Søgning på: matematik a stx maj 2013. Resultater: 13281 til 13300 af 160718
-
Hjææælp..Har brug for hjælp til matematik.
ForumindlægHej mit spørgesmål er.. Jeg er ui gang med at lave en blækregning der handler om vikingskibe(fsa 2006) Jeg mangler at nogen svar så please hjælp mig hvis I ved eller kender svarene. 2.6.. 3.2..3.3..3.4..5.3 Please hjælp mig med dem det er meget vigtigt og jeg har brug for hjælp.. På forhånd tak. -
Mundtlig matematik eksamen
ForumindlægHejsa. Ville lige høre om der er nogle som har gemt deres mundtlig oplæg fra 10 klasses mundtlig eksamen, da jeg selv er i gang med min egen ville de være rart hvis jeg kunne se hvordan andre har gjort det? Taler om den "rapport" som de evt afleverede til lære og censor? Mvh TDD -
Lille og nem opgave (matematik)
ForumindlægOmskriv til m2 40.000 cm2= Spørgsmål: Hvor mange cm2 går der på 1 m2? -
Funktion, matematik- hjææælp
ForumindlægDen årlige omsætning på spil i Danmark kan for perioden 2000-2004 med tilnærmelse beskrives ved modellen: y= 2,5x + 10,5 hvor y er omsætningen, målt i mia. kr. og x er antal år efter 2000. Hvad fortæller tallene 2,5 og 10,5 om omsætningen på spil? + Bestem omsætningen i 2005 ifølge modellen. Skal... -
Matematik optagelsesprøve EUX
ForumindlægHej!! Jeg skal til optagelsesprøve imorgen den 14 juni og er virkelig nervøs... Vil gerne spørge hvor mange rigtige point skal man ha for at kunne få et 02 eller et 4 tal? Jeg er ikke sikker, men jeg tror det er er c niveau -
Fibonaccital - Matematik! Omskrivning af formel
ForumindlægHej derude! Vi siddeer sådan lidt og er gået i stå med en opgave angående fibonaccital, hvor vi altså skal omskrive en formel. Det ville være rigtig dejligt, hvis nogen derude lige kunne hjælpe os med at forstå det. Tak på forhånd! :) OPGAVE 12: Lad os begynde med at kalde grænseværdien for x, ... -
Matematik, regne hierakiet. hjælp!?
ForumindlægHjælp!!!!!!!!!!!!!! er der en der har de rigtige svar fra denne opgave, eller vil lave den og give mig svarene. Har lavet den men da jeg fik den tilbage var der nogle fejl. som skulle laves men nu er jeg gået død.... please en der gider hjælpe!!!!! kh mig (jeg har vedhæftet en fil nedenunder... -
Matematik aflevering nr. 6
ForumindlægHej Jeg kan ikke finde ud af denne her opgave: Funktionerne f og g er givet ved: f(x)=1/2x^2 -3x + 6 1/2 og g(x)= -1/2x^2 -7x - 19 1/2. Bestem en ligning for tangenten til grafen for f i punktet med x-koodinat 4 og tegn en skitse. Undersøg, om tangenten også er tangent til grafen for g. Je... -
Tryk i beholder - Skriftlig matematik
ForumindlægEr der nogle der kan hjælpe mig med denne opgave? På forhånd tak :-) -
Matematik!! Andengradsligninger og andengradspolynomier
ForumindlægJeg får en prøve i dette, men er der nogle der kender gode sider hvor jeg kan øve mig i dette? Tak på forhånd -
SVÆR Matematik aflevering
ForumindlægHjælp mig. Jeg har fået stillet følgende spørgsmål i min Matematikaflevering i statistikker. What is statistics doing with the data? Describe the numerical measurements of central tendency? Kan i lede mig vej i disse spørgsmål, da jeg har rigtig svært ved at starte op. Tusind tak på forhånd -
Matematik - bestem k
ForumindlægHej, jeg sidder med en opgave, som jeg har lidt svært ved. Bestem tallet k således at linjen med ligningen 2x-3y=k sammen med koordinatakserne danner en trekant med areal 30. Først og fremmest har jeg isoleret y i ligningen: 2x-3y=k 2x-k=3y y=2/3x-k/3 Så indsætter jeg 0 på y´s plads således... -
Matematik, højt niveau
ForumindlægHej, er der nogen der kan hjælpe mig med den vedhæftede opgave ? -
FSA Matematik regnesæt
ForumindlægJeg søger efter en matematikregnesæt fra FSA for 9 eller 10 klasse. Det må meget gerne være en indscannet version. Er det en som ligger inde med en sæt, som indeholder blækregning(det hed det i gamle dage) eller færdighedsregning eller begge, så vil jeg meget gerne modtage dem. Er der én kan hjæl... -
HJÆLP!! Matematik 7 klasses problemregning.
ForumindlægKun opgave 2) kom nu hjælp bliver så taknemmelig -
Matematik C niveau hjælp
ForumindlægEr der nogen der kan hjælpe en pige i nød med opgave 6 i den vedhæftede fil? Jeg er helt lost :( -
Fsa matematik december 2001
ForumindlægNogle der har lavet den og evt. kan hjælpe mig med opg. 4? -
Matematik - studentereksamen december 2008
ForumindlægHej. Tænkte på om der nogle der havde facit til opgaverne fra studentereksamen fra 2008? - November/December Det ville være rart. Vil gerne tjekke om mine svar er rigige. MVh -
Matematik C niveau
ForumindlægHer er nogle opgaver, som kan ses på vedhæftet dokument, jeg er totalt lost, og jeg har ingen ide om hvordan jeg skal begynde, da vi lige er begyndt på emnet på gym, håber at der er nogle som kan hjælpe mig til at komme frem til et fornuftigt tal -
MATEMATIK: HVAD KAN FORKLARINGEN VÆRE?
Forumindlæghej er der nogen som kan hjælpe mig med denne opg. tak på forhånd. du har en mængde metal terninger af forskellige størrelser, som du kan måle med en lineal og veje med på en vægt. du vejer og måler dem og anfører for hver terning (rumfang, vægt) i et xy-plot. en af målepunkterne ligger ikke på ...
