Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 13201 til 13220 af 42938
-
MAT A - HTX
ForumindlægHej, jeg er lidt usikker på detaljerne indenfor mundtlig eksamen i matematik A på HTX. Er der nogen der kunne være venlige og forklarer, hvordan eksamen forgår? Tak for hjælpen! -
efterårsferie, haha
ForumindlægHvorfor kalder de det efterårsferie når vi får tonsvis af lektier for? Det burde hedde lektieuge... eller afleveringsugeOgHvor mange gange får man karakterer om året, og hvornår er den første gang? -
Antal eksamener efter 2.g (ny ordning)
ForumindlægJeg er snart færdig med 2.g og er helt vild efter at vide, om der nogen der mon ved, hvor mange eksamener man SKAL have haft efter 2.g? Har hørt både 2 og 3 eksamener?! M -
Antal mdt. eksamener?
ForumindlægHvor mange mdt. eksamener skal man op i i 2g? Jeg har ikke været op i nogen mdt. eksamener i 1g, så kan det passe jeg skal op i tre mdt. eksamener i år? -
Hvis man dumper matematik B
ForumindlægHvis man er tilmeldt et suppleringskursus over sommerferien med matematik A, skal matematik B så være bestået, eller kan man godt gå på kurset selvom man er dumpet? -
Behøver man beskrive stedet i en novelle?
ForumindlægBehøver man beskrive stedet i en novelle?? (HASTER) -
Matematik?? - hjælp.
ForumindlægHej. Jeg sidder her, og kom i tanke om - hvad sker der når man ikke har bestået sin eksamen i folkeskolen, altså den skriftlige problemløsning i matematik. Jeg er optaget på gymnasiet, men har ikke klaret selve eksamen godt nok. Jeg håber på svar, så jeg kan falde til ro :) Hvad skal der nu ske? -
Spørgsmål vedrørende at dumpe
ForumindlægHej. Jeg bliver student her om 5 dage. Jeg fik 10 i kemi A mundtlig årskarakter. 10 i kemi A skriftlig årskarakter. Men har lige fået den uheldige nyhed at jeg fik 00 i skriftlig kemi. Og jeg skal op i mundtlig kemi eksamen imorgen. Vil det så sige at jeg ikke kan bruge kemi til noget pga 00 elle... -
Afskaf årskaraktererne
ForumindlægI gymnasiet betyder årskaraktererne meget. De er ligeså væsentlige som eksamenskaraktererne, og de vil ofte være afgørende for, om man kommer ind på en uddannelse.Dog vil jeg gerne sætte spørgsmålstegn ved nødvendigheden af disse årskarakterer. Jeg mener ikke, at man burde have årskarakterer (i d... -
Franskeksamen
ForumindlægHej! hvordan forbereder man sig bedst til fransk eksamen? kan man klare sig nogenlunde uden at kunne særlig meget fransk? -
Hvad tæller som bestået GSK kursus?
ForumindlægHej, jeg går i øjeblikket på gsk kursus i matematik og spansk, og skal til eksamen her i maj og juni. Jeg er lidt i tvivl om hvordan man udregner om man har bestået eller aj? Er det gennemsnittet af den samlede karakter i faget? Så hvis man fx f... -
egentlig vektor
Forumindlæghvad forstår man ved en egentlig vektor? Er den forskellige fra nulvektoren eller hvorledes er det? -
Ortogonale linier
ForumindlægHej alle. Jeg kan ikke se, hvorfor a2 = -1/a1 i beviset omkring ortogonale linier. -
Analyse af Glæden ved sko
ForumindlægSøger en analyse eller hjælp til analyse af Maj-Britt Willumsens essay "Glæden ved sko".. Helst hurtigst muligt :) Mvh Jeanne -
Tænke Tænke
ForumindlægHeej Jeg er i gang med at lave en formelsamling til andengradsligninger samt polynomier. Mit spørgsmål er så, kan en formelsamling indeholde ”beviser” ang. andengradsligninger og polynomier? -
Gennemsnit ?
ForumindlægJeg hører at man skal have over 6 i sit eksamensgennemsnit for at få sin hue ? Det er ikke et samlet gennemsnit af årskarakter og eksamenskarakter der blot skal være over 6. Er det rigtigt ? -
gennemsnit?
ForumindlægNu er det jeg går og bliver lidt forvirret. Det omkring karakter beregning. Jeg har fået at vide at jeg skal oppe i alle mine skriftlige fag, dvs. Dansk, Engelsk, Spansk, International øk, og Afsætning. Har 5 A fag. Det mit 3 år. Det jeg vil spørger om, er når man skal gange hele sin gennemsnit... -
Undervise i fysik.
ForumindlægNogen derude som er intresseret i hjælpe en gym elev i fysik b, inden jeg skal op mundtlg, det vil self være mod betaling :) ? -
Lærervikar?
ForumindlægJeg kunne godt tænke mig at arbejde som lærervikar efter sommerferien, jeg går også på lærerseminariet, men undrede mig over om arbejdet ikke går ud over skolen? Altså vil ikke arbejde fuldtid eller deltid men bare en gang om ugen, kan det lade sig gøre? -
Et par timers hjælp til biostatistik søges
ForumindlægHej Jeg søger en, der er villig til at hjæpe mig med en opgave i biostatistik, hvor der bl.a. indgår regressionsanalyser og linearitetstjek. Det drejer sig om maks. et par gange med få timer. Nogen der kan hjælpe? :-)
