Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 13201 til 13220 af 42938
  • MAT A - HTX

    Forumindlæg
    Hej, jeg er lidt usikker på detaljerne indenfor mundtlig eksamen i matematik A på HTX. Er der nogen der kunne være venlige og forklarer, hvordan eksamen forgår? Tak for hjælpen!
  • efterårsferie, haha

    Forumindlæg
    Hvorfor kalder de det efterårsferie når vi får tonsvis af lektier for? Det burde hedde lektieuge... eller afleveringsugeOgHvor mange gange får man karakterer om året, og hvornår er den første gang?
  • Antal eksamener efter 2.g (ny ordning)

    Forumindlæg
    Jeg er snart færdig med 2.g og er helt vild efter at vide, om der nogen der mon ved, hvor mange eksamener man SKAL have haft efter 2.g? Har hørt både 2 og 3 eksamener?! M
  • Antal mdt. eksamener?

    Forumindlæg
    Hvor mange mdt. eksamener skal man op i i 2g? Jeg har ikke været op i nogen mdt. eksamener i 1g, så kan det passe jeg skal op i tre mdt. eksamener i år?
  • Hvis man dumper matematik B

    Forumindlæg
    Hvis man er tilmeldt et suppleringskursus over sommerferien med matematik A, skal matematik B så være bestået, eller kan man godt gå på kurset selvom man er dumpet?
  • Behøver man beskrive stedet i en novelle?

    Forumindlæg
    Behøver man beskrive stedet i en novelle?? (HASTER)
  • Matematik?? - hjælp.

    Forumindlæg
    Hej. Jeg sidder her, og kom i tanke om - hvad sker der når man ikke har bestået sin eksamen i folkeskolen, altså den skriftlige problemløsning i matematik. Jeg er optaget på gymnasiet, men har ikke klaret selve eksamen godt nok. Jeg håber på svar, så jeg kan falde til ro :) Hvad skal der nu ske?
  • Spørgsmål vedrørende at dumpe

    Forumindlæg
    Hej. Jeg bliver student her om 5 dage. Jeg fik 10 i kemi A mundtlig årskarakter. 10 i kemi A skriftlig årskarakter. Men har lige fået den uheldige nyhed at jeg fik 00 i skriftlig kemi. Og jeg skal op i mundtlig kemi eksamen imorgen. Vil det så sige at jeg ikke kan bruge kemi til noget pga 00 elle...
  • Afskaf årskaraktererne

    Forumindlæg
    I gymnasiet betyder årskaraktererne meget. De er ligeså væsentlige som eksamenskaraktererne, og de vil ofte være afgørende for, om man kommer ind på en uddannelse.Dog vil jeg gerne sætte spørgsmålstegn ved nødvendigheden af disse årskarakterer. Jeg mener ikke, at man burde have årskarakterer (i d...
  • Franskeksamen

    Forumindlæg
    Hej! hvordan forbereder man sig bedst til fransk eksamen? kan man klare sig nogenlunde uden at kunne særlig meget fransk?
  • Hvad tæller som bestået GSK kursus?

    Forumindlæg
    Hej, jeg går i øjeblikket på gsk kursus i matematik og spansk, og skal til eksamen her i maj og juni. Jeg er lidt i tvivl om hvordan man udregner om man har bestået eller aj? Er det gennemsnittet af den samlede karakter i faget? Så hvis man fx f&#2...
  • egentlig vektor

    Forumindlæg
    hvad forstår man ved en egentlig vektor? Er den forskellige fra nulvektoren eller hvorledes er det?
  • Ortogonale linier

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg kan ikke se, hvorfor a2 = -1/a1 i beviset omkring ortogonale linier.
  • Analyse af Glæden ved sko

    Forumindlæg
    Søger en analyse eller hjælp til analyse af Maj-Britt Willumsens essay "Glæden ved sko".. Helst hurtigst muligt :) Mvh Jeanne
  • Tænke Tænke

    Forumindlæg
    Heej Jeg er i gang med at lave en formelsamling til andengradsligninger samt polynomier. Mit spørgsmål er så, kan en formelsamling indeholde ”beviser” ang. andengradsligninger og polynomier?
  • Gennemsnit ?

    Forumindlæg
    Jeg hører at man skal have over 6 i sit eksamensgennemsnit for at få sin hue ? Det er ikke et samlet gennemsnit af årskarakter og eksamenskarakter der blot skal være over 6. Er det rigtigt ?
  • gennemsnit?

    Forumindlæg
    Nu er det jeg går og bliver lidt forvirret. Det omkring karakter beregning. Jeg har fået at vide at jeg skal oppe i alle mine skriftlige fag, dvs. Dansk, Engelsk, Spansk, International øk, og Afsætning. Har 5 A fag. Det mit 3 år. Det jeg vil spørger om, er når man skal gange hele sin gennemsnit...
  • Undervise i fysik.

    Forumindlæg
    Nogen derude som er intresseret i hjælpe en gym elev i fysik b, inden jeg skal op mundtlg, det vil self være mod betaling :) ?
  • Lærervikar?

    Forumindlæg
    Jeg kunne godt tænke mig at arbejde som lærervikar efter sommerferien, jeg går også på lærerseminariet, men undrede mig over om arbejdet ikke går ud over skolen? Altså vil ikke arbejde fuldtid eller deltid men bare en gang om ugen, kan det lade sig gøre?
  • Et par timers hjælp til biostatistik søges

    Forumindlæg
    Hej Jeg søger en, der er villig til at hjæpe mig med en opgave i biostatistik, hvor der bl.a. indgår regressionsanalyser og linearitetstjek. Det drejer sig om maks. et par gange med få timer. Nogen der kan hjælpe? :-)