner en tysk "Ballade"? Her tænker jeg på genren af bl.a. Goethe. Jeg mangler nogle træk som jeg evt. kan indblade i min stil om Erlkönig. -
En oversættelse (konjunktiv) - Nogen der vil kigge lidt på den
ForumindlægHej.. Jeg har lavet en tysk oversættelse, hvor der er nogle ting, jeg er usikre på .. Er der venligst en/flere der vil kigge den i gennem og evt. kommentere oversættelsen mht. om det er rigtigt? -
hvordan siger man.....
Forumindlæghvordan siger man:1. og det hele begyndte med at........2. de ville opnå alt som var muligt.....3. denne gang......4. som gik hjemmefra for første gang....på tysk?? -
Deine og Dein.
ForumindlægEr der nogen der gider at forklare mig, hvornår der skal stå 'deine' i en sætning på tysk, og hvornår der skal stå 'dein'? Og hvad er forskellen? -
Perspektivering - Tværfaglig
ForumindlægHej alle Hvordan kan jeg perspektivere ytringsfrihed (tysk/dansk) til racisme? Evt. Et eksempel på ideer til perspektivering, altså hvad jeg kan komme ind på? Ville virkelig hjælpe mig videre! På forhånd, tak! -
haster
Forumindlæghej alle sammen jeg har lavet en tysk opgave håber at der er nogen som gider at skrive noget til eller om den. hvis den har grammatiske eller gradbøjnings fejl vil jeg gerne vide det. hilsen mig -
Checkpoint Charlie
ForumindlægHej Vi skal lave en fremlæggelse på tysk om Checkpoint Charlie. Vores lærer ligger meget vægt på at man skal perspektiverer og sammenligne med Danmark. Hvad kunne evt. være en god perspektiviring og sammenligning? På forhånd tak! -
Sammensatte tider!
ForumindlægHej!Jeg har fået et tysk spørgsmål ang. en tekst. Spørgsmålet lyder:"find en sammensat tid, og gør rede for, hvad der er specielt ved den"Hvad er en sammensat tid :(? -
Kendte mennesker fra Wien
ForumindlægHej, jeg sidder med en tysk ogave om Wien, og jeg skal skrive om kendte mennesker... men jeg kan ikke rigtig finde nogen interessante undtagen mozardt. Kender i nogen ? på forhold tak :) -
HaSTER: Acht Neun Siebenundsiebzig el. Neunundachtzig?
ForumindlægHeej Nogen der ved, hvad sidste års eksamenssæt hedder for Tysk A ved valgfag på STX ? Var det Neun Siebenundsiebzig el. Neunundachtzig el. en helt tredje ?? -
SSO
Forumindlægskal til at skrive større skriftlig opgave i historie, og skal skrive om de der tysker piger.. feltmadrasserne.. så ville høre om der var nogen der havde nogle gode links til det emne eller evt noget andet hjælp?? -
HJÆLP!!!!!!!!!!!
Forumindlæghej alle sammen den her opgave er til imorgen så håber virkelig i kan hjælpe mig jeg skal skrive om mine regler i min familie på tysk håber i kan hjælpe mig tak på forhånd:) -
oversæt
ForumindlægHvordan siger man det her på tysk?: De er venlige, fordi de tog godt imod Michael Mit Bud: Sie send freundliche, weil sie gut gegen Michael nahm. -
Nogle der vil tjekke mit handelsbrev igennem
ForumindlægHej, Jeg har tysk på andet år nu. Jeg har fået til opgave at oversætte to handelsbreve. Hvis der er nogle som vil tjekke det igennem for fejl, så ville jeg blive super glad :-)
