Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 13241 til 13260 af 42938
-
Oplæsning af matematik på A niveau
ForumindlægJeg har overvejet kraftigt at læse mit matematik op på A niveau når jeg snart er færdig på gym. Baggrunden for mine overvejelser er at det er et krav for mange videreuddannelser og at jeg dumpede matematik B skriftlig eksamen. Problemet er bare at jeg med sikkerhed skal op i både skriftlig og mu... -
Problemformulering
ForumindlægHej alle! Jeg har brug for hjælp til at lave en problemformulering til min dansk-historie opgave. Jeg har valgt at have om oplysningstiden, og underemnet "menneskerettigheder", derfor skal jeg lave en problemformulering som omhandler noget omkring dette emne. Nogle ideer? :-) -
Rydbergformlen
ForumindlægHej Gælder Rydbergformlen kun for hydrogen, eller gælder den også for andre grundstoffer? -
Oversættelsesprogram
ForumindlægNogle som ved hvor man kan downloade et program så man kan oversætte dansk til engelsk og engelsk til dansk uden at være på internettet? Jeg skal til mundtlig engelsk og kunne godt bruge et program når jeg sidder i forberedelsen, er der nogen der kan hjælpe? Ville være sååå dejligt!. -
Disposition - Emner?
ForumindlægSidder og laver min Dispositon til Mundtlig engelsk FSA og kom så til at tænke på de forsellige emner . Jeg er lidt løbet panden mod en mur, har intet emne at skrive om! Vil finde et godt emne der samtidig er intresandt, Har i nogle forslag ? -
Udregning af gennemsnit?
ForumindlægVille lige høre om nogle kan fortælle mig hvilke fag jeg skal regne med i mit gennemsnit? Har/vil afslutte følgende fag inden sommer: Dansk A mundtlig Dansk A skriftlig Engelsk B Mundligt Engelsk B Skriftlig Matematik B Mundtlig Matematik B Skriftlig Biologi B Mediefag C Tysk C Naturvidenskabelig... -
er jeg bestået eller dumpet?
Forumindlæghey, jeg har et lille problem, vil gerne starte min videregående uddannelse som kræver at jeg har bestået matematik på B niveau.. jeg har haft matematik på A niveau som studieretningsfag, men i årskarakter fik jeg 00 - 00... jeg kom dog op til eksamen i mundtligt og bestod med 02... dvs jeg har ... -
AT-synopsis indhold
ForumindlægHej. Jeg skal snart til at skrive at-synopsis, nem er lidt usikker på hvad jeg egentlig skal skrive. Er det valg af metoder og hvordan jeg vil undersøge forskellige ting der skal skrives under mine ad1, ad2, ad3 osv. Eller er det hvad jeg har fundet frem til det? Det er jo det jeg ikke skr... -
Ukendte ord..
ForumindlægHej, har du nogle ord som der ikke er så mange der ved hvad betyder eller i det hele taget nogle seje ord såsom: Onomatipoietikon=lydord... Som kan bruges til den danske mundtlige eksame.. -
Optagelsesprøve
ForumindlægHej allesammen. Jeg skal op til optagelesprøve på stx. Er er nogen der har været til optagelsesprøve, som kan fortælle mig, hvad det endelig handler om? Er der mundtlige eller skriftlig, og hvad kan der fx. være? -
Bestået eller ej?
ForumindlægHej Jeg er matematisk sproglig student. Jeg havde matematik på A-niveau i 3.g og gik til eksamen i dette. Imidlertid dumpede jeg min mundtlige eksamen i Mat A i 3.g. Jeg var ikke til eksamen i Mat B i 2.g. og fik 8 i årskarakter (13-skalaen) Mit spørgsmål er nu, om jeg har Mat B eller om jeg hv... -
spørgsmål til EP
ForumindlægHeeY Folkens :) Ville lige høre om der er nogen derude som vidste noget om eksamensprojekt :) Jeg går i HF og slutter nu her. Men det jeg egentlig ville hører noget om er hvordan eksamen kommer til at forløbe sig. Min lærer forklarede at udfra den synopsis vi skrev kommer vi kun til at snakke... -
Privat lærer søges!!!!!
ForumindlægHej. Jeg skal til matematik B mundtlig eksamen i slutningen af måneden. Jeg har 15 eksamens spørgsmål, som skal laves. Jeg kan trække et spørgsmål, som jeg så skal op i, og har 30 min forberelse. Jeg søger en der vil lave alle 15 opgaver med udregninger. + et dokument ved siden, som forklarer... -
SRP om Voltaire og Rousseau?
ForumindlægHey, Jeg vil gerne skrive SRP om Voltaire og Rousseau, men jeg har tænkt mig at vælge engelsk og fransk - er det umiddelbart muligt at gøre brug af de to fag i forhold til de to filosoffer og kan jeg koble dem til engelsk oplysningshistorie? -
Dansk eksamensoplæg
ForumindlægJeg er i gang med at læse op til dansk mundtlige eksamen på hhx og skal derfor skrive oplæg til de forskellige perioder vi har været igennem. Kan det virkelig passe at man overhovedet ikke kan finde nogen oplæg på hverken studieportalen eller studienet som inspirationsmateriale? Jeg kunne virkeli... -
Opgave om lys
ForumindlægHej!Er pludselige blevet i tvivl om en ellers ret simpel opgave:Gult lys med bølgelængden 590 nm sendes gennem et gitter og afbøjningsvinkel til 1. ordens prikken måles til 20,73.a) Beregne gitter konstantenb) Bestem antallet af rilder pr. mm i gitteretDet er b jeg har problemer med. A har jeg lø... -
gennemsnit?
Forumindlægheeej Går på hhx 3 år og er blevet lidt i tvivl om hvordan man regner gennemsnittet når man bliver færdig? synes det hele er helt forvirring. kan ikke åbne det ark hvor man regner gennemsnit. hvad hvis man har fået dårlige årskarakter? skal de s alle regnes med selvom män ikke skal op i alle... -
Karaktergennemsnit?
ForumindlægHej alle. Nu har jeg snakket med ret mange efterhånden, og der er meget stor uenighed om, hvorvidt de fag, man ikke kommer op i, bliver direkte overført som en eksamenskarakter. Så mit spørgsmål er vel bare: gør de det? For inde på Lectio, kan jeg se, at der står Kemi C, vægt : 1 .. Og jeg ska... -
2 karaktere i fort. sprog
ForumindlægJeg har fortsætter tysk, dvs. tysk på b-niveau.Inde på Lection, som vores skole bruger tiul karaktergivning, kan jeg se, at jeg har to karakterer for tysk, både mundtligt og skriftlig. Kan det passe, skal der ikke kun gives en fælles karakter, når det er b-niveau? -
En tanke.
ForumindlægI 2.g vil jeg kun få 2 eksamener, fordi jeg vælger 5 højniveausfag. Jeg har tænkt mig at afslutte tysk på b-niveau. Ville jeg på nogen måde kunne få lov til at få en ekstra eksamen? Her tænker jeg på at skrive skriftlig tysk med tredje g'erne. Jeg vil stadig blot afslutte tysk mundtlig på b-n...
