Matematik
Privat lærer søges!!!!!
Hej. Jeg skal til matematik B mundtlig eksamen i slutningen af måneden.
Jeg har 15 eksamens spørgsmål, som skal laves. Jeg kan trække et spørgsmål, som jeg så skal op i, og har 30 min forberelse.
Jeg søger en der vil lave alle 15 opgaver med udregninger. + et dokument ved siden, som forklarer alle opgaver til punkt og prikke, så jeg kan forstå det hele. Dette dokument skal virke, som mit "manuskript."
Håber på en masse hjælp!
Tak på forhånd!
Svar #1
11. juni 2014 af cornpop (Slettet)
Du vil simpelthen have en anden til at lave hele din eksamen for dig og så lære en andens arbejde udenad?
Svar #2
12. juni 2014 af Christianiversen2 (Slettet)
Du kan på studienet.dk finde nogle ret gode kompendier. Men du dør jo uanset hvad til eksamen hvis du ikke har nok forståelse til at sammensætte et kompendie selv. Og der er tid nok til at lære og forstå ret store dele af pensum hvis du først skal op i slutningen af måneden. Tro mig.
Svar #3
12. juni 2014 af PeterValberg
FriViden.dk har altså mange glimrende videoer om de fleste
emner, du skal lave forberedelse til (også beviser).
se dette [ LINK ]
Svar #4
13. juni 2014 af Hijsa
Hej,
Jeg stod i samme situation som dig sidste år. Jeg skulle op til mundtlig matematik B sidst i juni måned, men havde ikke forstået store dele af pensum.
Jeg tog hurtigt en beslutning om at jeg simpelthen måtte tage mig sammen og repitere hele pensum på samme tid med at jeg lavede hvert enkelt eksamensspørgsmål fra punkt til prikke, sådan at jeg også forstod det jeg skrev. Jeg fandt en masse besvarelselser af andres eksamensspørgsmål på bl.a. studienet og studieportalen, men der var ingen som rigtigt kunne bruges 100 % i forhold til mine egne eksamensspørgsmål.
Det jeg prøver at sige er, at du ikke kan forvente at en anden laver dit arbejde. Uanset om du får en til at gøre det, vil du ikke forstå noget som helst af stoffet. Du vil stå til eksamen og være at for klamret til dine eksamensnoter (som du forresten ikke selv har lavet) og så vil din lærer højst sandsynligt prøve at få dig til at ligge noterne fra dig, for at vise hvad du selv kan. Til eksamen skal du nemlig frigøre dig fra dine noter, og det vil du ikke kunne gøre hvis du ikke har styr på stoffet.
Så du kan umuligt få en succesfuld eksamen hvis du ikke selv laver arbejdet. Du får med andre ord intet ud af at andre laver dine noter for dig. Og det er ikke kun ment som: "Du snyder kun dig selv bla bla bal", men også realistisk set, hvis du ikke forstå matematikken kan du ikke få noget ud af noterne.
Skriv et svar til: Privat lærer søges!!!!!
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.