Søgning på: matematik a stx maj 2013. Resultater: 13201 til 13220 af 160718
-
Matematik eksamen i HHX - hjælp
ForumindlægJeg skal op til skriftlig matematik på fredag - jeg vil være ærlig og sige at jeg ikke har følgt med eftersom en konflikt jeg har med min lærer som ikke kan lige mig - nu har vi trukket mundtlig matematik og jeg ved ikke helt hvad ska gøre - nogle tip til kunne øve sig eller folk med noter ? -
Hjæææælp Matematik :'(
ForumindlægJeg er igang med en matematik aflvering... Men jeg er faldet over et spørgsmål, som jeg ikke rigtig kan finde svaret på :/ Definer begreberne Hypotenusen, hosliggende katete og modstående katete. Håber i kan hjælpe tak for hjælpen :) -
ægyptisk matematik... dt hasteerrrrrrrrrr
Forumindlægjeg skal skrive om ægyptisk matematik... i historie del skal jeg skrive om samfundsstruktur i oldtiden og plus skal jeg have særlig fokus på skriver? jeg sidder fast her... hvad skal jeg skrive om skriver????????????????????????? plzzzzzzzzzzzzzzzz hjælppppppppp -
H. LUNDBECK A/S
ForumindlægHej ville lige høre om der er nogen, der skriver om medicinal virksomheden H. Lundbeck A/S i SRP? hvis ja, vil du så ikke skrive din mail, så kan vi hjælpe hinanden med det i SRP perioden? Jeg skrive SRP i VØ, Afsætning og finansiering. Glæder mig at høre fra jer mvh malyandasli -
A dry white season
ForumindlægHej alle! Jeg sidder og er i gang med min SRP opgave, og har fået til opgave at lave en fortolkning og analyse af romanen A dry white season, hvor hovedvægten ligger i en karakteristik af manden Ben Du Toit.. - en som har en gammel opgave liggende? Kunne godt bruge hjælp til at finde de ... -
Ege Ovne A/S
ForumindlægHej. Jeg sidder med en gammel eksamens opgave omkring Ege Ovne A/S. Den er fra foråret 2006, hvis det siger nogen noget ? Mit spørgsmål går på den første opgave, hvor jege r i tvivl om hvilken differentieringsstrategi de anvender, hvis der er nogle der kan være behjælpelige, ville det være rigtig... -
To kill a mockingbird
ForumindlægJeg skal skrive en større skriftlig opgave om "To kill a mockingbird" af Harper Lee.Er der eventuelt nogen, der har tips til gode bøger om forfatteren, hjemmesider vedrørende bogen eller generelt noter, så er I meget velkommen til at give et svar... Så ville jeg blive mægtig glad! -
EØ-A eksamen - karakterinterval ?
ForumindlægHej alle ! Nu er det efterhånden en uge siden, at vi var oppe i EØ-A skriftligt, og jeg er virkeligt spændt på hvad jeg får. Er der nogle der ved ca. hvordan karakintervallet er - altså bare ca. ? Eksempelvis 100-95 = 11 94-85 = 10 84-75 = 9 mvh. Bent ! -
skriftlig eksamen Fysik A
ForumindlægHej SP Er der nogen herinde der ved hvor man kan finde gamle opgave sæt til fysik A skriftlig?? Evt et link/hjemmeside :-) Ville virkelig været fedt da jeg gerne vil lave en masssssse gamle sæt før jeg skal op til eksamen på tirsdag God kristihimmelfart derude! -
Ege Ovne A/S
ForumindlægGodaften! Jeg er fuld gang med en eksamens opgave omkring Ege Ovne A/S fra foråret 2006. Jeg ville høre om i kære bruger derude havde noget jeg kunne bruge som inspiration eller havde selve opgaven! Specielt opgave 5 da jeg har utrolig svært med afslutningsskema. Håber i kan hjælpe mig! mvh. -
Hjælp til Mat A eksamen
ForumindlægHej, jeg er en dreng på 19 år, som skal til mundtlig Mat-A eksamen d. 10 juni. Jeg søger en som kan hjælpe mig med at øve og forberede mig på eksamen - mod betaling selvfølgelig. Eksamens spørgsmålene er vedlagt denne besked. Jeg bor i Holte lidt uden for KBH. Tlf: 27221008 Mvh Nikolaj Bak -
Mundtlig eksamen A-niveau.
ForumindlægKære alle. Jeg tænkte på at oprette et indlæg vedr. dansk eksamen på A-niveau. Hvis folk har erfaringer fra deres eksaminer, er de velkommen til at fortælle om dem. De andre som skal til mundtlig eksamen, kan stille spørgsmål i, hvad de er i tvivl om, og hvordan de har tænkt sig at forberede ... -
Jernstøberi GAMAS A/S
ForumindlægJeg søger en vejledende løsningen i denne opgave (Jernstøberi Gamas A/S). Er der nogen der kan hjælpe? Nogle der skan svare på disse spørgsmål: Lønforbrug i produktionen i december udgør kr. 3.160 - hvordan skal dette bogføres? Reparation af en varebil for kr. 58 er ved en fejl blevet debitere... -
I have a dream-tendens?
ForumindlægHej allesammen! Jeg er igang med at skrive og skal til at skrive om der er en tendens i Martin Luther Kings "I have a dream"-tale. Jeg er er lidt i tvivl.. Mener selv at det at han selv er en afroamerikaner gør at han automatisk har en tendens til at stille de sorte i et bedre lys, me... -
Reklamer i dansk A
ForumindlægHej. Jeg går på HF og er i gang med at skrive min SSO (større skriftlig opgave) om reklamer i dansk A. Mit første punkt hedder: der ønskes en redegørelse for, hvad der definerer reklamen Jeg har indtil videre skrevet lidt om reklamen generelt og reklametype (trykt reklame og tv-reklame), me... -
Trigometri a niveau
ForumindlægEr helt fortabt i trigometri, håber nogen kan hjælpe?! 1. Bevis, at et punkt P(x,y) ved spejling i linjen med ligning y=x sendes over i punktet med koordinatsættet (y,x) 2. Lad en vinkel have radiantallet t og antag, at vinklen er placeret som centervinkel i en cirkel med radius r. Med b betegne... -
Matematik mundtlig eksamen
ForumindlægHey der ude i det varme sommer vejr!? Jeg skal til mundtlig matematik her om 2 dage, og er lidt på røven, som altid har jeg valgt at begynde på det lige inden jeg skal være klar. Jeg har noget tekst som jeg skal have lavet om det opgaver i excel, og da excel langt fra er min stærkeste side hå... -
Studieretningsprojekt 2g Fysik/Matematik
ForumindlægHej, Jeg sidder desværre fast i min 2gs opgave om tyngdepunkter og inertimomenter. MATEMATIK * Som faglige mål skal kunne være i stand til at benytte integralregning og summer til definition og udregnin af massemidtpunkter og inertimomenter. * Kunne skifte variabel i integraler, samt kunne skel... -
Matematik FSA bproblemregning
ForumindlægHej Vil være super dejligt hvis der var nogen som lige kunne hjælpe mig med den her matematik opg. Den lyder sådan her! Opgavebeskrivelse. i bueskydning kan man score point fra 1-10 den yderste ring giver 1 point, og den inderste ring giver 10. I en serie med 36 pile scorede clara i alt 17... -
I am a black woman
ForumindlægNogen der evt. har læst digtet: I am a black woman? Den er således: I am a black woman the music of my song some sweet arpeggio of tears is written in a minor key and I can be heard humming in the night Can be heard humming in the night I saw my mate leap screaming to the sea and I/with ...
