Søgning på: engelsk eksamen 2010 stx. Resultater: 13281 til 13300 af 60468
-
samfunds fag eksamen
ForumindlægHej jeg er i gang med en opgave i samfundsfag om jeg håber i kan hjælpe lidt med ? Hvad er DF's holdninger til FN og EU? hvorfor vil DF have grænsekontroll ? hvorfor er DF så populært? -
Spansk studenter eksamen
ForumindlægHej Alle, Jeg har fået min skriftligeeksamen i spansk tilbage og har fået 02. Er der nogle der vil kigge på den, og komme med feedback, om i synes 02 er retfærdigt ? For jeg synes selv det er en forkert karrakter. Álvaro Neil, el biciclown A. Álvaro llega a un pueblo pequ... -
HJÆLP VIGTIGT EKSAMEN OM FÅ TIMER!
ForumindlægNogle som vil være søde at hjælpe mig med at svarer på dette spørgsmål: Forklar hvordan man udleder formlen * a * b * sin(C) for arealet af en trekant og vis eksempler på anvendelse af formlen. Jeg er helt blank selv! HJÆLP, HJÆLP, HJÆLP! -
HJÆLP! 24 timers forberedelses eksamen!
ForumindlægHej! Jeg skal op til historie imorgen, og har stort set styr på alt, men dog kan jeg intet finde om hvorfor Versailles traktaten blev lavet. Er der en, som meget kort kan forklare hvorfor den blev lavet? -
Forberedelse til mundtlig eksamen
ForumindlægMit spørgsmål er egentlig bare, hvordan I forbereder jer til mundtlige eksamener? Jeg skrive nemlig altid, alt hvad jeg skal sige ned, som et manuskript, og så øver jeg mig på det, til jeg kan det udenad. Det tager rigtig lang tid, så ville være rart med noget inspiration fra jer, om hvordan i gø... -
Problemstilling til matematik eksamen
ForumindlægHejsa Jeg vil gerne spørge om ideer til min problemstilling til min eksamensopgave. Jeg skal have så mange af ee nedslående emner med ind i min opgave, som overhovedet muligt, og som giver bedst mulig mening. Ligninger Omkreds Areal Målestoksforhold Rumfang Vægt - masse - massefylde Pytha... -
Hjælp til valg af delemne til historie eksamen
ForumindlægHej alle Jeg har trukket mundtlig historie og delemnet mellemkrigstiden. Jeg har en prolematik der lyder: Hvilke konsekvenser opstod der af mellemkrigstiden i Danmark? Jeg skal nu finde et underemne som jeg kan arbejde med som passer under denne problematik, dog er jeg blank for ideer og spørger... -
Dansk A Eksamen
ForumindlægHej, nogen der ved, hvor man kan finde gamle eksamenssæt for Dansk A (skriftlig)? Er ik så god til Dansk og vil nemlig gerne øve mig på dem. -
Eksamen Tirsdag - Plz help ;)
ForumindlægHvis der er nogle som har notater el.ligende til følgende tekster, er jeg meget interesseret ;) :-BLut und Ehre-Jensites der stille-Kinder sind i Erben-Der Fischer-Thank the Lord-Masken-Die leiden des jungen K-Der teufel mit den drei goldenen HaarenPå forhånd tak ;) -
Lidt spørgsmål inden eksamen...
ForumindlægHer er lidt spørgsmål. Håber der er nogen der vil svare for det ville hjælpe mig meget...1. Hvis man substituerer en alkohol, hvordan kan det så være at det oftest er OH-gruppen som substitiueres og ikke bare et h-atom. Kan der ikke være både en OH gruppe og fx Cl på et molekyle eller skyldes det... -
matricer: skal op til eksamen i morgen.
Forumindlægen der kan hjælpe med dette spørgsmål som jeg har vedhæftet? jeg gætter selv på svaret c. men det er sikkert forkert, er der en der kan hjælpe? -
Samf C eksamen
ForumindlægHej jeg står i en latterlig situation.. har lige noget jeg skal ha svar på.. men kan ikk selv svare på dem, så det ku være der var nogle dygtige folk herinde. Integrationsformer?? Rollemodeller?? Norm?? Social Værdi?? Rollokonflikter???håber der er nogle der vil hjælpe.. tark -
Oplæsning af skriftlig dansk eksamen.
ForumindlægHej alle sammen Jeg har hermed trukket dansk eksamne, som jeg skal op i, om ikke så længe, og jeg ville lige hører ad, hvilke "emner" man kan risikere at komme op i. Her tænkte jeg ting som essay, dagbog, etc. Tak for hjælpen ;) -
Jordens Alder (Eksamen)
ForumindlægJeg skal snart op i noget som hedder AT. Vi er delt i grupper, og hver gruppe medlem har 8 min til at fortælle om sit emne. Vi har alle overemnet "Jordens Alder" og jeg skal fortælle om hvordan man bestemmte jordens alder ved "afkøling af kugler" dengang OG hvorfor dette ikke ... -
dansk eksamen -hvad gør jeg?
ForumindlægHej. Jeg sidder og forbereder mig til dansk til mandag.. hvordan er det mest hensigtsmæssigt at forberede sig? Jeg overvejer at lave et skema, så jeg til hver periode kan overskue hvilke tekster vi har læst dér... Så er mit spørgsmål så om, når man skal op, og trækker et spørgsmål, er det så nok ... -
etik!!! eksamen i morgen
Forumindlægjeg stiller min lærer et spørgsmål om etik og han svare følgende: jeg tænker bl.a. på, at ingen af etikkerne som udgangspunkt mener, at det er i orden at slå ihjel. Når det analyseres nærmere kan det dog findes nødvendigt at dræbe, om end det stadig ikke betragtes som den bedste og mest prisværd... -
Juni eksam opgave hjælp
ForumindlægPeter optager et lån på 840 000 kr. Lånet betales tilbage med 120 ydelser til en rente på 0,5% pr. termin. a) Gør rede for, at ydelsen er 9325,72 kr. pr. termin. Efter 80 betalte ydelser tilbydes Peter et lån med en lavere rente. Han betaler derfor restgælden på lånet ved at optage e... -
Eksame spildevand og ton
ForumindlægHej jeg skal lave min eksamensopgave, er der nogle som vil hjælpe mig med hvordan ejg regner opgaverne ud? Opgaven er på billedet ved vedhæftet fil -
FSA Fysik Eksamen 23/6.
ForumindlægJeg ville høre om der er nogle af jer, der har nogle gode fysik noter, som jeg kunne få? Eller nogle gode råd. Det haster forholdsvis meget. Jeg skal op imorgen mandag. Jeg skal blandt andet op i: KEMI: - Syrer baser - Salte (inddampning, opløsning, ion-bindinger) - Grundstoffer (det period... -
Hjælp til eksamen om BIG BANG TEORI !
ForumindlægHey :) Jeg har truket et spørgsmål der hedder: - En mundlig præsentation af Den moderne fysiske beskrivelse af universet og fysikkens skabelsesteori (Big Bang teorien). Har i ikke nogle gode råd til hvad der er relevant at inddrage ? . Hvad skal jeg skrive om ? Er helt blank :/ ! Help ! <3
