Søgning på: synopsis eksempel engelsk. Resultater: 13281 til 13300 af 44201
-
n
ForumindlægJeg er ved at lave en synopsis om OL. hvorfor man opfandt det i oldtiden, hvilke discipliner der var mm. Den metode jeg bruger.. er den naturvidenskabelig, eller hvad ?? er meget i tvivl -
n
ForumindlægJeg er ved at lave en synopsis om OL. hvorfor man opfandt det i oldtiden, hvilke discipliner der var mm. Den metode jeg bruger.. er den naturvidenskabelig, eller hvad ?? er meget i tvivl -
naturvidenskabelig metode
ForumindlægJeg er ved at lave en synopsis om OL. hvorfor man opfandt det i oldtiden, hvilke discipliner der var mm. Den metode jeg bruger.. er den naturvidenskabelig, eller hvad ?? er meget i tvivl -
Tv-reklame
ForumindlægHej alle skal op til eksamen her om lidt og ved ikke hvilke punkter jeg skal komme ind under i min tv-reklame analyse. Nogle som kan komme hjælpe med min synopsis? -
Filosofi: Tid
ForumindlægEr der nogen, der kender nogle filosoffer der behandler begrebet "tid"? Jeg har svært ved at finde nogle tekster, som jeg skal bruge i min AT-synopsis med fysik. -
Bilag i AT-synopsen
ForumindlægHej! Er der nogen der kan svare mig på om artikler, statestikker osv. som man har brugt i sin AT-synopsis skal vedlægges som bilag eller om det er nok at der bare står i litteraturlisten hvor man har fundet materialer henne. På forhånd tak! -
Haster, hjælp!
Forumindlægsynopsis !, den humanistiske metode, nogle der kan forklare mig hvad jeg skal gøre når mit emne er "lykkepiller" jeg skal analysere udfra en artikel, hvad skal jeg gøre med den ? faget er dansk. -
At - Religion og Biologi
ForumindlægHej :) Er der nogen som har haft at om religion og biologi?? Mit emne er om abort og skal lave en synopsis på 3 sider er der nogen som kan kommer med nogle god forslag? på forhånd tak :D -
SOS - Hvorfor er den Amerikanske revolution relevant i dag?
ForumindlægHar en historie synopsis om den amerikanske revolution for, til i morgen, og mangler stadig at svare på et spørgsmål. Hvorfor er den amerikanske revolution relevant at skrive/lære om i dag? Tak på forhånd ;) -
problemformulering omkring medier..
Forumindlægjeg skal have lavet en synopsis omkring medier - nyheder (nyhedsudsendelse).. evt sammenligne to nyhedsudsendeler med hinanden.. men jeg skal bruge en god problemformulering, nogle gode forslag? (: på forhånd tak.. -
Hjælp
ForumindlægHej. Jeg ville søger lidt inspiration til en samfundsfags synopsis. Temaet er; Ulighed og social arv i Danmark, fra eksamen Juni 2011. Nogen, som har lavet den, som kan hjælpe mig lidt på vej? På forhånd tak :-) -
Samfundsfag A
ForumindlægHej. Jeg ville søger lidt inspiration til en samfundsfags synopsis. Temaet er; Ulighed og social arv i Danmark, fra eksamen Juni 2011. Nogen, som har lavet den, som kan hjælpe mig lidt på vej? På forhånd tak :-) -
Hjælp! Danmarks historie. En god problemformulering.
ForumindlægHej!! Jeg har trukket emnet: Danmark fra 1960-2007 og er igang med at skrive synopsis, men har svært ved at finde en passende problemformulering, da det er et bredt eme. Nogle der kan hjælpe mig, please det haster! Tak!!! -
problemformulering - EU
ForumindlægHej, jeg skal lave en synopsis i samfundsfag, hvor jeg skal udarbejde en problemformulering på baggrund af nogle artikler: http://undervisning.deo.ngoweb.dk/demokratiunderskudArtikler/ nogle der sidder inde med en god ide til en problemformulering? -
BEGREBER VEDR. EU
ForumindlægHEJ ALLE Vi er ved at lave synopsis om ”Danmark og EU i en globaliseret økonomi”. Er der nogle begreber og modeller som er EKSTRA gode at have med? Tak på forhånd! -
Hvordan?
ForumindlægHej med jer! Jeg skal i gang med at lave en AT-synopsis med fagene biologi og religion, men jeg er ikke klar over hvordan metoderne skal laves? I gør mig virkelig en tjeneste, hvis I hjælper mig med det. På forhånd tak. -
hvordan fremlægger man???
ForumindlægHey.. jeg skal fremlægge min AT årsprøve om et par dage.Jeg ville sprøger hvordan man starter med og hvad man slutter man. og skal man gennemgår synopsisen, altså skal man læse op problemforumlering eller hvad?? plzzz folkens hjælp!!! -
Kognition og intelligens
ForumindlægJeg har trukket kognition og intelligens og er simpelthen på bar bund. Jeg har 24 timer til at skrive en synopsis. Er der nogen der kan komme med forslag til en problemformulering eller lignende? -
Tysk - Et ord
ForumindlægHej, Når man skal lave sin synopsis/disposition til tysk-fsa, hedder disposition så: Disposition eller Gliederung? Fortsat god dag. -
Metode ??
ForumindlægJeg er ved at skrive synopsis i Idræt og samfundsfag omkring ekstremsport, og jeg har nogenlunde styr på den samfundsfaglige metode, men er der nogen som kan hjælpe mig med metoden indenfor idræt?
