Søgning på: engelske socialister holger drachmann analyse. Resultater: 13301 til 13320 af 45451
-
jumfruen - novelle
Forumindlæganalyse -
jomfruen
Forumindlæganalyse -
ørneflugt
Forumindlæganalyse -
hunden af kim fupz aakeson
Forumindlæganalyse -
argumentirende
Forumindlæganalyse -
online HJÆLP!
ForumindlægHJÆLP! Jeg står og skal starte på noget spansk undervisning og jeg taler ikke ét ord på spansk! Kender I nogle gode øvelser man kan lave online evt? Og en online ordbog? I kender måske den engelske thefreedictionary.com, som er en SUPER side med lyd til hjælp af udtalelserne. Noget lignende det ... -
Outsideren (Hinton, Susan)
ForumindlægEr der nogen som har informationer om: Outsideren (Hinton, Susan), den skal relateres til ungdomsromanernes karakteristika -
Old-eksamen?
ForumindlægSka pludselig op i old, men har vist glemt at høre efter hvad man skal til eksamen.. Så er der ikke nogen, der kan fortælle mig det? Ved godt at der både er tekst og billede, men hvad skal man sige - mest om teksten? Bare ligesom en danskanalyse - altså temaer, usw.? Eller hvad? -
Latin
ForumindlægHej derude Jeg har lige et enkelt spg. som jeg håber i vil hjælpe med mig. Hvorfor er det egentlig vigtig at lære latinsk grammatik? -
Kronologi om Den Sorte Død
ForumindlægEr der nogen der har en beskrivelse af hvordan, hvornår og hvor pesten kom. P.S. jeg kan bruge alt info men jeg har IKKE tænkt mig at sidde og læse det op kronologisk selv, men jeg kan sikkert godt selv omskrive det. -
krig i 1976
ForumindlægHar et lille problem, jeg håber i kan hjælpe med.. Hvad prægede området ved Rio Grande i 1976? Var det evt immigration? På forhånd tak. -
Nord irland.
ForumindlægHej, jeg er en af de heldige der nu ahr 2 uger til at svede over min srp. Mit emne er konflikten i nord Irland - mellem protestanterne og katolikerne. Jeg skal redegøre for konflikten i perioden 1916-1968. Herefter skal jeg give en analyse samt fortolkning af Bernard Mac laverty's roman Cal ... -
Adoption, dansk/samf - vurdering?
ForumindlægHeej alle.. Jeg skal skrive om adoption i samfundsfag og dansk, men sidder nu og er helt inspirationsforladt.. Jeg glæder mig skide meget til at skrive om det, for synes det er interessant - men I kender det jo godt.. Det er så svært at skrive problemformulering!! Jeg har skrevet det redegørende... -
Kildekritik i historie??
ForumindlægJeg er ved at skrive SRP og skal derfor lave kildekritik. Hvordan skal jeg helt præcis inddrage dette? Skal man nævne det i et afsnit for sig selv, eller bare på et tidspunkt hvor man benytter kilden? Jeg har brugt "sekundære" kilder som history.com, faktalink og derfor bliver de "... -
Nogle dygtige eksaminister?
ForumindlægHei allesammen.. Skal til eksamen og ville høre om nogle af jer der klarer jer godt, om i har nogle råd? Og hvordan i gør og fremstår?? Det er de mundtlige prøver jeg bekymrer mig om.... I dansk, engelsk, tysk og matematik. I sprogfagene får jeg ulæste tekster. Nogle gode råd til en god karakter.? -
Historie opgave
ForumindlægHey, Jeg skal lave en opgave hvor jeg skal kompinerer to fag. Jeg har så valgt fagene historie og engelsk. Emnet er 1. verdenskrig, og under dette emne skal det handle om litteraturen fra og omkring 1. verdenskrig.. Ved ikke hvad mere jeg kan indrage og er der nogen som kan komme med nogle foresl... -
placere kildekritik ?
ForumindlægHej Nu skriver jeg i engelsk og historie, og har såvidt opfattet, at jeg så bør have kildekritik med i min opgave. Det vil jeg meget gerne placere i et afsnit for sig, da jeg ikke ser nogen grund til at skrive det samme om diverse websider flere gange i løbet af opgaven. Regner med at det skal... -
Hvad er strategisk platform?
ForumindlægHvilke elementer indeholder en analyse af en virksomheds strategiske platform? -
Optagelsesprøve 2010
ForumindlægHej Jeg ville gerne lige høre om noget fra dem der har været til en optagelsesprøve til gymnasiet sidste år. og kan fortælle konkret hvad der forgår under prøven og om de giver kommentarer efter hver prøve....Er vildt nervøs for at jeg dumper. -
De Uanstændige (Danskopgaven)
ForumindlægHejsa, jeg har tænkt på at vælge Leif Panduros "De Uanstædnige". Men er ikke lige helt sikker på om det er en idéel bog at analysere. Så derfor vil jeg gerne bede om nogle tips. Mange Tak!
